• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 15:50

Detail zákazky Z202211841

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 15:50

Základné údaje

Z202211841

OF-262876

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053040

Objednávateľ

00682110

Obec Zálesie

Trojičné nám. 1, Zálesie, 90028, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výzva na predloženie cenovej ponuky na IT služby a správu HW /SW.“

IT služby a správa HW /SW.“

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT služby a správa HW /SW.“
Funkcia
IT služby a správa HW /SW.“
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
a) Uchádzač predloží cenovú ponuku na IT služby a správu HW/ SW pre obec, obecný úrad a Materskú školu Zálesie. Presný rozpis HW a SW je uvedený v prílohe č.1 tejto výzvy. paušál 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na správu: .
. - Správa počítačov, servera, sietí, a periférne zariadení, softvéru / počet HW a SW je uvedený v samostatnej prílohe výzvy.
. - Monitoring zariadení a systémov
. - Manažment zálohovacieho systému
. - Reakčný čas pri poruche 24h
. - Skúsenosť so zabezpečenou sieťou Finet 4, RISSAM, Regob, Cisma, eGovernment .......
. - Skúsenosť a školenia v kybernetickej bezpečnosti v štátnej správe a sledovanie všetkých legislatívnych zmien
. - Skúsenosti s možnými hrozbami a útokmi v danom sektore
. - Skúsenosť s GDPR v IT segmente štátnej správy
. - Správa kamerového systému obce
. - správa Wifi4EU
. - správa obecnej siete
Zoznam spravovaných zariadení Obecný úrad Užívatelské stanice počet  7 ks
. Server Microsoft počet 1 ks
. Virtual server DC,SQL 1ks
. Backup server vo forme prenájmu 1ks
. Wifi 2
. Router - firewall 1ks
. Govnet Finet 4 siet + router +pc 1ks
. tlačiareň - malé tlačiarne typu HP a brother 4 ks
. Elektronické zabezpečovacie zariadenie 1ks
. Domáci vrátnik s pristupovým systémom 1ks
. Telefóny GSM 1ks
. O365 správa a managment 1ks
. Obecné zastupiteľstvo - stream a videozaznam s archiváciou vlastným HW
Zoznam spravovaných zariadení Materská škola PC 7 ks
. wifi 3ks
. Router 1ks
. Tlačareň 3ks
Obecný kamerový systém IP KAMERA 15ks
. NVR 1ks
. Aktívne prvky Cisco 2ks
. Aktívne prvky Microtik 10ks
. Anténa Wifi 10ks
. Poe Switch 2ks
Wifi 4U AP 18ks
Počet outlook 365 konto 10 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobité požiadavky pre uchádzača
Názov Upresnenie
Podmienky pre uchádzača Referencie v štátnej a verejnej správe s podmienkou najmenej 5 rokov
. minimálny počet spolupracujúcich odborných pracovníkov : 2
. Skúsenosť najmenej 2 odborných pracovníkov 5 rokov v praxe v štátnej a verejnej správe a ich referencie
Záručné podmienky V zmysle obchodného zákonníka
Odborná spôsobilosť na vykonanie prác výpis s obchodného registra, resp. živnostenského listu
Lehota predkladania ponúk: Do 27. 10. 2022
Tvar ponuky a) Ponuka bude predložená v členení ceny podľa tabuľky číslo 1. – Fakturácia ktorá je nedeliteľnou súčasťou tejto výzvy.
. b) Cena za paušálne služby bude uvedená za jednotlivé položky a cena celkom za jeden mesiac. Vyhodnocuje sa cena celkom s DPH.
Platnosť cenovej ponuky: minimálne 60 dní od jej predloženia
Jazyk ponuky: slovenský jazyk
Forma predloženia ponuky 1. Na platforme EKS, kde je zákazka vyhlásená
. 2. Ponuka musí byť uvedená v členení bez DPH a cena s DPH. V prípade, že uchádzač nie je platcom DPH uvedie túto skutočnosť jasne a zrozumiteľne v ponuke.
Spôsob záväzku: Zmluva na 1 rok s možnosťou predĺženia.
Podmienky financovania predmetu zákazky Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu obce Zálesie.
Kritérium vyhodnotenia cenových ponúk najnižšia cenová ponuka
Podmienky zrušenia verejného obstarávania 1. Ani jedna cenová ponuka nevyhovuje požiadavkám verejného obstarávateľa na základe návrhu plnenia kritéria.
. 2. Ani jeden z uchádzačov nesplnil požiadavky verejného obstarávateľa.
. 3. Nebola predložená žiadna ponuka
. 4. Zmenili sa okolnosti, za ktorých bola zákazka zadávaná.
Fakturácia v členení Mesačný paušál / uviesť cenu za každú položku/ vyhodnocuje sa cena celkom s DPH. Správa serverov a počítačovej siete /
. Microsoft 365 Business Basic / ks
. Backup server prenájom – 4TB
. TeamViewer Business License / ks
. Správa kamerového systému
. Správa wifi4you
. Správe obecnej siete
. Vzdialená správa PC
Celková mesačná fakturácia/ vyhodnocuje sa cena celkom s DPH
.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trojičné nám.1, Zálesie, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2022 00:00 — 30.11.2023 00:00

1,00 služba

12 000,00

10 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 15:06

27.10.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2022 09:28 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
27.10.2022 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 12 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS