00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
36552119
PolyStar, s.r.o.
Slovenská 13 A, Nové Zámky, 94001, SVK
Preprava, zber, likvidácia a spracovanie odpadu 180103
zdravotnícky odpad, likvidácia odpadu
Služba
1. Preprava, zber, likvidácia a spracovanie odpadu 180103
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov začlenený do kategórie: nebezpečné a ostatné odpady, skupina č.18 - Odpady zo zdravotnej alebo veterinárnej starostlivosti alebo s nimi súvisiaceho výskumu (okrem kuchynských a reštauračných odpadov, ktoré nevznikli z priamej zdravotnej starostlivosti) |
Číslo podskupiny a druhu odpadu: 18 01 03 (N) - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg | 13000 | ||
Frekvencia poskytovania služieb mesačne | počet | 0 | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti kategórie N z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa | |
Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú | |
Množstvá odpadu sú predpokladané a obstarávateľ požaduje váženie odpadu ako podklad k fakturácii | |
Nakládku odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ v koordinácii so zamestnancami Objednávateľa . | |
Preprava odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia, alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou ADR | |
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve |
Názov |
1. Trvanie zmluvy na obdobie 12 mesiacov. |
2. Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania u Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať max dvakrát mesačne, počas pracovných dní v čase od 6,30 do 13,30 hod., pričom minimálna hmotnosť jednorazového odvozu odpadu bude 1 tona . |
3. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu. |
4. Zhromažďovaný odpad sa bude uskladňovať u pôvodcu ( objednávateľa) oddelene do pevných plastových vriec , ostrý odpad do pevných hrubostenných nádob, odpad časti, alebo orgány tiel do špeciálnych nádob – klinik boxov 60 l. |
5. Hmotnosť odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenej váhe dodávateľa a doklad o skutočnom množstve odpadu doložiť ako podklad k fakturácii. |
6. Nakládku odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ v koordinácii so zamestnancami Objednávateľa . |
7. Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. |
8. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, doklad a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – fakturáciou v termíne do 7 dní od ukončenia mesiaca, v ktorom bol odpad odobratý. Splatnosť faktúry bude 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
9. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR). |
10. Dodávateľ je povinný nakladať s odpadom verejného obstarávateľa takým spôsobom, ktorý neohrozuje zdravie ľudí a nepoškodzuje životné prostredie a je vhodný podľa platnej legislatívy v odpadovom hospodárstve. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. |
12. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti, |
13. V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre splnenie tejto podmienky účasti predloží zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, ktorý je predmetom zákazky. |
14. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady: |
14. a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy. 14.b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať katalógové číslo triedy N - 18 01 03, ktorý je predmetom zmluvy. |
14.c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zber zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové číslo odpadu, ktorý sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou a platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. 14.d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. |
14.e) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. 14.f) Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa počas trvania zmluvy. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka . Písomný súhlas dlžníka (objednávateľa) s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
16. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude potvrdený sprievodný list. |
17. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným sprievodným listom |
18. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. |
19. Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky, prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
20. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
26.10.2022 06:00 — 25.10.2023 23:00
1,00 celok
19 500,00
19 500,00
Požadujeme splniť zadané Osobitné a technické podmienky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2022 13:14
24.10.2022 09:45
24.10.2022 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2022 12:41 - Vstupná ponuka | 19 500,00 | € | Cena bez DPH |
23.10.2022 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 499,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: