• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2022 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202211882

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2022 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202211882

OF-262499

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7027519

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

47619651

SURVEYE, s. r. o.

Kapitulská 12, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Optický koherentný tomograf – OCT

tomograf, OCT

  • 33122000-1 - Oftalmologické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Optický koherentný tomograf s OCT angiografiou a fundus kamerou, FA, FAF - REFURBISHED
Funkcia
Prístroj pre oftalmologické pracovisko NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach na určenie podrobnej štruktúry zadného a predného segmentu oka pomocou grafického znázornenia jednotlivých rezov ktorejkoľvek jeho časti, kombinovaný s nemydriatickou fundus kamerou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Optický koherentný tomograf s OCT angiografiou a fundus kamerou, FA, FAF ks 1
Rýchlosť skenovania A-scan skenov/sek 100000
Optická rozlišovacia schopnosť transverzálna μm 20
Optická rozlišovacia schopnosť axiálna μm 8
Hĺbka skenu mm 2,6
Vlnová dĺžka (λ) skenovacieho lúča nm 1050
Zobrazenie fundusu s korekciou pohybu stupeň 45 °
Fokusovanie v rozsahu D/dpt -33 +40
Veľkosť skenu mm 12 x 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zdroj svetla: SS - OCT Swept Source /ekvivalent áno
Aktívne sledovanie oka v reálnom čase eye-tracking systém áno
OCT akceptované medzinárodnými centrami pre prevedenie štúdií áno
Normatívna databáza áno
Multimodálne zobrazenie - presná lokalizácia skenu na fundus snímke v skutočných (reálnych) farbách áno
Zobrazenie OCT a plnohodnotného fundusu oka na jednej obrazovke áno
Možnosť získania snímky fundusu a ľubovoľné nastavenia B skenu podľa potreby lekára FGA áno
Funkcia Follow áno
Možnosť vykonať OCT angiografiu - bez použitia kontrastnej látky áno
Fluresceinová angiografia FA áno
Možnosť vykonať samostatne snímku fundusu /Color, FAF, Red-free/ áno
Diagnostika makuly, RNFL a zrakového nervu áno
Analýzy gangliových buniek áno
Automatická centrácia disku áno
Vyšetrovanie predného segmentu oka v rozsahu skenu min.16 mm áno
Skenovanie obidvoch komorových uhlov áno
Vnútorná aj vonkajšia fixácia s pamäťou min. 9 bodov áno
Porovnanie výsledkov s normatívnou databázou áno
Porovnanie výsledkov vyšetrení v čase áno
Zobrazenie zmien po jednotlivých vrstvách (EnFace) áno
Skenovanie makula: 3D Makula (H) min. 3x3mm, 7x7mm;                                      3D Makula (V) min. 7x7mm;                                      5Line Cross: min.6,9,12 mm, s prekrytím 4,8,16,64x                                      Radial Macula Dia: min. 6, 9,12 mm, s prekrytím 4,8,16x - Áno áno
Skenovanie línia: Line (H) min. 6,9,12mm, s prekrytím 8,64,128x áno
Skenovanie 3D Wide: 3D Wide (H) min.12x9mm,                                       3D Wide min.12x9mm + línia 64x B sken áno
Skenovanie predný segment: Anterior Line (H) min. 3,6,16mm, s prekrytím64x                                                      Anterior Line (V) min. 3,6,16mm, s prekrytím64x                                                      Anterior 3Dseg. Min. 3x3mm áno
Skenovanie OCT Angio: min. 3x3,6x6,9x9,12x12mm áno
Variabilná analýza v reportoch áno
Glaucoma report áno
Trendová analýza pre RNFL, GCC, 3D Makula,Disk áno
Počítač:
Operačný systém Windows 10, 64 bit OS kompatibilný/ekvivalent áno
Procesor Intel CPU i9 áno
RAM 32 GB minimálne áno
Hard disk 2x 2 TB /RAID/ minimálne / ekvivalent áno
Rozlíšenie monitora: min. 1 920 x 1 080 áno
Možnosť exportu a importu snímok áno
DICOM/PACS kompatibilita áno
Softvér s pravidelným upgradom zdarma áno
Stolík pod OCT + tlačiareň áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
2. Požaduje sa jednorázové dodanie prístroja:
2.1 v lehote do 12 týždňov od účinnosti zmluvy.
2.2  v pracovných dňoch, v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod.,
2.3 do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu,
2.4 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 3 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní,
2.5 s  dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL (ak je to relevantné).
2.6 V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj:
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka,
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
2.7  Súčasťou dodania prístroja a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj:
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy,
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy.
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia prístroja prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu prístroja.
4. Prevzatie dodaného prístroja je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľom pri dodaní prístroja, ostáva prístroj vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi prístroj riadne prevziať.
5. Súčasťou záväzku dodávateľa podľa bodu 2. je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie prístroja na stanovený účel, a to najmä, no nie len:
5.1 návod na použitie prístroja v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku),
5.2 záručný list,
5.3preberací (akceptačný) protokol,
5.4 inštalačný protokol,
5.5 protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja.
6. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, dodávateľ je rovnako povinný  k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu.
7. Suma faktúry bude uhradená v 24 rovnomerných splátkach po dobu 24 mesiacov od prevzatia predmetu zmluvy do užívania, pričom splatnosť jednotlivých splátok je vždy posledný deň každého mesiaca od prevzatia predmetu zmluvy do užívania. Úhrada sa uskutoční bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho.
8. Kúpna cena prístroja  zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného prístroja  a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením prístroja do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, prevodom vlastníctva k prístroju na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie.
9. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku minimálne však 12 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka.
10. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne:
10.1 oprava vád a porúch zariadenia, t. j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom,
10.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy,
10.3 v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa,
10.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu a náhradných dielov,
10.5 Vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok min. jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 16.
10.6 Vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami,
10.7 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu,
10.8 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy,
11. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na  kontaktné adresy a osoby pre zmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa .
12. V prípade použitia email. správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, objednávateľa, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi.
13. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa.
14. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu:
14.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín,
14.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 7 dní, resp. v závažných prípadoch v termíne určenom po dohode s dodávateľom.
15. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške:
15.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika: 20 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa,
15.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 20 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa.
16. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
17. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností.
18.Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
19.Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
20.Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
21. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
22. Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky
23. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY:
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu,
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania.
b) s predmetom e-mailovej správy "Dokumenty - Optický koherentný tomograf – OCT“
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a).
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť:
1.1 Špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky.
1.2 Prospektový materiál v slovenskom resp. českom jazyku (resp. iný ekvivalentný doklad) ponúkaného produktu. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt.
1.3 kópiu certifikátu alebo vyhlásenia o zhode
1.4 kópia dokladu o pridelení ŠUKL kódu ponúkaného prístroja
1.5 Podpísanú kalkuláciu ceny
1.6 Kontaktné adresy pre zmluvné úkony tejto zmluvy v rozsahu:
1.6.1 Kontakt pre veci administratívne, Zodpovedná osoba/ e-mail a telefón
1.6.2 Kontakt pre veci technické, Zodpovedná osoba/e-mail a telefón
1.6.3  Zoznam a adresy servisných stredísk
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY:
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY,
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov.
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou,
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
D. Ukončenie zmluvy
1. Zmluvu možno ukončiť  písomnou dohodou oboch zmluvných strán
2. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve,
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka,
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka,
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod.
E. Informačná povinnosť:
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy.
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

25.10.2022 07:30 — 17.01.2023 14:00

1,00 ks

75 500,00

75 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

1. Technická špecifikácia obsahujúca popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. 2. Prospekt ponúkaného produktu. 3. Podpísaná kalkulácia ceny.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2022 14:57

21.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2022 09:10 - Vstupná ponuka 75 500,00 € Cena bez DPH
20.10.2022 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 71 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS