• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 14:20

Detail zákazky Z202212181

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 14:20

Základné údaje

Z202212181

OF-263337

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062772

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

36831379

DTW, s.r.o.

Gogoľova 2304/18, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Neprerušiteľné zdroje napájania (UPS)

zdroj napájania

  • 31154000-0 - Zdroje nepretržitého/stáleho napájania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Neprerušiteľného zdroja napájania: UPS -Typ 1
Funkcia
Zdroj neprerušiteľného napájania na zabezpečenie plynulej dodávky elektriny pre prvky sieťovej infraštruktúry - servery.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: Neprerušiteľný zdroj napájania typu "Line-Interactive" so zdanlivým výkonom 3000 VA. Prevedenie do racku. Skutočný výkon 2700 W. Záložná doba pri plnej záťaži minimálne 3 minúty. Osem (8) výstupných zásuviek typu IEC 320 C13, jedna (1) výstupná zásuvka typu IEC 320 C19 a sériový port RJ-45. Predinštalovaná management sieťová karta pre vzdialenú správu. Súčasťou dodávky sú sieťové káble 230 V s min. dĺžkou 3 m v počte 8 ks (typ C14-C13), 1 ks (typ C14-C19) a montážna súprava na uchytenie do racku. Inštalácia a uvedenie do prevádzky v mieste dodania. ks 4
Miesto dodania vrátane inštalácie - Bratislava ks 1
 2. Neprerušiteľného zdroja napájania: UPS -Typ 2
Funkcia
Zdroj neprerušiteľného napájania na zabezpečenie plynulej dodávky elektriny pre prvky sieťovej infraštruktúry - servery.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: Neprerušiteľný zdroj napájania typu "Line-Interactive" so zdanlivým výkonom 2200 VA. Prevedenie do racku. Skutočný výkon 1980 W. Záložná doba pri plnej záťaži minimálne 5 minút. Osem (8) výstupných zásuviek typu IEC 320 C13, jedna (1) výstupná zásuvka typu IEC 320 C19 a sériový port RJ-45. Predinštalovaná management sieťová karta pre vzdialenú správu. Súčasťou dodávky sú sieťové káble 230 V s min. dĺžkou 3 m v počte 8 ks (typ C14-C13), 1 ks (typ C14-C19) a montážna súprava na uchytenie do racku. Inštalácia a uvedenie do prevádzky v mieste dodania. ks 2
Miesto dodania vrátane inštalácie  - Spišská Nová Ves ks 1
 3. Neprerušiteľného zdroja napájania: UPS -Typ 3
Funkcia
Zdroj neprerušiteľného napájania na zabezpečenie plynulej dodávky elektriny pre prvky sieťovej infraštruktúry - osobné počítače a ostatné zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: Neprerušiteľný zdroj napájania typu "Line-Interactive" so zdanlivým výkonom 1500 VA. Prevedenie veža. Skutočný výkon 900 W. Záložná doba pri plnej záťaži minimálne 7 minút. Osem (8) výstupných zásuviek typu IEC 320 C13 a sériový port RJ-45. Predinštalovaná management sieťová karta pre vzdialenú správu. Súčasťou dodávky sú sieťové káble 230 V s min. dĺžkou 3 m v počte 8 ks (typ C14-C13). ks 1
Miesto dodania bez inštalácie - Bratislava ks 1
 4. Neprerušiteľného zdroja napájania: UPS -Typ 4
Funkcia
Zdroj neprerušiteľného napájania na zabezpečenie plynulej dodávky elektriny pre prvky sieťovej infraštruktúry - osobné počítače a ostatné zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: Neprerušiteľný zdroj napájania typu "Off-Line" so zdanlivým výkonom 650 VA. Prevedenie na stôl. Skutočný výkon 400 W. Záložná doba pri plnej záťaži minimálne 2 minúty. Osem (8) výstupných zásuviek typu FR (2x s prepäťovou ochranou) a port USB. Súčasťou dodávky je ovládací softvér a USB kábel na komunikáciu s počítačom s min. dĺžkou 1.8 m. ks 6
Miesto dodania bez inštalácie - Bratislava ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Predmetom zákazky je dodávka neprerušiteľných zdrojov napájania na zabezpečenie plynulej dodávky elektriny pre prvky sieťovej infraštruktúry - servery, osobné počítače a ostatné zariadenia pre potreby projektu "Geologický informačný systém - GeoIS III" (štátna úloha).
2. Predmet dodania musí byť nový, doposiaľ nepoužitý tovar
3. Lehota plnenia pre dodávateľa je do 30 kalendárnych dní odo dňa účinnosti Zmluvy.
4. Cena predmetu zákazky zahŕňa cenu za dodávku predmetu zákazky ( vrátane dopravy na miesto dodania, inštalácie, poštovného a balného a ostatných nákladov predmetu zákazky).
5. Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Verejný obstarávateľ /Objednávateľ (ďalej aj ako iba "Objednávateľ") umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa. Faktúry je možné doručiť prípadne aj osobne na sekretariát/podateľňu objednávateľa.
8. Fakturácia – faktúra bude vystavená vždy po dodaní tovaru.
9. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
10. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, predmet rámcovej dohody bude financovaný z rozpočtu projektu (štátnej úlohy) formou bezhotovostného platobného styku.
11. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. V prípade, ak faktúra vyhotovená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo bezodkladne, najneskôr do 7 pracovných dní od prevzatia faktúry takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vyhotoviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti, ktorá začína plynúť odo dňa doručenia novej alebo opravenej faktúry.
pokračovanie predchádzajúceho bodu č. 12: Dodávateľ je povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
13. Požaduje sa, aby dodávateľ zodpovedal za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Poručenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné poručenie zmluvných podmienok.
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu Zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu Zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu Zmluvy realizovať subdodávkou.
15. Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi  podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.  Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
16. Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia  zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody do 7 prac. dní od uzatvorenia Rámcovej dohody.
17. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy.
18. Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri predkladaní ponuky. Predložený návrh plnenia zákazky víťazným dodávateľom sa pri zazmluvnení zverejní a stane sa súčasťou zmluvy zákazky.
19. Vo vlastnom návrhu na plnenie zákazky dodávateľ uvedie výrobcu/obchodný názov a typ (ak je uplatniteľné) a špecifikáciu ponúkaného tovaru tak, aby bolo preukázané splnenie všetkých požadovaných parametrov. Predložený návrh verejný obstarávateľ posúdi do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy.
20. Ak daná špecifikácia nebude v súlade s požiadavkami Objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od vyzvania predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar nedobrať a od Zmluvy odstúpiť.
21. Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby Objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 prac. dní od uzatvorenia Zmluvy.
22. Uplatňovanie reklamácií – podľa platných právnych noriem.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava a Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.11.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00

1,00 zákazka

21 354,12

17 795,10

Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri predkladaní ponuky. Predložený návrh plnenia zákazky víťazným dodávateľom sa pri zazmluvnení zverejní a stane sa súčasťou zmluvy zákazky. Vo vlastnom návrhu na plnenie zákazky dodávateľ uvedie výrobcu/obchodný názov a typ (ak je uplatniteľné) a špecifikáciu ponúkaného tovaru tak, aby bolo preukázané splnenie všetkých požadovaných parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2022 12:44

28.10.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 478
 76
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2022 16:15 - Vstupná ponuka 21 300,00 € Cena s DPH
28.10.2022 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka 16 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS