• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2022 13:11
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 14:20

Detail zákazky Z202211864

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2022 13:11
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 14:20

Základné údaje

Z202211864

OF-262951

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7034266

Objednávateľ

00314463

Mesto Dolný Kubín

Hviezdoslavovo námestie 1651/2, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

46832408

DataTrend Services, s.r.o.

Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Windows server

Licencia, softvér, windows server

  • 48214000-1 - Softvérový balík pre sieťové operačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Windows Server 2022 Standard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Windows Server 2022 Standard - 16 CoreLicense Pack ks 4
Windows Server 2022 Standard - 2 Core License Pack ks 16
Windows Server 2022 - 1 User CAL ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Dodávateľ si dovoľuje uviesť, že Zákazka Z202211864 v časti Osobitných požiadaviek na plnenie vo formulácii “Nový, doposiaľ nepoužitý tovar;” ako bola zverejnená verejným obstarávateľom, je v rozpore so Zákonom o verejnom obstarávaní ako aj s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, nakoľko nezohľadňuje všetky okolnosti dôležité pre plnenie Zmluvy a vypracovanie ponuky na daný predmet zákazky. Bezdôvodne svojou špecifikáciou vylučuje podanie ponuky osobou, ktorá zabezpečuje plnenie predmetu zákazky prostredníctvom dodania použitých licencií, ktoré sú z hľadiska funkčného použitia na plnenie predmetu zákazky rovnocenné licenciám novým – nepoužitým, bez akéhokoľvek obmedzenia ich využitia na účel, na ktorý sú určené pre ich objednávateľa. Zákonnosť prevodu a predaja použitého softvéru predpokladajú aj príslušné právne predpisy (§ 88 Autorského zákona č. 185/2015 Z. z., čl. 4 ods. 2 Smernice 2009/24/ES). Používateľ považuje postup verejného obstarávateľa za diskriminačný a teda rozporný s § 10 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Rozporovaný text: Nový, doposiaľ nepoužitý tovar Návrh nového textu: Požadujeme originálny nový alebo použitý softvér - objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu Podmienky v prípade dodania použitého softvéru: 1. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. 2. Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. 3. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.

Súhlasíme s rozporom a dopĺňame osobitné požiadavky na plnenie - objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu Podmienky v prípade dodania použitého softvéru: 1. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. 2. Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. 3. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.


Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavovo námestie 1651/2, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

31.10.2022 13:12 — 04.11.2022 13:12

120,00 ks

10 500,00

10 500,00

Dodávateľ musí dodržať požadované produkty v požadovanom množstve

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 09:35

24.10.2022 13:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2022 13:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 69
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2022 13:02 - Vstupná ponuka 10 500,00 € Cena s DPH
21.10.2022 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 10 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS