• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202212114

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202212114

OF-263231

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7086078

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka kancelárskych potrieb

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka kancelárskych potrieb
Funkcia
Kancelárske potreby na použitie v kanceláriách pre administratívne účely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blok kocka lepená 85x85x40mm biela ks 60
Poznámkový blok formátu A5, linajkový papier. Špirála na dlhšej strane ks 100
Liner CENTROPEN - čierny 0,4 mm ks 50
Klasické kancelárske ceruzky s gumou, s tuhou tvrdosti HB ks 120
Doska spisová so šnúrkami A4, šedá ks 100
Dovolenka A6, blok, 100ks ks 20
Euroobal A4 lesklý 50mic 100ks bal. 150
Biela guma určená na grafitové ceruzky. Materiál PVC najvyššej akosti. Rozmery 62x21x11 mm ks 40
Korekčný roller Q-CONNECT DYNAGRIP jednorazový 4,2mm x 10m ks 60
Lepiaca páska transparentná 19mm x 33m ks 60
Spinky Office Products 24/6 /1000/ bal. 20
Spinky Office Products 26/6 /1000/ bal. 20
Spinky Office Products 10/6 /1000/ bal. 20
Obal „L“, PP, A4, lesklý, 100 ks bal. 3
Baliaci papier 90x120cm 90gr biely ks 100
Mikroceruzka Q-CONNECT s kovovým mechanizmom 0,5mm čierna ks 80
Klikacie guľôčkové pero s klipom, hrot 0,7 mm ks 150
Podpisová kniha plastová 14 KARTON PP čierna ks 50
Stojan na ceruzky a perá v drôtenej úprave. Priemer 90 mm, výška 100 mm. Farba čierna ks 20
Strúhadlo Faber Castell 125 LV s boxom mix farieb ks 60
Špagát polypropylénový ks 20
Kancelársky odkladač stolový šuflík PVC ks 20
Kancelárska zošívačka s kovovým mechanizmom. Hĺbka zošívania 9 cm. Kapacita zošitia 40 listov. Spinky 24/ 6 - 8, 26/6 ks 20
Zvýrazňovač na zvýraznenie textu na liste papiera, v knihe, na fotokópiách a atramentových a laserových výtlačkoch. Klip, zrezaný hrot, šírka stopy 1 - 5 mm, dĺžka 250 m. (farba žltá 20ks, oranžová 20ks, ružová 20ks) ks 60
Rýchlo zložiteľná archívna krabica Esselte Speedbox, 35 x 25 x 15 cm, bielo-červená ks 60
Rýchlo zložiteľná archívna krabica Esselte Speedbox, 35 x 25 x 10 cm, bielo-červená ks 60
Box archívny Esselte, 34,5 x 8 x 24,5 cm, biely ks 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek(tovarov).
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, v zmluve dohodnutom množstve, s požadovanými vlastnosťami, v mieste plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod., pričom termín dodania je povinný oznámiť minimálne jeden pracovný deň vopred.
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
4. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie.
5. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované technické špecifikácie, ako aj nepredloženie Objednávateľom požadovaného dokladu v zmysle bodu 1 týchto OPP a porušenie povinnosti podľa bodu 3 OPP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.11.2022 09:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 celok

2 283,26

1 902,65

Dodávka kancelárskych potrieb na použitie v kanceláriách pre administratívne účely. Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, v zmluve dohodnutom množstve, s požadovanými vlastnosťami, v mieste plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod., pričom termín dodania je povinný oznámiť minimálne jeden pracovný deň vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2022 14:03

07.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2022 09:40 - Vstupná ponuka 2 283,26 € Cena s DPH
04.11.2022 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 2 282,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS