35738880
Mestský parkovací systém, spol. s r.o.
Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Fyzická ochrana objektu a majetku vneseného do objektu, zabezpečená súkromnou bezpečnostnou službou prostredníctvom strážnej služby.
Strážna služba, bezpečnostná služba, stráženie, ochrana objektov, informovanie, riešenie krízových situácií, vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti,
Služba
1. Strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu strážnej služby, informačnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku v objekte objednávateľa. |
Poskytovať službu v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Poskytovať službu s odbornou starostlivosťou, v súlade so záujmami objednávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. |
Poskytovanie služby s cieľom zabezpečiť ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu |
Plnenie úloh v krízových situáciách podľa interných smerníc objednávateľa. Ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod). |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu objednávateľa. |
Vykonávanie kontroly strážených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu, prípadne ložiskom požiaru a iných nepredvídaných skutočností. |
Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné. |
Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky objednávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Časový rozsah požadovanej služby denne | hodina | 12 | ||
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu | osoba | 2 | ||
Počet dní poskytnutia služby za 12 mesiacov | deň | 365 | ||
Počet hodín poskytnutia služby za 12 mesiacov | osobohodina | 4380 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt a priľahlé vonkajšie priestory - výkon strážnej služby. | 12 hod./deň |
Výkon bezpečnostnej služby požaduje objednávateľ v tomto rozsahu: | |
a) fyzická ochrana objektu bez zbrane | |
b)obchôdzky, striedavé premiestňovanie sa v stanovených intervaloch, určenie stanovíšť osôb dodávateľa poverených výkonom fyzickej ochrany objektu podľa vypracovaného plánu služieb | |
c)kontrola prevádzky bezpečnostných systémov (elektrické, elektronické, mechanické a ďalšie komponenty pevne zabudované), ktoré zabraňujú nepovolenému vstupu, vjazdu, alebo inému nežiaducemu vniknutiu do chráneného objektu alebo do chráneného priestoru, alebo výjazd z neho, | |
d)prevádzkovanie poplachových systémov (elektrických, elektronických, mechanických a ďalších komponentov zabudovaných v objekte, alebo na chránenom mieste), ktoré signalizujú (obraz, zvuk, svetlo, atď.) | |
e)nepovolený vstup, vjazd, alebo iné nežiaduce vniknutie do chráneného objektu alebo chránených priestorov alebo výjazd z neho | |
f)kontrola vstupov a výstupov z objektu objednávateľa | |
g)vyhodnocovanie narušenia chráneného objektu alebo chráneného miesta | |
j) vykonanie účinného zásahu proti narušiteľovi v zmysle Zákona, vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 634/2005 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Zákona a vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 33/2006 Z. z. o podrobnostiach posudzovania zdravotnej spôsobilosti osôb na poskytovanie služieb v oblasti bezpečnosti súkromnými bezpečnostnými službami | |
k)organizovanie spoločného postupu proti narušiteľovi, prípadne hrozbe, v spolupráci s ďalšími zložkami (Policajný zbor Slovenskej republiky, špeciálnymi jednotkami) na vykonanie efektívneho zásahu proti prípadnému narušiteľovi objektu objednávateľa | |
l)v prípade vzniku požiaru vykonanie obhliadky miesta, bezodkladné privolanie Hasičského a záchranného zboru a organizovanie spoločného postupu pri likvidácii požiaru | |
p)pozhasínanie rozsvietených svetiel | |
q)písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľov |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Stráženie sa vykonáva službou 12 hodín denne, 7 dní v týždni vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Dodávateľ je povinný najneskôr 1 pracovný deň dopredu oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu, a ktorá nebola uvedená v zozname podľa predchádzajúceho bodu. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca – osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady (napr. v zmysle neprimeraného správania v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 2 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Neodstránenie zistených nedostatkov podľa predchádzajúceho bodu a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu objednávateľa |
V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby pri jej zabezpečovaní 24 hod./deň a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia /1 osoba v Eur bez a s DPH. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutímstrážnej služby |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa § 9 a nasl. zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní pred nástupom na výkon strážnej služby predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy, príp. osvedčenie o poistení, na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenú na poistnú sumu najmenej 50.000,- Eur na všetky poistné udalosti, ktorá bude platná a účinná počas celého obdobia plnenia predmetu tejto zmluvy. |
Nedodržanie záväzku podľa predchádzajúceho bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude mať počas celej doby plnenia zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu. |
Objednávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní pred začatím výkonu strážnej služby predložiť, dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone strážnej služby |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracovných dní pred začatím výkonu strážnej služby, že zabezpečí účasť všetkých svojich zamestnancov vykonávajúcich stráženie a ochranu objektu objednávateľa na školení organizovanom objednávateľom na dennú obsluhu (ovládanie) bezpečnostných a poplachových systémov, ktoré sú inštalované v objekte objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracovných dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektu objednávateľa a absolvovať školenie objednávateľa o BOZP. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy, pokyny objednávateľa. |
Dodávateľ a jeho zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu (táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená). |
Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej či informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- Eur bez DPH za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch tejto zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu uplatnenú objednávateľom podľa predchádzajúceho bodu do štrnástich (14) dní odo dňa doručenia písomného vyúčtovania pokuty, pričom zmluvná pokuta nemá vplyv na nároky zmluvných strán vzniknuté zo škôd spôsobených druhou zmluvnou stranou |
Objednávateľ oboznámi zamestnancov dodávateľa s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov, všetko najneskôr do 3 pracovných dní pred nástupom na výkon strážnej služby |
Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim strážnu službu v stráženom objekte objednávateľa primerané nevyhnutné priestory na výkon strážnej služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a možnosť užívať kuchynku a soc. zariadenie. |
Súčasťou výkonu strážnej služby je aj sledovanie pohybu motorových vozidiel a dopravných prostriedkov, upozorňovanie na dodržiavanie predpisov v súlade so zákonom č.8/2009 Z.z. o cestnej premávke v znení neskorších predpisov, dodržiavanie dopravného značenia, sledovanie nesprávneho parkovania a nepovoleného státia v podzemnej parkovacej garáži objednávateľa. |
Strážna služba zabezpečuje dodržiavanie zákazu fajčenia v celom objekte objednávateľa. |
Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že pre svojich zamestnancov dodržiava minimálne zákonné mzdy so zaradením v 2. stupni náročnosti práce podľa charakteru pracovného režimu prevádzky a fondu týždenného pracovného času, v súlade so zákonom č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce |
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní aj pre Dodávateľa, ktorý je registrovaným sociálnym podnikom podľa § 108 ods. 2 písm. a) ZVO. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. |
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
Cena za poskytnuté služby sa bude uhrádzať raz mesačne na základe faktúry za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda pracovníkov a náklady na rovnošatu, výstroj a vecné bezpečnostné prostriedky potrebné pri výkone strážnej služby. |
Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční mesačne na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní vrátane DPH, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ide o: |
- označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí služby na základe vystavenej mesačnej faktúry v danom mesiaci, ktorej súčasťou je zmenový list dodávateľa potvrdený objednávateľom. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom poskytovania strážnej služby od 01. 11. 2022 do 31. 10. 2023 a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá. |
K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: |
- odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok spôsobených dodávateľom, jeho zamestnancami, |
- na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy, |
- na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán a to aj bez uvedenia dôvodov, s trojmesačnou výpovednou lehotou so začiatkom jej plynutia od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede |
Za podstatné porušenie zmluvy zo strany objednávateľa sa považuje: |
- oneskorenie platby v trvaní dvojnásobku doby splatnost |
- poskytnutie nepravdivých alebo neúplných informácií, týkajúcich sa činnosti objednávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy. |
Za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa sa považuje: |
- nenastúpenie zamestnanca dodávateľa na výkon strážnej služby, resp. nastúpenie do služby pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, |
- porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných požiarnych a bezpečnostných predpisov objednávateľa, |
- nedodržanie stanovených postupov pri výkone strážnej služby s následným vznikom škody, |
- závažné alebo opakované porušenie zmluvných povinností zo strany zamestnancov dodávateľa dohodnutých v tejto zmluve, na ktoré objednávateľ dodávateľa písomne upozornil, a ktoré napriek upozorneniu objednávateľa v stanovenej lehote neodstránil, |
- poskytnutie nepravdivých alebo neúplných údajov týkajúcich sa činnosti dodávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy, |
- porušenie mlčanlivosti alebo porušenie obchodného tajomstva. |
Odovzdávanie/preberanie hotovosti medzi zmenami na základe zmenovej uzávierky oproti podpisu; hmotná zodpovednosť za finančnú hotovosť v pokladni. |
Požiadavky na technické zručnosti zamestnancov strážnej služby: užívateľské ovládanie práce s počítačom a e-kasou. |
Zamestnanci strážnej služby sú povinní viesť podrobnú knihu dochádzky s príchodmi a odchodmi do zamestnania. Objednávateľ má oprávnenie k nahliadnutiu do knihy dochádzky. |
Námestie Martina Benku, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2022 00:00 — 31.10.2023 23:59
4 380,00 osobohodina
40 165,00
40 165,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2022 09:06
24.10.2022 10:00
24.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2022 09:14 - Vstupná ponuka | 40 165,00 | € | Cena bez DPH |
18.10.2022 17:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 230,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: