00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier do tlačiarenských a kopírovacích zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky papier formát A4 - trieda "A" | balík | 150 | ||
1.1. počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
1.2. hmotnosť papiera / gramáž | g/m2 | 80 | ||
1.3. hrúbka | mikrometer | 100 | 110 | |
1.4. drsnosť | ml/min | 110 | 200 | |
1.5. opacita | % | 91 | ||
1.6. belosť | CIE | 144 | 172 | |
1.7. tuhosť pozdĺžna | mN | 122 | ||
1.8. tuhosť priečna | mN | 50 | ||
1.9. rozmer šírka A4 | mm | 210 | ||
1.10. rozmer výška A4 | mm | 297 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnom dodanom type kancelárskeho papiera do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a sadzbu s DPH vzťahujúcu sa na položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom. |
Dodávateľ je povinný byť registrovaný v registri koncových užívateľov výhod. |
Plzenská 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
28.10.2022 09:37
1,00 položky
1 077,00
1 077,00
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnom dodanom type kancelárskeho papiera do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2022 09:22
24.10.2022 09:36
24.10.2022 09:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2022 15:11 - Vstupná ponuka | 1 077,00 | € | Cena s DPH |
20.10.2022 16:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 076,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: