• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202211959

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202211959

OF-262990

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7046430

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom sypačov na zabezpečenie zimnej údržby diaľnic a ciest 1. triedy

Prenájom, sypače

  • 98390000-3 - Iné služby
  • 34144400-2 - Vozidlá na údržbu ciest

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom sypačov na zabezpečenie zimnej údržby diaľnic a ciest 1. triedy
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je prenájom 3 (troch) ks kompletných vozidiel na zimnú údržbu s príslušenstvom (bez obsluhy) (ďalej len „sypače“) potrebných na zabezpečenie zimnej údržby diaľnic a ciest 1. triedy v správe novovzniknutého Strediska správy a údržby rýchlostných ciest Lučenec v období od 15.11.2022 do 15.4.2023, v súlade s technickou špecifikáciou zo zmluvy/opisného formulára a v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
Objednávateľ požaduje dodať sypače ako celok pozostávajúci z: • podvozku nákladného automobilu 6x6 s úpravami na komunálny nosič nadstavieb, • sypacej nadstavby – prevedenie pre posyp chemickým (prípadne inertným) posypovým materiálom so zvlhčovačom, • snehovej radlice s premenlivou šírkou (teleskopicky zasúvateľná) s hydraulickým pretáčaním.
 2. Podvozok nákladného automobilu 6x6 s úpravami na komunálny nosič nadstavieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rok výroby podvozku nákladného automobilu rok 2018
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Držiak rezervy za kabínou – hydraulický V cene
Výbava podľa vyhlášky (blatníky, bočné zábrany, pozičné osvetlenie) V cene
Komunálna hydraulika 2-okruhová pre pohon výmenných nadstavieb (sypacia nadstavba, čelná snehová radlica) V cene
Upínacia doska na čelnú snehovú radlicu DIN 76060 V cene
Prídavné svetlá pod čelným sklom V cene
Rýchlo výmenný systém na sypači (odklopné skrutky) V cene
Schválenie ako nosič výmenných nadstavieb V cene
 3. Sypacia nadstavba – prevedenie pre posyp chemickým (prípadne inertným) posypovým materiálom so zvlhčovačom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rok výroby sypacej nadstavby rok 2018
Objem násypky m3 7
Podávanie materiálu – šnek ks 2
Odstavné nohy s heverom ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohon komunálnou hydraulikou V cene
Samostatné ovládanie šnekov vrátanie aretácie V cene
Automatická regulácia posypu V cene
Soľankové hospodárstvo (min. 2500 L) V cene
Zadné rozmetadlo V cene
Signalizácia posypu V cene
Osvetlenie zadného rozmetadla a korby V cene
Odklopná strecha, ochranné sito 100/100, žiarovo zinkované V cene
Výstražné osvetlenie – 2x maják v LED prevedení, výstražná svetelná šípka (min. 13 svetiel) v LED prevedení V cene
Montáž na rýchlo výmenný systém sypača V cene
 4. Snehová radlica s premenlivou šírkou (teleskopicky zasúvateľná) s hydraulickým pretáčaním
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rok výroby snehovej radlice rok 2018
Celková min. šírka mm 4800
Celková min. pracovná šírka mm 4100
Celková max. šírka mm 6000
Celková max. pracovná šírka mm 5000
Výška základnej pevnej časti mm 1200
Výška výsuvnej časti mm 1100
Výška radlice na výstupe (s oceľovým tunelom) mm 1500
Natočenie radlice vpravo/vľavo v rozsahu Stupeň (°) -32 +32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hydraulické zdvíhacie a pretáčacie zariadenie V cene
Pryžové brity V cene
Bočný doraz, výstražné vlajočky, bezpečnostné šrafovanie V cene
Montáž na upínaciu dosku DIN 76 060 V cene
V transportnej polohe je radlica zaistená hydraulickou i mechanickou poistkou, ktorá zamedzuje samovoľné prestavenie a pohyb radlice V cene
Teleso radlice vybavené zariadením pre bezpečné prekonávanie prekážok s automatickým návratom do pôvodnej pracovnej polohy. Toto zariadenie umožňuje nastavenie rôznej úrovne tuhosti zaistenia. Rotácia celého telesa radlice prebieha okolo vodorovnej osi centrálneho nosníka radlice V cene
Hydraulický systém radlice umožňuje jej pretáčanie vpravo/vľavo, spúšťanie/zdvíhanie, plynulé vysúvanie/zasúvanie V cene
Funkcia pretáčania radlice vľavo/vpravo je zaistená hydraulickými zámkami proti samovoľnému pretáčaniu pri jej zaťažení snehom V cene
Pojazdové odstavné nohy V cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať sypače s príslušenstvom min. do 2 (dvoch) kalendárnych dní pred dňom začiatku lehoty uvedenej v bode 2.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky.
I.2 Sypače budú Objednávateľovi k dispozícii 24 (dvadsaťštyri) hodín denne počas celej doby trvania zmluvy, v období uvedenom v bode 2.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky.
I.3 Objednávateľ požaduje, aby sypače mali počas celej doby prenájmu platnú technickú kontrolu (ďalej len „TK“), emisnú kontrolu (ďalej len „EK“) a platné min. povinné zmluvné poistenie (ďalej len „PZP“). Porušenie týchto povinností Poskytovateľa, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorých je Objednávateľ oprávnený od zmluvy jednostranne odstúpiť.
I.4 Poskytovateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny stroja v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, pričom poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len EKS) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohy č. 2 – Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru,
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu sypačov ako celku v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) sypačov, vrátane rozpisu ceny bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), sadzby DPH a ceny s DPH.
I.5 Pri preberaní sypačov podľa tejto zmluvy sa Poskytovateľ zaväzuje odovzdať Objednávateľovi súčasne všetky doklady nevyhnutné pre riadne užívanie sypačov:
a) osvedčenie o evidencii časť I – originál,
b) osvedčenie o evidencii časť II (technický preukaz) – kópia,
c) potvrdenie o PZP – biela karta,
d) osvedčenie o kontrole technického stavu časť A – originál,
e) osvedčenie o kontrole technického stavu časť B – originál,
f) návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku,
g) technické osvedčenie vozidla pre sypaciu nadstavbu – originál,
h) technické osvedčenie vozidla pre snehovú radlicu – originál.
I.6 Objednávateľ požaduje, aby výstražné bezpečnostné prvky požadované v bode 2.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy boli zapísané v dokumentácii k sypačom.
I.7 Objednávateľ požaduje, aby v čase preberania sypačov a zároveň počas celého prenájmu, spĺňali všetky zákonné náležitosti k prevádzke na pozemných komunikáciách.
I.8 Sypače budú počas prenájmu vybavené GPS monitorovacími zariadeniami, kompatibilné so systémom Verejného obstarávateľa, ktorý aktuálne využíva (Truck Data Memory G3).
I.9 Pohonné hmoty a prípadné doplnenie prevádzkových kvapalín a mazív bude zabezpečovať Objednávateľ na vlastné náklady. Poskytovateľ je povinný Objednávateľovi spolu so sypačmi odovzdať všetky doklady potrebné k riadnemu užívaniu, manuál potrebných prehliadok prevádzkových tekutín a mazív s termínmi ich vykonania a Objednávateľ je povinný zabezpečiť ich prípadné doplnenie. V prípade, ak nastane porucha prenajatej techniky z dôvodu nedodržania uvedených prehliadok, bude za odstránenie poruchy zodpovedný Objednávateľ.
I.10 Prevzatie a vrátenie/odovzdanie sypačov sa uskutoční v priestoroch Poskytovateľa, pričom o prevzatí a vrátení/odovzdaní sypačov bude vyhotovený „protokol o odovzdaní a prevzatí sypačov“. Sypače sa budú preberať aj odovzdávať plne natankované.
I.11 Súčasťou preberacieho protokolu budú aj všetky náležitosti potrebné k prevádzke sypačov na cestných komunikáciách vrátane protokolu o zaškolení min. troch (3) pracovníkov Objednávateľa a potvrdenia o ciachovaní tachografov.
I.12 V protokole o odovzdaní a prevzatí sypačov bude zaznamenaný technický stav sypača, sypacej nadstavby a prednej snehovej radlice k momentu prevzatia/odovzdania.
I.13 Prenajaté sypače musia byť spôsobilé na prevádzku a na užívanie podľa tejto Zmluvy. Poskytovateľ je povinný prenajaté sypače v tomto stave na svoje náklady udržiavať počas celej doby nájmu.
I.14 Objednávateľ sa zaväzuje, že prenajaté sypače neposkytne tretím osobám a bude ich udržiavať v stave, v akom ich prevzal s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie.
II. CENA
II.1 Cena za poskytovanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s predmetom zmluvy. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č. 1 – Špecifikácia ceny primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou (vo formáte Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a PDF.).
II.3 V cene bude zahrnuté zaškolenie min. troch (3) pracovníkov Objednávateľa v potrebnom rozsahu na celý sypač.
II.4 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a počtu merných jednotiek. Objednávateľ si vyhradzuje právo na predloženie kalkulácií, rozborov, rozpisov jednotkových cien z ponuky uchádzača a uchádzač je povinný ich predložiť.
II.5 Cena za poskytnutie služby je konečná a obsahuje všetky náklady poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
II.6 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.7 V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.8 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí protokol o odovzdaní a prevzatí sypačov a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy...
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Fakturácia za poskytnuté služby bude 1 (jeden) krát mesačne. Poskytovateľ je povinný zaslať Objednávateľovi faktúru vždy najneskôr do 15. (pätnásteho) kalendárneho dňa mesiaca, ktorý nasleduje po predchádzajúcom mesiaci nájmu v období:
Obdobie 1 - od  15.11.2022 do 30.11.2022
Obdobie 2 - od 01.12.2022 do 31.12.2022
Obdobie 3 - od 01.01.2023 do 31.01.2023
Obdobie 4 - od 01.02.2023 do 28.02.2023
Obdobie 5 - od 01.03.2023 do 31.03.2023
Obdobie 6 - od 01.04.2023 do 15.04.2023
III.3 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočné poskytnuté plnenie.
III.4 Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať nájomné za sypače za každý kalendárny mesiac, v ktorom sypače užíval podľa bodu III.2.
IV. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Objednávateľ je povinný dbať o to, aby na prenajatých sypačoch nevznikla škoda. Škody spôsobené na prenajatých sypačoch pri ich prevádzkovaní počas doby nájmu znáša Objednávateľ. Právo Poskytovateľa na náhradu škody na predmete nájmu zanikne, ak Poskytovateľ nepožaduje túto náhradu od Objednávateľa do šiestich (6) mesiacov po vrátení predmetu nájmu.
IV.2 Objednávateľ je povinný potrebu opráv prenajatých sypačov oznámiť bez zbytočného odkladu Poskytovateľovi a Poskytovateľ je povinný danú opravu vykonať na vlastné náklady, a to bez zbytočného odkladu. V prípade poruchy predmetu nájmu, t. j. niektorého sypača tvoriaceho predmet nájmu je Poskytovateľ povinný zabezpečiť na vlastné náklady jeho urýchlenú opravu tak, aby zabezpečil plynulosť poskytovania predmetu nájmu a aby nedošlo k porušeniu ustanovení tejto zmluvy.
IV.3 V prípade, že oprava sypača tvoriaceho predmet nájmu trvá dlhšie ako 10 (desať) kalendárnych dní a je tým ohrozená plynulosť zabezpečovania zimnej údržby, je Poskytovateľ povinný bezodkladne zabezpečiť pre Objednávateľa náhradný sypač. Počas obdobia, kedy nebolo možné predmet nájmu užívať, nie je Objednávateľ povinný uhrádzať nájomné podľa tejto Zmluvy, bez ohľadu na dôvod vzniku potreby opravy a čas oznámenia.
IV.4 Objednávateľ je povinný užívať sypače riadnym spôsobom, aby nevznikalo opotrebovanie sypačov nad bežnú (obvyklú) mieru – tzn. používať sypače určeným spôsobom v bežných podmienkach prevádzky.
Objednávateľ je pritom povinný najmä:
a) informovať Poskytovateľa o každom poškodení sypačov, resp. o každom poškodení majetku tretích osôb, ktorý bol spôsobený prevádzkou sypačov,
b) počínať si tak, aby predchádzal vzniku škôd na sypačoch,
c) užívať predmetné sypače výlučne na účely, na ktoré sypače slúžia,
d) vrátiť sypače spolu so všetkými protokolárne prevzatými dokladmi a príslušenstvom Poskytovateľovi v dohodnutom termíne a v stave, v akom sypače Objednávateľ prebral s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie,
e) na doplňovanie kvapalín používať iba výrobcom doporučené zmesi; po ukončení každej jazdy sypače riadne uzamknúť a zabezpečiť elektronickým alebo mechanickým zabezpečovacím zariadením, ktorým je sypač vybavený tak, aby sa zabránilo jeho odcudzeniu,
f) počas užívania udržiavať sypače na účet Poskytovateľa v stave, v akom ich prevzal, s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie a oznámiť Poskytovateľovi akúkoľvek poruchu sypačov alebo potrebu opráv, ktoré má Poskytovateľ zabezpečiť do 5 (piatich) pracovných dní od vzniku tejto skutočnosti,
g) v prípade vzniku poistnej udalosti bez zbytočného odkladu oznámiť túto okolnosť Poskytovateľovi.
IV.5 Opravy sypačov zabezpečuje Poskytovateľ, pričom znáša všetky náklady s tým spojené, vrátane nákladov súvisiacich s prevzatím sypačov v mieste označenom Objednávateľom. Opravy sa zaväzuje poskytovateľ, s prihliadnutím na účel nájmu, vykonať a sypače pristaviť na miesto označené Objednávateľom vždy do 24 (dvadsaťštyri) hodín od jeho prevzatia.
IV.6 Objednávateľ nie je oprávnený vykonávať na sypačoch žiadne úpravy a zhodnotenia bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa.
IV.7 Strana, ktorá poruší svoju povinnosť vyplývajúcu z tohto zmluvného vzťahu, je povinná nahradiť škodu tým spôsobenú druhej zmluvnej strane, okrem prípadov, keď preukáže, že porušenie povinností bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi jej zodpovednosť. Na účely tejto Zmluvy sa za vyššiu moc považujú prípady tzv. objektívnych právnych skutočností, ktoré nie sú závislé na vôli zmluvných strán ani ich zmluvné strany nemôžu ovplyvniť, napr. dopravné kalamity, poveternostné vplyvy a pod...
... Pre vylúčenie pochybností, štrajk zamestnancov niektorej zmluvnej strany alebo zhoršenie finančnej situácie niektorej zmluvnej strany sa nepovažuje za vyššiu moc.
IV.8 Poškodená strana nemá nárok na úhradu škody, ak nesplnenie povinností povinnej strany bolo spôsobené konaním poškodenej strany, alebo nedostatkom poskytnutej súčinnosti.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov sypačov, uvedených v technickej špecifikácii /opisnom formulári/ v zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa...
...V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky zmluvy/požiadavky Objednávateľa v súlade so zmluvou/opisným formulárom, bude toto konanie Poskytovateľ považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) poskytovateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Poskytovateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

435, Tomášovce, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

15.11.2022 00:00 — 15.04.2023 23:59

3,00 ks

167 600,00

167 600,00

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.10.2022 12:00

26.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2022 14:37 - Vstupná ponuka 167 598,00 € Cena bez DPH
25.10.2022 18:21 - Najvýhodnejšia ponuka 167 520,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS