• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2022 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2022 12:40

Detail zákazky Z202212229

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2022 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2022 12:40

Základné údaje

Z202212229

OF-263036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7085158

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie produktov ESET - predĺženie o tri roky

predĺženie licencie, antivírusový softvér, ESET Endpoint Security, ESET Endpoint Antivirus, ESET Mail Security, ochrana počítačov

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 33651400-2 - Antivírusové prostriedky na systémové použitie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie produktov ESET - predĺženie o tri roky
Funkcia
Predĺženie licencií produktov ESET alebo ekvivalent o tri roky (od 01.01.2023 do 31.12.2025) pre stolové a prenosné počítače a Microsoft Exchange Server využívané ozbrojeným bezpečnostným zborom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ESET Endpoint Security (komplexná ochrana PC) - vernostná licencia ks 350
ESET Endpoint Antivirus (ochrana pred vírusmi a spyware pre PC) - vernostná licencia ks 3 000
ESET Mail Security pre Microsoft Exchange Server - vernostná licencia ks 3 300
Dĺžka licencie vrátane automatických aktualizácií rok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produkty určené pre operačný systém: Windows.
Jazyk produktov a technická podpora: slovenčina.
Minimálna technická podpora: počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát ZLATÉHO alebo PLATINOVÉHO PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET) a požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy.
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou výrobcu ponúkaného AV riešenia do päť pracovných dní od účinnosti zmluvy.
V cene sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.).
Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov v 19 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na nevyhnutný upgrade alebo obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Termín implementácie a vykonania školení do 23.12.2022, ostrá prevádzka od 1.1.2023.
Požaduje sa, aby antivírusový softvér dosahoval dlhodobú úspešnosť v nezávislých nesponzorovaných testoch medzinárodných testovacích organizácii AV-Comparatives a VIRUS BULLETIN, vrátane zamerania testov na nízku spotrebu systémových prostriedkov pri používaní ponúkaného antivírusového produktu a testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov.
Ponúkaný antivírusový produkt s rovnakým skenovacím jadrom a detekčnou technológiou musí dosiahnuť vo všetkých testoch nezávislej testovacej organizácie Virus Bulletin certifikačnú známku VB100 z obdobia najneskôr augusta 2020.
Ponúkaný antivírusový produkt s rovnakým skenovacím jadrom a detekčnou technológiou musí vo všetkých Performance testoch nezávislej testovacej organizácie AV-Comparatives najvyššiu certifikačnú známku Advanced+ z obdobia najneskôr apríla 2021.
Požaduje sa plná kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa: v prípade nedodržania tejto podmienky ako aj v prípade vážneho ohrozenia softvérovej bezpečnosti objednávateľa a/alebo jeho služobných úradov sa dodávateľ zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 3 000 eur, a to v lehote 15 kalendárnych dní od doručenia výzvy na úhradu. Nárok na náhradu škody nie je týmto ustanovením dotknutý.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi a/alebo jeho služobným úradom v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od dodaní predmetu zákazky.
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Názov Upresnenie
Softvérová podpora sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:01 — 31.12.2025 23:59

1,00 celý rozsah

67 560,00

56 300,00

Dodanie v súlade s opisným formulárom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2022 09:09

04.11.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 683
 64
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2022 09:43 - Vstupná ponuka 67 558,80 € Cena s DPH
28.10.2022 15:57 - Najvýhodnejšia ponuka 56 370,72 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS