• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 10:36
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 12:30

Detail zákazky Z202212234

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 10:36
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 12:30

Základné údaje

Z202212234

OF-263341

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053084

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

51073650

Bc. Michal Liko - Profisect DDD

Jabloňová 367/22, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Celomestská deratizácia 2022.

deratizácia, deratizačné služby

  • 90923000-3 - Deratizačné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia: verejné priestranstvá mestských častí Chrenová, Klokočina, Diely, Staré mesto, Zobor .
Funkcia
Uloženie nástrah vo verejných priestranstvách s viditeľnou aktivitou hlodavcov – nie na povrch pôdy
Použitie nástrah od rôznych výrobcov, ktoré sú vhodné schválené a registrované na tento účel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
Objekty, v ktorých sa vykoná deratizácia budú označené pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby.
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu).
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 pracovných  dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovný doklad: platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v zmysle § 15 zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. Dodávateľ musí mať oprávnenie na výkon činnosti ako je predmet zákazky.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa . Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

mestské častí Chrenová, Klokočina, Diely, Staré mesto, Zobor ., Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

04.11.2022 10:37 — 15.12.2022 10:37

1,00 celý predmet zákazky

5 850,00

4 875,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2022 09:35

27.10.2022 10:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 10:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 166
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2022 10:48 - Vstupná ponuka 5 850,00 € Cena s DPH
27.10.2022 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka 5 599,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS