• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 08:35

Detail zákazky Z202211876

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 08:35

Základné údaje

Z202211876

OF-262265

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7034256

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Neplánované opravy a ošetrovania prídavných a prípojných zariadení II.

Servis, opravy a ošetrovanie prídavných a prípojných zariadení vozidiel

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 42124150-0 - Časti strojov a motorov na hydraulický pohon
  • 43328100-9 - Hydraulické zariadenia
  • 43313000-0 - Snehové pluhy a snehové frézy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Neplánované opravy a ošetrovania prídavných a prípojných zariadení II.
Funkcia
Súťaž je určená na stanovenie ceny za jednu normohodinu s DPH
servis prídavných a prípojných zariadení vozidiel  v súlade s pokynmi výrobcu pre dané stroje
nepravidelný servis
mechanické práce (oprava a údržba konkrétnych častí strojov )
diagnostika
použitie originálnych náhradných dielov a príslušenstva pre dané prípojné zariadenia: zariadenie ovl. hydraulické (k ovl. snehových radlíc), snehová radlica SRSD-3500, SRTG-3000, snehová fréza SF-2202 H/D
protokolárne prevzatie zariadenia u dodávateľa služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lehota, v ktorej musí byť  stroj prevzatý od obdržania objednávky hod 48
Zľava z ceny originálnych náhradných dielov a príslušenstva, voči cene uvedenej v oficiálnych aktuálnych cenníkov percento 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia u dodávateľa služby alebo u objednávateľa
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom:
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce  pre zariadenie ovládacie hydraulické - k ovládaniu snehových radlíc (1 normohodina / cena prace v EUR s DPH). 1 normohodina cena s DPH
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce pre zariadenie snehová radlica SRSD-3500 (1 normohodina / cena prace v EUR s DPH). 1 normohodina cena s DPH
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce pre zariadenie snehová radlica SRTG-3000 (1 normohodina / cena prace v EUR s DPH). 1 normohodina cena s DPH
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce pre zariadenie snehová fréza SF-2202 H/D (1 normohodina / cena prace v EUR s DPH). 1 normohodina cena s DPH
Jednotlivé úkony budú realizované na základe objednávky vystavenej obstarávateľom
Po zistení porúch a iných nutných prác s spojené s opravou prídavných a prípojných zariadení vozidiel bude spracovaný zoznam dielov a pracovných náplní systémov a následne schvaľovaný objednávateľom.
Uplatnenie reklamácie opravy do 48 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme oficiálny aktuálny cenník originálnych náhradných dielov do 24 hodín od požiadavky.
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) stroja na základe objednávky objednávateľa.
Po prevzatí stroja, dodávateľ predbežne ocení servis, na základe odhadovaného množstva hodinových sadzieb mechanických a elektrikárskych prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu v zmysle oficiálneho, aktuálneho cenníka.
Dodávateľ musí dodržať množstvo odpracovaných hodín stanovené výrobcom na jednotlivé úkony.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ predbežné ocenenie elektronickou formou odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného stroja objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu.
Faktúra musí obsahovať okrem zákonom stanovených údajov aj stav tachometra v dobe vykonávania servisu a údaje o použitom materiáli.
Skutočná fakturovaná cena servisu nesmie presiahnuť predbežné ocenenie.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko služieb, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Servisné práce zahŕňajú najmä: najmä opravy a výmena jednotlivých častí stroja
Ukončenie zmluvy môže nastať:- riadnym splnením predmetu zákazky,- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode,- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

24.10.2022 14:22 — 31.12.2022 14:22

1,00 zákazka

7 000,00

117,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 09:10

22.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 530
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2022 11:34 - Vstupná ponuka 117,60 € Cena s DPH
20.10.2022 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 117,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS