• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2022 11:20

Detail zákazky Z202212063

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2022 11:20

Základné údaje

Z202212063

OF-263228

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7046496

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier a kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby v administratíve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A4, 80g,  biely, bal 500 listov bal 600
Dosky so šnúrkou A4 mramorov. ks 200
Obálka B4 samolep. 250x353 mm, biela ks 500
Razítková farba bez oleja čierna 50g ks 20
Razítková farba bez oleja červená 50g ks 10
Razítková farba bez oleja modrá 50g ks 20
Lepiaca páska priesvitná 48mmx66m ks 120
Fixy na textil čierne 2739 ks 100
Fixy centropen 2846 - čierne ks 100
Fixy centropen 2846 - zelené ks 100
Fixy centropen 2846 - modré ks 100
Fixy centropen 2846 - červené ks 100
Etikety samolepiace biele 25x16mm ks 120
Etikety na hárku A4 52,25x21,3x21,3, počet etikiet na hárku 56, počet hárkov v balení 100ks bal 70
Dvojhárok linajkový (skladaný)  A3 bal 250ks bal 20
Lepidlo v tvare pera. Lepí papier alebo kartón, malé aj veľké plochy. Objem: 50ml ( SPOKO) alebo ekvivalent ks 100
Motúz jutový, 50g ks 100
Spony do zošívačky 24/6 ks 200
Nožnice kancelárske 21cm ks 15
Mikroténové tašky s uškom, 260x65x470, 10mm,  bal 50ks bal 100
Mikroténové tašky s uškom, nosnosť 5kg, bal 50ks bal 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru.
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru; b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok EP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

04.11.2022 14:00

1,00 komplet

3 600,00

3 600,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia spracovaný podľa požiadaviek predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.10.2022 10:11

26.10.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2022 10:19 - Vstupná ponuka 3 600,00 € Cena bez DPH
26.10.2022 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 3 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS