• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 08:50

Detail zákazky Z202212199

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 08:50

Základné údaje

Z202212199

OF-263397

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7085227

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36190381

INTERIÉR INVEST, s.r.o.

Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup podlahovej krytiny

podlahová krytina, PVC, PVC krytina, podložka, ochranná podložka

  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podlahová krytina
Funkcia
Podlahová krytina
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo m2 208
Šírka m 2
Celková hrúbka mm 2,75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trieda záťaže minimálne 22 - stredná bytová záťaž
Vzor masívne drevo - parkety
Farebná stálosť áno
Podklad PVC-kompakt
Kategória bytové PVC
Protišmykovosť minimálne R10
Dodané v 2m širokých rolkách
Nášlapná vrstva minimálne 0,20 mm
Farebná škála veľmi tmavá
Antistatické vlastnosti áno
 2. Ochranná podložka
Funkcia
Transparentná podložka pod kancelársku stoličku na tvrdú podlahu s hladkým povrchom (napr. parkety), s tvrdým oteruvzdorným povrchom za účelom predĺženia životnosti. Ideálne sa hodia do kancelárií, ordinácií, ale aj do pracovní, či detských izieb, kde časté používanie stoličiek, alebo kolieskových stoličiek, značne zhoršuje stav podlahy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 18
Dĺžka cm 120
Šírka cm 90
Hrúbka mm 1,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál transparentný PET
ľahký pojazd kancelárskych stoličiek
bezpečné oblé hrany
odolná proti tlaku všetkých typov koliesok
vhodná pre všetky typy podlahových krytín
protišmyková vrstva zo spodnej strany podložky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodaný tovar musí byť novovyrobený a nepoužívaný.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Tovar musí byť objednávateľovi doručený len v pracovných dňoch, v časoch: Po-Št: 7:00 - 14:00, Pi: 7:00 - 13:00
Objednávateľ musí byť informovaný dodávateľom minimálne jeden deň pred dodaním tovaru objednávateľovi.
V prípade ak objednávateľ nedodrží danú špecifikáciu materiálu/služby objednávateľ má nárok na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

10.11.2022 07:00 — 21.11.2022 14:00

1,00 Súhrn požadovaného množstva

3 730,80

3 109,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2022 09:47

07.11.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2022 08:40 - Vstupná ponuka 3 720,00 € Cena s DPH
05.11.2022 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 2 559,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS