30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52487415
PavCo, s. r. o.
Súkennícka 283/36, Prievidza, 97101, SVK
Oprava meracích prístrojov
Overenie prietokomerov, nastavenie Accuload III, úprava riadiaceho SW na plničke AC,
Služba
|
1. Overenie prietokomerov PRIME 4 na plničke automobilových cisterien
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Overenie prietokových meradiel PRIME 4 na plničke automobilových cisterien |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet kusov | ks | 5 | ||
| overenie Slovenskou legálnou metrológoiou | ks | 5 | ||
| nastavenie cez Accuload III | ks | 5 | ||
| vystavenie jednostránkových certifikátov bez nameraných hodnôt | ks | 5 | ||
| overenie cez litrovaciu stolicu s etalonom | ks | 5 | ||
| dovoz a odvoz etalónu so stolicou | ks | 5 | ||
| pracovné úkony na napojenie a overenie litrovacej stolice | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Po overení prietokomerov sa vyžaduje testovanie a skušobná prevádzka | áno |
|
2. Nastavenie Acuload III
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečuje prenos dát pri plnení automobilových cisterien do počítača na dispečing. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| úprava inštalácie SW pre zariadenie typ Accuload III cez počítač | ks | 1 | ||
| konfigurácia upraveného SW s jestvujúcim SW TAMAS na dispečingu | ks | 1 | ||
| nastavenie koeficientov merania riadiacej jednotky Accuload III | ks | 1 | ||
| nastavenie parametrov meracích zariadení po overení | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Po nastavení Accuload III sa vyžaduje testovanie a skušobná prevádzka | áno |
|
3. Úprava riadiaceho softvéra na plničke automobilových cisterien
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| úprava riadiaceho softvéra na plničke automobilových cisterien |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| úprava riadiaceho SW R-LMS 2022.1 pre SIMATIC S7-300 na plničke automobilových cisterien | ks | 1 | ||
| modifikácia SW V-LMS 2013.1. vizualizácie dispečingu | ks | 1 | ||
| SW nastavenie komunikácie riadiacej jednotky so zariadeniami technológie cez SW R- LMS 2022.1 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Po úprave riadiaceho SW sa vyžaduje testovanie SW a oživenie systému | áno |
| Názov |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x súpis výkonov, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
| Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení. |
| Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. |
| Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise) |
| Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
43. Zásobovacia základňa, Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
31.10.2022 07:00 — 09.12.2022 13:00
1,00 súbor jednotiek
14 305,20
11 921,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2022 10:20
28.10.2022 09:00
28.10.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.10.2022 09:11 - Vstupná ponuka | 14 304,00 | € | Cena s DPH |
| 24.10.2022 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 304,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: