• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2022 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 13:33
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 14:25

Detail zákazky Z202211869

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2022 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 13:33
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 14:25

Základné údaje

Z202211869

OF-262907

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6999027

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dielenské vybavenie - sada náradia

náradie, sada,

  • 44512000-2 - Rôzne ručné nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sada náradia
Funkcia
Na zabezpečenie činnosti dielni.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobca COMPASS kufor náradia 257 dielov PROFESIONAL alebo ekvivalent
Počet dielov v 1 súprave 257 dielov
Dodávané v kufríku • 2x odnímateľné plató • Všetko prehľadne usporiadané • Všetko vyrobené z kvalitných materiálov • Kovové spony pre pevné uzatvorenie
Obsah sady ( veko ) veko:24× bit (plochý, krížový, hviezdička, imbus), 1× skrutkovač na bity račňový, 3× skrutkovač izolovaný (2x plochý, 1x krížový), 5× skrutkovač plochý (3 – 6 mm),• 6× skrutkovač krížový (PH0 – PH3)
Obsah sady ( veko ) 6× skrutkovač hodinársky (1.4, 2.0, 2.4, 3.0 mm, # 0, # 1), 9× imbus kľúč (1.5 – 10 mm), 1× vyťahovák mag. teleskop,1× skúšačka 100 – 250 V,1× nadstavec na bity (šesťhran),1× bit Y na krídlové matice
Obsah sady ( vnútorné plató 1) 1× kliešte štípacie 160 mm,1× nastaviteľný kľúč 200 mm,1× kliešte siko 250 mm,1× kliešte predĺžené 200 mm,1× kliešte kombinované 150 mm,• 10× kľúč očkoplochý račňový (8,9,10,11,12,13,14,15,17,19 mm)
Obsah sady ( vnútorné plató 2) 1× račňa 1/2,1× račňa 1/4,1× T vratidlo na nadstavce 1/2,1× T vratidlo na nadstavce 1/4,1× skrutkovač na nadstavce 1/4, 150 mm,12× nadstavec 1/4 (4, 4.5, 5, 5.5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm)
Obsah sady ( vnútorné plató 2) 17× nadstavec 1/2 (10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,27,30 mm), 2× nadstavec 1/2 dlhý (16, 21 mm),1× nadstavec 1/2 kĺbový, 1× nadstavec 1/4 kĺbový,
Obsah sady ( vnútorné plató 2) 1× nadstavec 1/2 predlžovací 120 mm,1× nadstavec 1/4 predlžovací 50 mm,1× nadstavec 1/4 predlžovací 100 mm,1× nadstavec 1/4 ohybný 150 mm
Obsah sady ( spodné plató ) 2× svorka uni nylonová 90 mm,1× kladivo 400 g,1× kliešte samosvorné 180 mm,1× kliešte konektorové 200 mm, 1× meter zvinovací 3 m,1× pílka,1× nôž,1× izolačná páska,1× hliníková vodováha 250 mm
Obsah sady ( spodné plató ) 1× hliníková vodováha 250 mm,131× spojovací materiál,1× prenosný plastový kufor
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7.00h do 13.00h.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemecká súp.č. 1023, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

24.10.2022 13:39 — 07.11.2022 13:35

1,00 jeden celok

500,00

479,00

Požadujeme zaslať návrh plnenia na lucia.cizmarikova@mi.sk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.10.2022 13:40

17.10.2022 13:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 13:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2022 15:16 - Vstupná ponuka 500,00 € Cena bez DPH
15.10.2022 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 499,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS