• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2022 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 12:00

Detail zákazky Z202211897

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2022 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 12:00

Základné údaje

Z202211897

OF-262938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062719

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač - notebook

notebook, nosiť, počítač

  • 30210000-4 - Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač - notebook
Funkcia
Výkonný notebook na spracovanie dát k výskumu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej Uhlopriečka displeja 15,6",    Pomer strán 16:9,    Typ panela IPS,    Rozlíšenie displeja 1920 × 1080 px,    Typ displeja Antireflexný,    Svietivosť 300 Nits
Typ zásuvky Krajina: Česko, Slovensko, Maďarsko, Nemecko, Rusko, Rakúsko, Chorvátsko, Francúzsko, Poľsko, Rumunsko, Slovinsko
Procesor Typ procesora Intel Core i5,    Počet jadier procesora 6 ×,    Generácia procesora Intel Tiger Lake (11. generácia),    Modelové označenie procesora Intel Core i5 11400H Tiger Lake
Procesor Frekvencia procesora 2,7 GHz (2 700 MHz), Core Boost Frekvencia 4,5 GHz (4 500 MHz) TDP 45 W,  Cache procesora 12 MB, Funkcie procesora Automatické pretaktovanie, HyperThreading, Podpora Virtualizácie
Grafická karta Typ Herná,   Pamäť grafickej karty 4 GB,   Čip grafickej karty NVIDIA GeForce GTX 1650
Operačná pamäť Veľkosť operačnej pamäte 16 GB,    Typ pamäte DDR4,    Frekvencia pamäte 3 200 MHz (3,2 GHz),    Počet osadených slotov 2 ×,    Celkový počet slotov 2×
Farba Farba Sivá
Operačný systém Operačný systém Windows 11 Pro
Pevný disk Kapacita úložiska 512 GB,    Typ úložiska SSD,    Rozhranie disku PCIe NVMe SSD Kapacita 512 GB (0,51 TB)
Pevný disk Počet osadených slotov 2.5" 0 ×,    Celkový počet slotov 2.5" 0 ×,    Počet osadených slotov M.2 1 ×,    Celkový počet slotov M.2 2 ×
Výbava Podsvietená klávesnica, Numerická klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, Čítačka pamäťových kariet, TPM 2.0, Operačný systém, Webkamera 1 080 px
Hmotnosť 1,9 kg
Konvertibilita Pevný (klasický notebook)
Rozhrania Thunderbolt 1 x,    USB 3.2 Gen 2 1 x,    USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) 1 ×,   Dátové Thunderbolt 4,    Grafické výstupy HDMI, USB-C,    Audio Combo Audio Jack,    Sieťové RJ-45 (LAN)
Rozhrania Bluetooth Bluetooth v5.2,    WiFi WiFi 802.11ax,    Verzia WiFi WiFi 6,    Ďalšie rozhrania: Dokovací konektor,    Optická mechanika - Bez mechaniky
Rozmery Šírka 359 mm,    Maximálna výška 19,9 mm,    Hĺbka 249,5 mm
Jazyk klávesnice CZ, SK
Operačný systém Windows 11 Pro
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požiadavkám vyhovuje napr.: Prenosný počítač -notebook  Lenovo ThinkBook 15p G2 (21B1002ACK)
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Požaduje sa, aby faktúra obsahovala rozpis položiek podľa technickej špecifikácie, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra priemyselného inžinierstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

04.11.2022 08:00 — 02.12.2022 14:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

1 156,30

1 156,30

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2022 09:13

31.10.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 22
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2022 09:48 - Vstupná ponuka 1 156,30 € Cena bez DPH
31.10.2022 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 149,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS