• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2022 09:50

Detail zákazky Z202212138

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2022 09:50

Základné údaje

Z202212138

OF-263129

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7040571

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola prenosných hasiacich prístrojov

Prenosné hasiace prístroje, kontrola hasiacich prístrojov

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 35111320-4 - Prenosné hasiace prístroje
  • 35111510-3 - Ručné hasiace nástroje
  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hasiace prístroje prenosné ks 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy hasiacich prístrojov 6 kg, 5 kg
Druhy náplne prenosných hasiacich prístrojov práškový, CO2
Výrobcovia Gefil S.A.,Hastex & Haspr s.r.o., Kovoslužba, Červinka, Tusan, s.r.o.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou služby zákazky, vrátane dopravy a všetkých vedľajších nákladov.
Miestom plnenia služby je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu a vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby (štítky o kontrole, potvrdenie o kontrole, dopravné náklady).
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Požaduje sa vykonanie kontrol hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od. 07:30 do 14:00 hod..
Miesto plnenia zákazky: SOV OS SR, ČSA 7, Banská Bystrica.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ musí do 2 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov.
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry a služby . Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok.
Fakturácia bude realizovaná na základe objednávky/kúpnej zmluvy
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
O vykonaní kontroly hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Deň vykonania kontroly hasiacich prístrojov musí byť dohodnutý telefonickým dohovorom s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

02.11.2022 07:00 — 09.11.2022 14:00

1,00 Súhrn požadovaného množstva

270,00

222,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 11:22

25.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 977
 8
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2022 11:25 - Vstupná ponuka 228,00 € Cena s DPH
17.10.2022 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 228,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS