• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2022 12:39
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2022 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2022 15:10

Detail zákazky Z202212161

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2022 12:39
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2022 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2022 15:10

Základné údaje

Z202212161

OF-263371

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7021456

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50389301

KBM Trade s.r.o.

Nejedlého 49, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba športového materiálu

servis lyží, oprava, údržba, servis, lyže

  • 92620000-3 - Služby súvisiace so športom
  • 37411120-9 - Lyže
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis skialpinistických lyží
Funkcia
Veľký servis skialpinistických lyží (lyže pre dospelých)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet pár 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah servisu zalievanie poškodenej skĺznice, prebrúsenie a zrovnanie skĺznice, nabrúsenie hrán, zrazenie hrán, voskovanie, leštenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy z miesta plnenia a späť na miesto plnenia
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia a iné náklady spojené s plnením predmetu zákazky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nesplnenia požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Požadujeme, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa za bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

24.10.2022 11:38 — 11.11.2022 11:38

1,00 celý predmet zákazky

2 000,00

1 649,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 11:40

20.10.2022 12:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2022 12:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 222
 188
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2022 12:06 - Vstupná ponuka 1 999,20 € Cena s DPH
20.10.2022 12:34 - Najvýhodnejšia ponuka 1 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS