• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 12:45

Detail zákazky Z202212211

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 12:45

Základné údaje

Z202212211

OF-263155

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053056

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Traktorový sypač

sypač, traktor

  • 34921000-9 - Zariadenia na údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Traktorový sypač
Funkcia
Traktorový samonakladací sypač na zabezpečovanie posypu na pozemných komunikáciách, nový výrobok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Traktorový samonakladací sypač ks 2
Objem sypača m3 1,5
Hmotnosť v základnom prevedení kg 660
Dávkovanie posyp. materiálu soli g/m2 5 40
Dávkovanie posyp. materiálu IPM g/m2 20 250
Šírka posypu v rozsahu m 2 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie trojbodovým závesom ku traktoru Kat. II.
Samonakladacie prevedenie bez využitia ďalších nakladacích zariadení áno
Spôsob posypu diskový
Pohon od hydrauliky traktora hydromotormi
Ovládanie okruhmi hydrauliky z traktora
Hydraulické zapojenie pre 1 okruh
Diaľková  regulácia dávky a šírky posypu z kabíny traktora
Podávacia závitovka a rozmetací disk z nerezového materiálu
Panel v kabíne vodiča štart/stop
Ochranné sito áno
Krycia plachta z PVC materiálu áno
Nakladacia hrana oteruvzdorná áno
Zadné dopravné osvetlenie v súlade s predpismi o premávke na pozemných komunikáciach áno
Traktorový sypač vybavený ochrannými, výstražnými piktogramami a výrobným štítkom áno
Pracovné osvetlenie rozmetacieho disku LED 12V áno
Farba oranžová RAL 2011
Technické osvedčenie pracovného stroja áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov.
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Dodávateľ zašle do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru.
Objednávateľ posúdi všetky doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenia /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenia od zmluvy.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
Miestom dodania resp. plnenia je sídlo objednávateľa: Martin
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
Predmetom zmluvy je aj zaškolenie min. 2 pracovníkov obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenie, ktoré je zahrnuté v cene zákazky.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR.
Dodávateľ zabezpečí bezplatné, výrobcom predpísané, servisné prehliadky, počas trvania záručnej doby, na území Žilinského kraja resp. v sídle objednávateľa.
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Navrhnutá hodnota V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,005 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania

Pevne dúfame že verejný obstarávateľ nastaví termín dodania podľa reálne a aktuálne na trhu dostupných tovarov a ich termínov dodania v dnešnej dobe ovplyvnenej vojnou na Ukrajine a stálymi výpadkami subdodávok pre výrobcov. Reálny termín dodania takéhoto tovaru je minimálne 6 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

31.10.2022 00:00 — 30.12.2022 00:00

2,00 ks

23 198,00

23 198,00

V zmysle stanovenej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.10.2022 09:56

27.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 146
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2022 12:41 - Vstupná ponuka 23 198,00 € Cena bez DPH
25.10.2022 17:27 - Najvýhodnejšia ponuka 22 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS