• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 08:35

Detail zákazky Z202211893

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 08:35

Základné údaje

Z202211893

OF-261762

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7034206

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35843683

TransMedica, s. r. o.

Na Revíne 29/C, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dovybavenie operačného stola - systém podpory ruky

systém podpory ruky

  • 33192230-3 - Operačné stoly
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dovybavenie operačného stola - systém podpory ruky
Funkcia
Dobvybavenie operačného stola tvorí systém podpory ruky pacienta pre transradiálnu angiografiu a intervenciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
systém podpory ruky pacienta vrátane príslušenstva ks 2
ekvivalent olova pre bočnú clonu mm 0,5
dĺžka odnímateľného stolíka pre inštrumentárium cm 60 70
hmotnosť systému podpory kg 3,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
systém podpory ruky pacienta a inštrumentária s prídavnou clonou žiarenia pre výkony s radiálnym prístupom áno
univerzálne prevedenie pre všetky typy angiografických stolov áno
inštalácia bez nutnosti použitia ďalšieho spotrebného materiálu áno
systém musí umožniť držať ruku pacienta vo voliteľnom uhle počas trvania celého výkonu a otáčať zápästie vo dvoch osiach - podľa potreby operatéra, aj počas úkonov áno
jednoduché nastavenie polôh a ľahká manipulácia aj počas výkonu áno
voliteľné použitie pre prístup z pravej alebo ľavej ruky áno
ergonomická a nastaviteľná podpora pravej, alebo ľavej ruky pacienta áno
možnosť prispôsobenia dĺžky podpery +/- 15cm áno
odnímateľný stolík pre inštrumentárium, ergonomicky nadväzujúci na transradiálny prístup áno
možnosť posuvu stolíka v pozdĺžnom smere (podľa výšky pacienta) áno
bočná clona tieniaca RTG žiarenie vo výške ležiaceho pacienta pred operatérom, beznástrojová fixácia pod matracom operačného stola áno
systém kompletne rádiolucentný (okrem clony žiarenia) a maximálne odolný áno
nenáročná údržba nevyžadujúca žiadne špecifické prostriedky áno
odolnosť voči chemickému pôsobeniu bežne používaných čistiacich prostriedkov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu.
3. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy.
4. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
5. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
6. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
7. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru
8. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy
9. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
10. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
11. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
12. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného tovaru s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu výrobku a popisu závady.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
14. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.10.2022 10:00 — 05.12.2022 14:30

2,00 ks

20 700,00

20 700,00

vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.10.2022 08:07

22.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 579
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2022 10:11 - Vstupná ponuka 20 700,00 € Cena bez DPH
17.10.2022 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka 20 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS