• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 08:45

Detail zákazky Z202211945

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 08:45

Základné údaje

Z202211945

OF-262898

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7034252

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trubky, potrubia, hadice a armatúry

Trubky, potrubia, hadice a armatúry

  • 44165100-5 - Hadice
  • 44163000-0 - Rúrky a príslušenstvo (spojky)
  • 44530000-4 - Upínadlá/spony
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plochá hadica 50 m, 2", PVC, na vodu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plochá hadica 50 m, 2", PVC, na vodu ks 2
 2. flexi hadice na odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FLEXI KOLENO ODPADU na WC DN90/110 ks 40
FLEXY drezový sifón flexibilný 6/4", odpad 40 mm, biela ks 30
FLEXY UMÝVADLOVÝ SIFÓN 5/4", ODPAD 40 MM, BIELA ks 30
 3. mosadzne armatúry
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1/2 " koleno FF STANDARD ks 30
1/2 " koleno MF STANDARD ks 30
1/2 " koleno MM STANDARD ks 30
1/2 " zátka M ks 30
3/8" zátka M ks 30
1/52" T kus FFF STANDARD ks 30
1/2" vsuvka STANDARD ks 30
1/2" x 3/8" vsuvka STANDARD ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ceskoslovenskej armady 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

14.11.2022 13:37 — 16.11.2022 13:37

1,00 Zakazka

1 544,61

1 287,17

Podla opisneho formulara

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 09:08

22.10.2022 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 34
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2022 11:54 - Vstupná ponuka 1 544,59 € Cena s DPH
17.10.2022 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS