• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2022 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 12:00

Detail zákazky Z202211911

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2022 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 12:00

Základné údaje

Z202211911

OF-262960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7006057

Objednávateľ

00003328

Slovenská správa ciest

Dúbravská cesta 1152/3, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31711936

OFFICE PRO - TRUDON s.r.o.

Duklianska 3516 , Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

Kancelásrky stôl, šuflíkový kontajner, skriňa policová, panelový vešiak

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 45421150-0 - Inštalácia nekovových stolárskych výrobkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl kancelársky so šuflíkovým kontajnerom
Funkcia
Nákup nových nepoužívaných kancelárskych stolov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko objednávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoly ks 3
-dĺžka mm 1400
-šírka mm 800
- výška mm 755
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál - laminovaná DTD, farba buk, hrany ABS 2 mm
Nohy vybavené rektifikáciou s nastaviteľnou výškou, rozsah 15 mm
Zadná spojovacia doska stola:  na výšku 350 mm, hrúbka 18 mm
Hrúbka pracovnej dosky 25 mm s káblovou priechodkou
Hrúbka ostatných dosiek 18 mm
 2. Šuflikový kontajner
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných kontajnerov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajnery ks 3
- šírka mm 400
- výška mm 600
- hĺbka mm 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál - laminovaná DTD, farba buk, hrany - korpusy a čelá s 2 mm ABS hranou
Vrchná doska 25 mm
Bočné steny, dno, čielka zásuviek 18 mm
Nosnosť zásuvky 25 kg
Súčasťou kontajneru: organizér (plast)
Úchytky s uchytením na metrický závit - povrchová úprava nerez (imitácia)
kontajner samostatný na kolieskach, vhodný pod stôl, trojzásuvkový s centrálnym uzamykaním s dodaním po 2 ks kľúčov ku každému kontajneru, s vybavením systémom STOP CONTROL
 3. Skriňa policová, dvojdverová
Funkcia
Nákup novej, nepoužívanej skrine policovej, dvojdverovej, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa ks 1
- šírka mm 800
- výška mm 1850
- hĺbka mm 420
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál - laminovaná DTD, farba: dvierka - buk;  police a korpus - sivá, hrany ABS 2 mm
Krycia doska skrine v hrúbke 18 mm
Police  4 ks s hrúbkou dosák 18 mm, zabezpečené proti náhodnému vysunutiu
Základná výška úložného priestoru na výšku štandardného šanónu, s možnosťou meniť polohu políc
Rektifikácia s nastaviteľnou výškou rozsah 15 mm
Dvere plné s tlmičmi dorazu, zabezpečujúcimi tiché a plynulé zatváranie
Chrbát skrine obojstranne pohľadový vo farbe dekoru, doska z materiálu MDF, hrúbky 6 mm
Kovanie a pánty s doživotnou zárukou, úchytky s uchytením na metrický závit - povrchová úprava nerez (imitácia)
 4. Skriňa policová, kombinovaná - otvorené police a dvere - dvojdvere (police v hornej a dvere v dolnej časti))
Funkcia
Nákup nových nepoužívaných skríň vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko objednávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa ks 5
- šírka mm 800
- výška mm 1850
- hĺbka mm 420
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál - laminovaná DTD, farba: dvierka - buk;  police a  korpus  - sivá, hrany ABS 2 mm
Krycie dosky skríň vyrobené z materiálu v hrúbke 18 mm
Police v hornej otvorenej časti 1 ks, police v spodnej časti s dverami 2 ks, hrúbka dosák 18 mm, zabezpečené proti náhodnému vysunutiu
Základná výška úložného priestoru na výšku štandardného šanónu, s možnosťou meniť polohu políc
Rektifikácie ku každej skrini s nastaviteľnou výškou rozsah 15 mm
Dvere plné s tlmičmi dorazu, zabezpečujúcimi tiché a plynulé zatváranie
Chrbát skrine obojstranne pohľadový vo farbe dekoru, doska z materiálu MDF, hrúbky 6 mm
Kovanie a pánty s doživotnou zárukou, úchytky s uchytením na metrický závit - povrchová úprava nerez (imitácia)
 5. Panelový vešiak
Funkcia
Nákup nových nepoužívaných panelových vešiakov, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko objednávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vešiak ks 2
- šírka mm 400
- výška mm 1850
- hrúbka dosák mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál - laminovaná DTD, farba: buk, hrany ABS 2 mm
Police 1 ks/vešiak
Kovanie na zavesovanie (háčiky): 3ks/ vešiak, povrchová úprava nerez (imitácia)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa, dodávateľ predloží e-mailom kontakt. osobe objednávateľa najneskôr do 2 prac. dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: 1.1. pre všetky položky rozpis jednotk. cien bez DPH a s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 des. miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako max. počas trvania zmluvného vzťahu),1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotk. cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH a s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v  zmluve.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v zmluve, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky, so zárukou 5 rokov od dodania obstarávateľovi.
Plnenie sa uskutoční na základe zmluvy, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v zmluve. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Skuteckého 32, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.10.2022 07:00 — 21.10.2022 14:00

1,00 súbor

3 508,00

2 923,50

Dokladovanie certifikátu ,,Ekologicky šetrný výrobok"

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2022 10:54

18.10.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 878
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2022 11:49 - Vstupná ponuka 3 507,60 € Cena s DPH
18.10.2022 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 3 396,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS