00606979
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Banskej Bystrici
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97556, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravovacie karty na roky 2023 a 2024
stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravovacie poukážky
Tovar, Služba
1. Stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty. Karta musí umožňovať kontaktné aj bezkontaktné platby. Bude slúžiť výlučne na zabezpečenie stravovania. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Stravovacie zariadenia zmluvných partnerov dodávateľa oprávnení túto službu poskytovať - minimálne dve v okruhu 500 m od ulice Cesta k nemocnici a Partizánska cesta v Banskej Bystrici. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | € | 4,8 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 5 | 20 | |
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 6240 | ||
Možnosť platby kartou v rozmedzí od- do: | € | 0,01 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravovacia karta obsahuje | číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód |
Stravovacia karta je chránená | PIN kódom od sumy 50 € |
Stravovacia karta má možnosť | zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet |
Bezpečnostný čip na karte | áno |
Platnosť stravovacej karty | minimálne 2 roky |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet na základe čiastkových mesačných objednávok po dobu 2 rokov od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. |
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa. |
Distribúcia elektronických stravovacích poukážok- kreditov prebieha on-line. |
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky. |
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou. |
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov. |
Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 % |
Jednorazový poplatok za vydanie karty do spoločnosti max. vo výške: 0,00 € bez DPH. |
Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH € |
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky. |
Dodávateľ zabezpečí dobitie stravovacích kariet najneskôr 24 hodín po prijatí záväznej objednávky, pokiaľ v objednávke nie je stanovené inak. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Zmluvné strany po uzatvorení zmluvy na predmet zákazky uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracovaní osobných údajov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zmluvné strany sa dohodli, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje poskytovateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
V prípade ak poskytovateľ postúpi pohľadávky na tretiu osobu v rozpore s týmto ustanovením zmluvy, je takéto postúpenie podľa ustanovenia § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka neplatné. Poskytovateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou“ |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2023 07:43 — 31.12.2024 07:43
1,00 Komplet zákazka v zmysle špecifikácie
29 952,00
29 952,00
Žiadame zaslať rozpis ponuky v jednotkových cenách bez dph a s dph.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2022 14:47
31.10.2022 08:43
31.10.2022 08:58
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2022 15:44 - Vstupná ponuka | 29 952,00 | € | Cena s DPH |
21.10.2022 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 951,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: