• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2022 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2022 16:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2022 16:15

Detail zákazky Z202212086

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2022 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2022 16:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2022 16:15

Základné údaje

Z202212086

OF-262987

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7040690

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

46832408

DataTrend Services, s.r.o.

Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter

licencia, softvér

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Windows Server 2022 Datacenter 1 ks 96 core
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podrobný opis zákazky: Predmetom obstarávania je dodávka originálnych licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter pre pokrytie 96 core.
Podrobný opis zákazky: Verejný obstarávateľ akceptuje dodanie 6 kusov 16 core licencií alebo 48 kusov 2 core licencií (presne 96 core).
Platnosť: Softvér je požadovaný ako trvalý, bez časového a územného obmedzenia
Softvér: Licencia prenosná počas doby použitia licencie, nie je viazaná na hardware (nie typu OEM). S právom prechodu na staršiu verziu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy bude záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi  tovar vrátane dopravy na miesto plnenia.
Uchádzač zároveň uvedie pôvod resp. predajný kanál licencií a zabezpečí spracovanie zmluvy so spoločnosťou Microsoft (Microsoft - SELECT Plus, Open, CSP, MPSA, EA) v prospech objednávateľa.
Vyžaduje sa sprístupnenie oficiálneho Microsoft portálu (tzv. VLSC portálu alebo Microsoft Business center lokality, resp. tenantu) viazaného na koncového zákazníka (objednávateľa), ktorého súčasťou budú: • Zoznam nadobudnutých licencii a ich počet • Inštalačné médium • Inštalačné kľúče • resp. ďalšie informácie viažuce sa k oficiálnym licenčným portálom spoločnosti Microsoft
V prípade licencií zo sekundárneho trhu sa vyžaduje sprístupnenie licenčného portálu viazaného na koncového zákazníka, ktorého súčasťou budú:  • Zoznam nadobudnutých licencii a ich počet  • Inštalačné médium   • Inštalačné kľúče  • resp. ďalšie informácie viažuce sa k oficiálnym licenčným portálom spoločnosti Microsoft
Uvedené je vyžadované za účelom overenia typu a počtu licencií nakúpených v prospech objednávateľa, inštalačných kľúčov a inštalačných médií ku konkrétnym nadobúdaným licenciám k softvéru.
V prípade ponuky na licencie zo sekundárneho trhu (použitý softvér) sa požaduje predložiť vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať dokumentáciu preukazujúcu, že:  •  k overeniu pôvodu licencií je nevyhnuté dodať: číslo a typ zmluvy podľa ktorej bol pôvodný nákup realizovaný, číslo prihlášky, všetky True Up faktúry,  • musí byť deklarovaný výmaz práv pôvodných používateľov/vlastníkov licencií
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 pracovných dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2022 09:00

1,00 ako celok podľa opisného formuláru

35 034,00

29 195,00

nevyžaduje

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2022 14:52

25.10.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 69
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2022 09:27 - Vstupná ponuka 34 440,00 € Cena s DPH
24.10.2022 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka 34 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS