42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
31641440
KOBIT-SK, s. r. o.
M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK
Traktorový sypač
sypač, traktor
Tovar, Služba
1. Traktorový sypač
|
|
---|---|
Funkcia |
Traktorový samonakladací sypač na zabezpečovanie posypu na pozemných komunikáciách, nový výrobok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Traktorový samonakladací sypač | ks | 2 | ||
Objem sypača | m3 | 1,5 | ||
Hmotnosť v základnom prevedení | kg | 660 | ||
Dávkovanie posyp. materiálu soli | g/m2 | 5 | 40 | |
Dávkovanie posyp. materiálu IPM | g/m2 | 20 | 250 | |
Šírka posypu v rozsahu | m | 2 | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pripojenie trojbodovým závesom ku traktoru | Kat. II. |
Samonakladacie prevedenie bez využitia ďalších nakladacích zariadení | áno |
Spôsob posypu | diskový |
Pohon od hydrauliky traktora | hydromotormi |
Ovládanie okruhmi hydrauliky | z traktora |
Hydraulické zapojenie | pre 1 okruh |
Diaľková regulácia dávky a šírky posypu | z kabíny traktora |
Podávacia závitovka a rozmetací disk | z nerezového materiálu |
Panel v kabíne vodiča | štart/stop |
Ochranné sito | áno |
Krycia plachta z PVC materiálu | áno |
Nakladacia hrana oteruvzdorná | áno |
Zadné dopravné osvetlenie v súlade s predpismi o premávke na pozemných komunikáciach | áno |
Traktorový sypač vybavený ochrannými, výstražnými piktogramami a výrobným štítkom | áno |
Pracovné osvetlenie rozmetacieho disku LED 12V | áno |
Farba oranžová | RAL 2011 |
Technické osvedčenie pracovného stroja | áno |
Názov |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov. |
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
Dodávateľ zašle do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru. |
Objednávateľ posúdi všetky doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenia /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenia od zmluvy. |
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
Miestom dodania resp. plnenia je sídlo objednávateľa: Martin |
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný. |
Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená. |
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať. |
Predmetom zmluvy je aj zaškolenie min. 2 pracovníkov obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenie, ktoré je zahrnuté v cene zákazky. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR. |
Dodávateľ zabezpečí bezplatné, výrobcom predpísané, servisné prehliadky, počas trvania záručnej doby, na území Žilinského kraja resp. v sídle objednávateľa. |
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom. |
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi . |
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania. |
Navrhnutá hodnota | V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,005 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania |
Pevne dúfame že verejný obstarávateľ nastaví termín dodania podľa reálne a aktuálne na trhu dostupných tovarov a ich termínov dodania v dnešnej dobe ovplyvnenej vojnou na Ukrajine a stálymi výpadkami subdodávok pre výrobcov. Reálny termín dodania takéhoto tovaru je minimálne 6 mesiacov.
Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
31.10.2022 00:00 — 30.12.2022 00:00
2,00 ks
23 198,00
23 198,00
V zmysle stanovenej špecifikácie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2022 09:56
27.10.2022 10:00
27.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2022 12:41 - Vstupná ponuka | 23 198,00 | € | Cena bez DPH |
25.10.2022 17:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: