• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 11:00

Detail zákazky Z202211976

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 11:00

Základné údaje

Z202211976

OF-262897

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062666

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre a diáre na rok 2023

kalendár, diár

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalendáre a diáre na rok 2023
Funkcia
Kalendáre a diáre na rok 2023 pre potreby Úradu TTSK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diár MEMORY 2023 - diár týždenný,128 strán, s jednofarebnou razbou logom TTSK, doplnený gumičkou a oriezkou bloku v rovnakej farbe, papierová kapsička na vnútornej strane zadných dosiek a pútko na ceruzku (raznica bude dodaná), 14,5x20,5 cm (na výšku), tmavomodrý ks 195
Plánovací kalendár 2023 - plánovací kalendár 2023 s obojstrannou potlačou logom TTSK,( dane, ročné obdobia, znamenia zverokruhu, slnovrat, sviatky EÚ), 31 strán, slovenský text, 29,7x13,8 cm ks 250
MAXI kalendár2023 - Maxi kalendár 2023 s obojstrannou potlačou logom TTSK, (dane, ročné obdobia, znamenia zverokruhu, slnovrat, sviatky EÚ), 31 strán, slovenský text, 29,7x18,0cm ks 1
Notes BASIC - formát A5, linajkový, jednofarebná potlač logom TTSK, 14x20,5 cm, žltá farba ks 100
Notes BASIC - formát A5, linajkový, jednofarebná potlač logom TTSK, 14x20,5 cm, modrá farba ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou.
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami.
Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Prílohou faktúry bude preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom.
Podklady na potlač v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom kontaktnou osobou po uzavretí zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.11.2022 08:00 — 25.11.2022 12:00

646,00 ks

4 307,98

4 307,98

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 14:17

28.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 73
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2022 12:21 - Vstupná ponuka 4 306,80 € Cena s DPH
28.10.2022 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 4 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS