• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2022 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 12:05

Detail zákazky Z202211837

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2022 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 12:05

Základné údaje

Z202211837

OF-262389

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6999023

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Barový stôl skladací

skladací barový stôl catering

  • 39121200-8 - Stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Barový stôl skladací
Funkcia
Barový stôl skladací
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Barový stôl skladací ks 1
Výška cm 110 111
Priemer dosky cm 80 82
Hrúbka dosky cm 2,3 3
Hmotnosť kg 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela, čierna, šedá, antracitová
V dodávke je požadované dodať všetky stolíky rovnakej farby áno
Materiál dosky drevotrieska
Tvar dosky kruh
Materál nôh kov s lakovanou povrchovou úpravou
Výškovo nastaviteľné nohy pre prípadnú nerovnosť podlahy áno
Skladacia konštrukcia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého zmontovaného tovaru.
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

24.10.2022 08:00 — 08.11.2022 12:00

20,00 kus

2 444,20

2 444,20

Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne a podľa určenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.10.2022 10:45

17.10.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 252
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2022 16:40 - Vstupná ponuka 2 444,00 € Cena bez DPH
17.10.2022 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 443,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS