• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2022 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2022 13:12
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2022 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2022 14:10

Detail zákazky Z202212051

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2022 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2022 13:12
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2022 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2022 14:10

Základné údaje

Z202212051

OF-263205

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7040583

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená hydina

Hydina, hydinové mäso, kurčatá, morky, kačky, vajcia

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15112130-6 - Kurčatá
  • 15112120-3 - Morky
  • 15112140-9 - Kačice
  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hydina mrazená
Funkcia
Potraviny  určené na prípravu jedál pre stravovacie zariadenie.
Na varenie, pečenie, tepelnú úpravu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kuracie stehná s kožou a kosťou kalibrované 260-280g trieda A hlboko zmrazené kg 200
Kuracie rezne celé, prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 150g, 180g, kg 200
Morčacie prsia bez kosti a kože trieda A hlboko zmrazené kg 50
Kuracie stehná vykostené s kožou trieda A hlboko zmrazené kg 100
Kačacie stehná s kostou a kožou kalibrované hlboko zmrazené trieda 260-300g A kg 70
Vajcia podstielkový chov veľkosť L kg 5300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kuracie stehná s kožou a kosťou čistené, kaliborované 260-280 g, hlboko zmrazané, trieda A
Kuracie rezne bez kostí a kože polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti, hlboko zmrazené, trieda A, bez kože, nie solené, maximálny obsah vody 5 %, kalibrované 150,180,200g
Kuracie pečienky hlboko zmrazené, trieda A
Kačacie stehná s kosťou a kožou čistené, kaliborované 260-300 g, hlboko zmrazané, trieda A
Morčacie prsia bez kosti a kože hlboko zmrazené, trieda A
Kuracie stehná bez kože a kosti hlboko zmrazané, trieda A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to  do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť v písomnej forme objednávateľovi podľa § 9 ods. 5 zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách potvrdenie o krajine pôvodu dodávaného mäsa, ktoré bude následne poskytnuté spotrebiteľom v stravovacom zariadení na viditeľnom mieste. Povinnosť podľa tohto odseku právneho predpisu sa vzťahuje na bravčové mäso, hovädzie mäso, mäso z oviec, kôz a hydiny, pričom povinnosť nevzniká pri polotovaroch.
Dodávateľ sa na základe zákona 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov zaväzuje dodať doklad - platné potvrdenie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky, alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu do 1 prac.dňa od uzavretia KZ.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia KZ doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou KZ. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu KZ bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou KZ. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu).
Plnenie  KZ bude realizované priebežne na základe  samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia bude dohodnutá poverenou osobou objednávateľa zo zodpovednou osobou dodávateľa.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí  dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod. na dohodnuté miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu mrazených a hlbokomrazených potravín takým spôsobom, aby sa zachovala ich zdravotná bezchybnosť.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré bude mať za následok vypovedanie zmluvy zo strany objednávateľa.
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania KZ podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa . Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu KZ potvrdenom oprávnenou osobou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných/telefonických/emailových objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
„Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 12 mesiacov."
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Jednotkové ceny tovarov budú uvedené  s DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami a bude zdravotne nezávadný.
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení KZ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

2

1,00 celá zákazka

6 000,00

5 021,57

Obstarávateľ požaduje pred obstaraním schválenie vlastného návrhu od dodávateľa telefonicky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2022 13:54

25.10.2022 13:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2022 13:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2022 14:13 - Vstupná ponuka 5 992,56 € Cena s DPH
20.10.2022 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka 5 992,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS