37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Kalendáre a diáre na rok 2023
kalendár, diár
Tovar, Služba
1. Kalendáre a diáre na rok 2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Kalendáre a diáre na rok 2023 pre potreby Úradu TTSK |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Diár MEMORY 2023 - diár týždenný,128 strán, s jednofarebnou razbou logom TTSK, doplnený gumičkou a oriezkou bloku v rovnakej farbe, papierová kapsička na vnútornej strane zadných dosiek a pútko na ceruzku (raznica bude dodaná), 14,5x20,5 cm (na výšku), tmavomodrý | ks | 195 | ||
Plánovací kalendár 2023 - plánovací kalendár 2023 s obojstrannou potlačou logom TTSK,( dane, ročné obdobia, znamenia zverokruhu, slnovrat, sviatky EÚ), 31 strán, slovenský text, 29,7x13,8 cm | ks | 250 | ||
MAXI kalendár2023 - Maxi kalendár 2023 s obojstrannou potlačou logom TTSK, (dane, ročné obdobia, znamenia zverokruhu, slnovrat, sviatky EÚ), 31 strán, slovenský text, 29,7x18,0cm | ks | 1 | ||
Notes BASIC - formát A5, linajkový, jednofarebná potlač logom TTSK, 14x20,5 cm, žltá farba | ks | 100 | ||
Notes BASIC - formát A5, linajkový, jednofarebná potlač logom TTSK, 14x20,5 cm, modrá farba | ks | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou. |
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. |
Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Prílohou faktúry bude preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom. |
Podklady na potlač v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom kontaktnou osobou po uzavretí zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
02.11.2022 08:00 — 25.11.2022 12:00
646,00 ks
4 307,98
4 307,98
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2022 14:17
28.10.2022 10:00
28.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2022 12:21 - Vstupná ponuka | 4 306,80 | € | Cena s DPH |
28.10.2022 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: