• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 16:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202212183

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 16:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202212183

OF-263424

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7084880

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31559123

KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.

Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kamenivo na zimný posyp ciest

Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest

  • 14212300-3 - Drvený a mletý kameň
  • 44113900-4 - Materiály na údržbu ciest
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenivo na zimný posyp ciest frakcie 4/8 - andezit
Funkcia
Nákup prírodného kameniva na zimný posyp ciest frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Inertný posypový materiál, frakcia 4/8 - andezit tona 84 108
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a Katalógových listov kameniva KLK 1/2021 kapitola V/3 vydaných Ministerstva dopravy a výstavby SR, sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií z 25.9.2021.
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy.
Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk a vápenec.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy  do miesta určenia.
Jednotková cena ocenenej položky vrátane dopravy je maximálna a záväzná počas platnosti zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predávajúci predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o parametroch a Protokol o skúškach spĺňajúce vlastnosti kameniva pre zimný posyp uvedené v KLK 1/2021 kapitola V/3.
Predávajúci predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy Čestné vyhlásenie, že tovar bude v celom objeme dodávaný z výrobne uvedenej vo Vyhlásení o parametroch vrátane názvu a adresy výrobne.
V prípade, ak predávajúci nie je výrobcom kameniva deklarovaného vo Vyhlásení o parametroch, je predávajúci povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie, že tovar bude v celom objeme dodávaný od výrobcu z výrobne uvedeného vo Vyhlásení o parametroch.
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru: inertného posypového materiálu na posyp ciest v zimnom období s dopravou a s vyložením na mieste určenia podľa požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje objednaný tovar - inertný posypový materiál dodávať suchý s minimálnym obsahom zostatkovej vlhkosti.
Kupujúci pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok.
Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.
Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore so zmluvou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého Vyhlásenia o parametroch kameniva. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie môže kupujúci od zmluvy odstúpiť, súvisiace náklady znáša predávajúci.
Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list - vážny lístok, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste.
Predávajúci vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru sumárne za celý predmet zákazky.
Prílohou faktúry budú dodacie listy vr. kupujúcim potvrdené vážne lístky za fakturované množstvo tovaru.
Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predloženého Vyhlásenia o parametroch tovaru podľa platných technických noriem.
Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady tovaru neodkladne reklamovať v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia písomne, emailom.
Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť bezodkladne najneskôr však do 2 pracovných dní od doručenia reklamácie.
V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je predávajúci povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Predávajúci zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie.
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Predávajúci berie na vedomie, že maximálne množstvo tovaru nemusí byť odobraté.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť vystavenie samostatnej objednávky alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotlivých cien.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

09.11.2022 09:00 — 05.12.2022 13:00

1,00 súbor polžiek

2 000,00

2 000,00

rozpis ceny za materiál, rozpis za dopravu bez DPH, s DPH

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2022 16:34

04.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2022 21:17 - Vstupná ponuka 1 999,73 € Cena s DPH
03.11.2022 21:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS