• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2022 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2022 11:09
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2022 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2022 12:05

Detail zákazky Z202212062

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2022 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2022 11:09
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2022 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2022 12:05

Základné údaje

Z202212062

OF-263204

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7046452

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na chladenie,mrazenie a príslušenstvo

Kombinovaná stojaca chladnička

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kombinovaná voľne stojaca chladnička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ECG ERD 21444 WE -  alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob umiestnenia voľne stojace
Hlučnosť 41 dB
Zameniteľné otváranie dvierok áno
Mraznička áno
Klimatická trieda N-ST
Prevedenie kombinované
Energetická trieda E
Spotreba za 24 hodín 0.488 kWh
Popis produktu
Kombinovaná chladnička v bielom prevedení
Objem chladničky 171 litrov
Mraznička je umiestená v hornej časti a má objem 42 litrov
Osvetlenie LED
Rozmery
Výška 144 cm
Šírka 54 cm
Hĺbka 57cm
Hmotnosť 39 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia - sídla Objednávateľa).
Doručenie tovaru do sídla Objednávateľa a jeho odovzdanie kontaktnej osobe Objednávateľa.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia zmluvy. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový,  nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám Objednávateľa.
Požaduje sa na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Výrobok musí spĺňať technické požiadavky - špecifikáciu objednávateľa.
Pred dodaním výrobku konzultovať tovar s odberateľom. Dodávateľ oznámi typ – model - značku tovaru k odsúhlaseniu Objednávateľom, a to najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ bude Objednávateľovi avizovať dodanie tovaru min. dva pracovné dni pred jeho plánovaným dodaním.
Ak bude Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom; Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi; v takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Vystavenie faktúry sa uskutoční po kompletnom dodaní tovaru (faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru, ako aj meno kontaktnej osoby Objednávateľa).
Splatnosť faktúry: do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.11.2022 13:11

3,00 ks

867,00

722,50

Dodanie materiálu a Faktúru vyhotoviť na adresu na : 42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2022 15:42

26.10.2022 11:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2022 11:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 22
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2022 16:09 - Vstupná ponuka 866,40 € Cena s DPH
21.10.2022 19:52 - Najvýhodnejšia ponuka 856,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS