00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Počítačové zariadenia a príslušenstvo
notebook, prenosný počítač, monitor, dokovacia stanica
Tovar
1. Prenosný počítač typ I.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dovybavenie zamestnancov prenosnými počítačmi podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | výkon 13 500 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, 10 jadier, 12 mb cache |
Pamäť | 8 GB, DDR4-3200 MHz, rozšíriteľná na 64GB, 2 pamäťové sloty, 1 voľnýmin. 6x jadrový procesor, AMD Ryzen 5, TDP 15W |
Pevný disk | 512GB SSD NVMe, s predinštalovaným OS |
Grafický adaptér | integrovaný so zdieľanou pamäťou s výstupmi HDMI + TB4, podpora zobrazovania na viacerých monitoroch súčasne |
Zvukový adaptér | integrovaný zvukový adaptér, integrované stereo reproduktory, integrovaný duálny mikrofón, audio stereo vstup a výstup alebo kombinovaný port |
Sieťový adaptér | integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps, RJ-45, Wi-Fi 6E AX211 (2x2), Bluetooth 5.2 |
Vstupné zariadenia | podsvietená klávesnica, so slovenským označením a rozložením kláves, so zvýšenou odolnosťou voči poliatiu kvapalinami, myš ako dotyková ovládacia plocha (touchpad) |
Vstupno-výstupné porty | 2x SuperSpeed USB Type-A s prenosovou rýchlosťou signálu 5 Gb/s, 1x Thunderbolt 4 s rozhraním USB4 Type-C s prenosovou rýchlosťou signálu 40 Gb/s, HDMI, RJ-45, 1x napájanie AC |
Obrazovka | uhlopriečka 14", LCD LED s matným povrchom, rozlíšenie FHD, integrovaná webkamera |
Bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, snímač odtlačku prstov |
Batéria | výdrž na jedno nabitie 11 hodín v zapnutom stave |
Váha | max. 1,4kg, kovové šasi |
Operačný systém (OS) | Windows 11 Pro SK 64, predinštalovaný na pevnom disku, vrátane udelenia nevyhradenej licencie v súlade s licenčnými podmienkami výrobcu OS a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon |
Ovládače | voľne prístupné k inštalácií na prenosný počítač z domovskej stránky výrobcu prenosného počítača |
Záručná doba | 3 roky v sídle alebo prevádzke objednávateľa |
2. Prenosný počítač typ II
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | výkon 17 000 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, 8 jadier, 16 mb cache |
Pamäť | 16 GB, DDR4-3200 MHz, rozšíriteľná na 64GB, 2 pamäťové sloty |
Pevný disk | 512GB SSD NVMe, s predinštalovaným OS |
Grafický adaptér | integrovaný so zdieľanou pamäťou s výstupmi HDMI, podpora zobrazovania na viacerých monitoroch súčasne |
Zvukový adaptér | integrovaný zvukový adaptér, integrované stereo reproduktory, integrovaný duálny mikrofón, audio stereo vstup a výstup alebo kombinovaný port |
Sieťový adaptér | Wi-Fi +Bluetooth |
Vstupné zariadenia | podsvietená klávesnica, so slovenským označením a rozložením kláves, so zvýšenou odolnosťou voči poliatiu kvapalinami, myš ako dotyková ovládacia plocha (touchpad) |
Vstupno-výstupné porty | 2x SuperSpeed USB Type-A s prenosovou rýchlosťou signálu 5 Gb/s, 2x SuperSpeed USB Type-C s prenosovou rýchlosťou signálu 10 Gb/s, 1x napájanie AC |
Obrazovka | uhlopriečka 14", LCD LED s matným povrchom, rozlíšenie FHD, integrovaná webkamera |
Bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, snímač odtlačku prstov |
Batéria | výdrž na jedno nabitie 14 hodín v zapnutom stave |
Váha | max. 1,4kg, kovové šasi |
Operačný systém (OS) | Windows 11 Pro SK 64, predinštalovaný na pevnom disku, vrátane udelenia nevyhradenej licencie v súlade s licenčnými podmienkami výrobcu OS a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon |
Ovládače | voľne prístupné k inštalácií na prenosný počítač z domovskej stránky výrobcu prenosného počítača |
3. LCD monitor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obrazovka | uhlopriečka 27", LED podsvietenie, 16:09 |
Jas | 250 cd / m2 |
Kontrast | 1 000:1 |
Pozorovacie uhly | 178 stupňov H, 178 stupňov V |
Odozva | 5 ms |
Rozlíšenie obrazovky | 1920 x 1080 / 60Hz |
Úprava povrchu obrazovky | antireflexný |
Vstupno-výstupné porty | VGA, DP, HDMI, 4x USB 3.0 |
Stojan | možnosť nastavenia náklonu -5 : +22°, výškové nastavenie 150 mm, pivot, možnosť natočenia monitoru ±45°, možnosť otočenia monitoru ±45° |
Záručná doba | 3 roky v sídle alebo prevádzke objednávateľa |
Ostatné | rovnaký výrobca ako výrobca Prenosného počítača typ 1 a typ 2 |
4. 4. Dokovacia stanica
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované funkcie | dokovacia stanica s funkciou nabíjania prenosného počítača, plne kompatibilná s Prenosným počítačom typ 1 a typ 2 |
Porty | 2 x USB-C, 4 x USB 3.0, 1 x HDMI 2.0 port, 2 x DisplayPort 1.4 ports; 1 x AC adaptér port, 1 x Ethernet port, 1 x Kensington Lock Slot |
Záručná doba | 3 roky v sídle alebo prevádzke objednávateľa |
5. Taška k prenosnému počítaču
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | 1 | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované funkcie 1. | taška kompatibilná s prenosným počítačom typ 1 a typ 2, zo spevneného vodoodpudivého materiálu, jedna polstrovaná samostatná vnútorná priehradka pre prenosný počítač, |
6. Set USB klávesnica a myš
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | zostava USB klávesnica so slovenským označením a rozložením kláves a integrovanou numerickou časťou a USB myš |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať pre objednávateľa nové, funkčné prenosné počítače typu I. s príslušenstvom (dokovacia stanica, monitor, klávesnica, myš, taška) v počte 98 ks a prenosné počítače typu II v počte 5 ks, vrátane požadovaného predinštalovaného softvéru a udelenia licencií k softvéru, podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) . Údaje uvedené v rámci podrobnej technickej špecifikácie predmetu zmluvy sú uvedené ako minimálne. |
1.2 Zároveň sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi tovar do miesta plnenia predmetu zmluvy, vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zmluvy, umiestnenie tovaru na presné miesto určenia v priestoroch objednávateľa (na tento účel si dodávateľ zabezpečí potrebné náradie alebo pomôcky, prípadne prepravné prostriedky). Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť zneškodnenie vzniknutého odpadu z tovaru podľa bodu 4. 6 tejto zmluvy. |
1.3.. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do piatich (5) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých tovarov, s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. Jednotkové ceny tovarov musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
c) vyplnený formulár pre kontrolu technických vlastností dodávaných zariadení/tovarov uvedených v Prílohe č. 1 - Vlastný návrh plnenia |
e) doklad/potvrdenie o zapísaní dodávateľa/subdodávateľa v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,RPVS“), ak spĺňajú povinnosť, byť zapísaní v registri partnerov verejného |
f) vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané zariadenia alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorcý zákonv v znení neskorších predpisov |
g) environmentálnu značku EÚ, ktorá bola udelená výrobcovi dodávaných tovarov v súlade s rozhodnutím komisie (EÚ) č. 2016/1371 z 10. augusta 2016, ktorou sa stanovujú ekologické kritériá udeľovania environmentálnej značky EÚ osobným počítačom, notebookom a tabletom, ktorá podľa bodu (5) odôvodňuje zavedenie udeľovania environmentálnej značky EÚ takto: |
"Kritériá sú predovšetkým zamerané na podporu produktov, ktoré majú počas svojho životného cyklu menší vplyv na životné prostredie a prispievajú k udržateľnému rozvoju, sú energeticky účinné, trvanlivé, opraviteľné a modernizovateľné, na konci životnosti sa dajú ľahko demontovať, pri recyklovaní sa z nich dajú získať druhotné suroviny a vyznačujú sa obmedzenou prítomnosťou nebezpečných látok (REACH). |
Produkty so zlepšenými vlastnosťami vo vzťahu k týmto aspektom by sa mali podporovať prostredníctvom environmentálnej značky. Je preto vhodné stanoviť kritériá udeľovania environmentálnej značky EÚ skupine produktov „osobné počítače, notebooky a tablety". |
2.2 Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, |
kde výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Originálny dokument bude predložený ako právne overený, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, dodávateľ predloží dokument úradne preložený do slovenského jazyka. |
2.3 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) a to zaslaním požadovaného dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví tejto zmluvy do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu, ak nebude dohodnuté inak v súlade s touto zmluvou. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 45 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
4. SPȎSOB DODANIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy jednorazovo na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ je povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa najneskôr dva pracovné dni vopred o dodaní predmetu zmluvy. |
4.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi trojročnú záruku na tovary/zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísanom poverenými zamestnancami zmluvných strán na plnenie predmetu zmluvy. |
4.3 Objednávateľ má právo uplatniť reklamáciu u dodávateľa na tovary počas záručnej doby podľa článku 7. OPNP tejto zmluvy. |
4.4 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu riadneho splnenia všetkých záväzkov dodávateľa. |
4.5 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
4.6 Dodávateľ je povinný zabezpečiť zneškodnenie/recykláciu vzniknutého odpadu (najmä obalového materiálu z dodaných tovarov) v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení v niektorých zákonov v znení neskorších predpisoch a so všeobecne záväzným právnym predpisom SR. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – text Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
5.5 Tovary musia byť dodávané nové, originálne tovary od výrobcu tovarov, nerozbalené, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov. Tovary nesmú byť recyklované, repasované, renovované, otvorené/rozbalené z originálneho balenia, opätovne zabalené. |
5.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a podľa bodu 5.5 OPNP tejto zmluvy. |
6. OSOBITNÉ USTANOVENIA, UDELENIE LICENCIÍ |
6.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve a druhu tovaru vrátane balenia a doručenia na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu. |
6.2 Dňom podpísania preberacieho protokolu podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie 103 ks licencií pre softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (ďalej aj „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami autora softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
6.3 Dodávateľ vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške. |
7. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1 Dodávateľ je povinný riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.2 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
7.3 Reklamácie vady tovarov bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa. |
7.4 Reklamácia vady tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa vada/chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
7.5 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z tejto Zmluvy (napr.: nedodania tovaru v stanovenom termíne; tovar nie je v požadovanej kvalite a rozsahu) alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od tejto Zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
8.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zmluvy a iné súvisiace náklady). |
8.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1 až 6 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
8.4 Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane výrobných čísel, názvu a verzie operačného systému nainštalovaného na zariadeniach a množstva tovaru. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
8.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
8.6 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
8.7 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania tovaru, dátum splatnosti. |
8.8 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na prepracovanie. |
8.9 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
8.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
8.11 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
8.12 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.13 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
9. OSTATNÉ USTANOVENIA |
9.1 Tovar dodaný na základe tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej kúpnej ceny tovaru na bankový účet dodávateľa. |
9.2 Dodávateľ je oprávnený zadať vykonanie časti predmetu tejto zmluvy ďalšiemu dodávateľovi (ďalej len „subdodávateľ“).Dodávateľ nie je oprávnený zadať celý predmet zmluvy subdodávateľovi. |
9.3 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. |
9.4 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
9.5 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
9.6 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. |
9.7 Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy |
9.8 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním tovaru v prípade, ak dodávateľ poruší povinnosti podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. |
9.9 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
9.10 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. V prípade neúspešného doručenia uvedenej písomnosti doporučenou listovou zásielkou sa deň vrátenia zásielky odosielateľovi bude považovať za deň riadneho doručenia. Odstúpenie sa bude považovať za riadne doručené aj vtedy, ak ju adresát odmietne prevziať, pričom deň odmietnutia prevzatia zásielky, sa bude považovať za deň doručenia. |
9.11 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.11.2022 14:06 — 19.01.2023 14:22
1,00 skupina tovarov podľa technickej špecifikácie
168 000,00
138 987,00
Súčasťou ponuky dodávateľa je vyplnený formulár "Vlastný návrh plnenia", t.j. rozpis všetkch požadovaných položiek tovaru v zložení: špecifikácia ponúkaného tovaru, značka/model dodávaného zariadenie, odkaz na webovú stránku tovaru. Vlastný návrh plnenie sa stane súčasťou Kúpnej zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2022 15:51
14.11.2022 08:00
14.11.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2022 11:33 - Vstupná ponuka | 166 784,40 | € | Cena s DPH |
09.11.2022 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 166 784,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: