• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2022 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2022 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2022 14:50

Detail zákazky Z202212231

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2022 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2022 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2022 14:50

Základné údaje

Z202212231

OF-263262

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7046522

Objednávateľ

00738310

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Komenského 7, Banská Bystrica, 97528, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, jogurt, smotana, syr, tvaroh, bryndza, termizovaný dezert, zakysanka

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15545000-0 - Syrové nátierky
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Mlieko a mliečne výrobky na priamu konzumáciu a na prípravu stravy v stravovacom zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mlieko trvanlivé, obsah tuku 1,5 %, balenie Tetrapak 250 ml ks 7000
2. Jogurt ovocný smotanový (rôzne druhy), tuk min. 7,5 %, balenie min. 125 g ks 7000
3. Jogurt biely smotanový, tuk min. 2,7 %, balenie min. 125 g ks 1000
4. Smotana pochúťková kyslá, tuk min. 10 %, balenie min. 180 g ks 800
5. Smotana sladká, obsah tuku 33 %, balenie min. 250 ml ks 150
6. Bryndza plnotučná z ovčieho mlieka, obsah ovčieho mlieka min. 50 % kg 100
7. Zakysanka (zakvasené plnotučné mlieko), tuk min. 3,5 %, balenie min. 200 g ks 2500
8. Termizovaný smotanovo-tvarohový dezert (Termix), rôzne príchute, tvaroh min. 48 %, balenie min. 90 g ks 1500
9. Tvaroh hrudkovitý, tuk min. 30 %, balenie max. 5 kg kg 300
10. Smotanová nátierka termizovaná (rôzne príchute), balenie min. 150 g ks 3000
11. Syr tavený trojuholník, tuk v sušine min. 45 %, balenie: 8 ks = 1 krabička, hmotnosť balenia min. 140 g krabička 500
12. Syr tavený štvorec/obdĺžnik, tuk v sušine min. 45 %, hmotnosť min. 46 g ks 3000
13. Syr tavený v črievku (Bambino/Apetito), tuk v sušine min. 45 %, hmotnosť balenia min. 100 g ks 6000
14. Syr tavený, balenie vedierko/črievko, hmotnosť balenia min. 1 kg kg 200
15. Syr tvrdý údený, tvar tehla, tuk v sušine min. 45 %, hmotnosť bloku 1 - 1,5 kg kg 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátum spotreby v čase dodania tovaru u položiek 1 - 10 nesmie byť kratší ako 10 dní
Dátum spotreby v čase dodania tovaru u položiek 11 - 15 nesmie byť kratší ako 21 dní
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu I. trieda
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).
Ceny uvedené v cenovej ponuke sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení neskorších predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (tam, kde je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet zákazky nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v priemere 1 krát za týždeň na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky).
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 2 pracovných dní od uplatnenia "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude telefonická alebo písomná - doručená elektronicky.
Dodávky predmetu zákazky je možné realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu mlieka a mliečnych výrobkov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar s minimálnym dátumom spotreby uvedeným v technickej špecifikácii. Dodávka tovaru s kratším dátumom spotreby bude možná len po predošlom odsúhlasení oprávneným zástupcom objednávateľa. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo neprevziať tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s dodávateľom telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar v baleniach, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii. V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych dôvodov schopný dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať tovar aj v inej veľkosti balenia za podmienky dodržania zmluvnej jednotkovej ceny.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 6 mesiacov.
Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané, nie záväzné, ale sú závislé na počte stravníkov objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodávať jednotlivé položky počas platnosti zmluvy za jednotkové ceny, ktoré uvedie v položkovitom rozpočte podľa bodu 3. osobitných požiadaviek na plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 celok

18 821,90

16 099,00

Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2022 13:02

26.10.2022 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2022 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 125
 107
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2022 15:14 - Vstupná ponuka 18 821,90 € Cena s DPH
25.10.2022 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka 18 821,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS