• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2022 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2022 10:30

Detail zákazky Z202211975

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2022 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2022 10:30

Základné údaje

Z202211975

OF-262585

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7040581

Objednávateľ

31263089

Základná škola Staničná 13

Staničná 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné potraviny

trvanlivé potraviny, lekvár, kompót, oleje, cestoviny, ryža, cukor, čaj, vajcia, chuťové prísady

  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15831000-2 - Cukor
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné potraviny
Funkcia
Dodávka základných potravín na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Detská krupica, 500 g balenie ks 30
2.  Krúpy jačmenné, 500 g balenie ks 50
3. Strúhanka, 500 g balenie ks 310
4. Vločky ovsené, 400 g balenie ks 30
5. Múka hladká špeciál, 1 kg balenie kg 800
6. Múka hrubá, 1 kg balenie kg 1000
7. Múka polohrubá, 1 kg balenie kg 1000
8. Múka celozrná, 1 kg balenie kg 100
9.  Múka špaldová, 1 kg balenie kg 150
10. Múka fazuľová, 1 kg balenie kg 30
11. Bulgur, balenie 5 kg ks 80
12. Ryža parbolaid, 1 kg balenie kg 400
13. Ryža jasmínová, 1 kg balenie kg 500
14. Ryža guľatá, 1 kg balenie kg 820
15. Cukor kryštálový, 1 kg balenie ks 700
16. Cukor práškový, 1 kg balenie ks 300
17. Fazuľa suchá biela, 5 kg balenie ks 40
18. Fazuľa suchá farebná, 5 kg balenie ks 50
19. Šošovica veľkozrná, 5 kg balenie ks 50
20. Hrach suchý lúpaný, 5 kg balenie ks 50
21. Cícer suchý, 5 kg balenie ks 22
22. Semolinové cestoviny, 5 kg balenie ks 130
23. Vaječné cestoviny, 5 kg balenie ks 180
24. Nevaječné cestoviny, 5 kg balenie ks 54
25. Lasagne semolinové, 400 g balenie ks 82
26. Tortelliny sušené,, 500 g balenie ks 92
27. Zlatý klas, 1 kg balenie ks 50
28. Puding čokoládový, 1 kg balenie ks 35
29. Puding vanilkový, 1 kg balenie ks 35
30. Horčica, 950 g balenie ks 36
31. Mak modrý, 200 g balenie ks 33
32. Mak mletý, 1000 g balenie ks 50
33. Pohánka, 500 g balenie ks 38
34. Kakao holandské, 1000 g balenie ks 31
35. Čaj čierny 50 g, GASTRO balenie ks 100
36. Čaj zelený 30 g (20 x 1,5 g) balenie ks 60
37. Čaj ovocný 50 g GASTRO balenie ks 120
38. Čaj ovocný 40 g (20 x 2 g) balenie ks 44
39. Soľ, 1 kg balenie kg 400
40. Vegeta bez glutamanu, 1 kg balenie kg 10
41. Vegeta bez glutamanu, 3000 g balenie ks 28
42. Mletá paprika červená, 1000 g balenie ks 60
43. Ocot kvasný, 1 liter ks 90
44. Olej olivový extra panenský 500ml ks 50
45. Olej repkový , nízkoerukový s obsahom vitamínu D a E, vhodný na vyprážanie, 1 l balenie ks 500
46. Olej 100% slnečnicový, 1 l balenie ks 600
47. Olej 100% slnečnicový, 5 l balenie ks 40
48. Minerálka jemne perlivá 1,5 l balenie ks 650
49. Džús jablko 100%, 1 l balenie ks 500
50. Džús pomaranč 100%,  1 l balenie ks 300
51. Džús 100% (rôzne príchute), 1l balenie ks 600
52. Sirup ovocný 0,7l, cukrový, bez umelých sladidiel, rôzne príchute ks 60
53. Sirup ovocný, rôzne príchute, min. 50% podiel ovocia, bez chem. konzervantov, 1 l balenie ks 100
54. Sirup ovocný, rôzne príchute, min. 50% podiel ovocia, bez chem. konzervantov, 5 l balenie ks 40
55. Marhuľový džem, min. 50% podiel ovocia, 4 kg balenie ks 26
56. Čučoriedkový džem, min. 50% podiel ovocia, 4 kg balenie ks 32
57. Lekvár slivkový, 4 kg balenie ks 48
58. Med lesný, 950 g balenie ks 80
59. Croissant, 55 g balenie ks 1400
60. Hrozienka, 100 g balenie ks 50
61. Zemiakový škrob, 200 g balenie ks 30
62. Perník, dehydrovaný v prášku, balenie 3 kg ks 42
63. Zemiakové cesto, dehydrované v prášku, balenie 5 kg ks 36
64. Slovenské halušky, dehydrované v prášku, balenie 5 kg ks 36
65. Hrášok sterilizovaný v slanom náleve, 3500 g balenie ks 140
66. Kapia sterilizovaná, 700 g balenie ks 48
67. Červená repa kocky, 3500 g balenie ks 120
68. Lečo sterilizované, 3500 g balenie ks 48
69. Uhorky sterilizované 7 - 9 cm,  670 g balenie ks 80
70. Uhorky sterilizované 7 - 9cm, 3500 g balenie ks 180
71. Paradajkový pretlak, 3600 g balenie ks 36
72. Paradajkový koncentrát, 800 g balenie (plech) ks 240
73. Kečup jemný,  5000 g balenie ks 27
74. Kečup jemný,  800 g balenie ks 92
75. Šampiňóny sterilizované v slanom náleve, 800 g balenie ks 60
76. Šampiňóny sterilizované v slanom náleve, 2550 g balenie ks 120
77. Kukurica sterilizovaná, 2120 g balenie ks 110
78. Fazuľkové struky, sterilizované, 3500 g balenie ks 100
79. Slivkový kompót, polené, bez kôsty, sterilizované, 3400 g balenie ks 66
80. Kompót ovocný kokteil,  2650 g balenie ks 120
81. Ananásový kompót, 3050 g balenie ks 90
82. Čerešňový kompót, bez kôstky, 3500 g balenie ks 86
83. Jahodový kompót, 410 g balenie ks 144
84. Marhuľový kompót, 3400 g balenie ks 48
85. Broskyňový kompót, plech, 2650 g balenie ks 54
86. Višňový kompót, bez kôstky, 3500 g balenie ks 100
87. Brusnicový kompót, 280 g balenie ks 420
88. Detská výživa (rôzne príchute), v alum. kapsičke, 100 g balenie ks 1400
89. Bobkový list celý, 100 g balenie ks 20
90. Rasca mletá, 100 g balenie ks 30
91. Majorán drvený, 100 g balenie ks 25
92. Korenie čierne mleté, celé 500 g balenie ks 15
93. Tekvicové jadierka, 200 g kg 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne  do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby (vajcia nesmú byť staršie ako 4 dni) a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP).
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR a čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení farmy.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
24. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

51 301,20

51 301,20

nepožaduje sa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2022 10:35

25.10.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 162
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2022 07:38 - Vstupná ponuka 51 301,20 € Cena s DPH
21.10.2022 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka 49 942,07 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS