• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2022 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 09:50

Detail zákazky Z202211781

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2022 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 09:50

Základné údaje

Z202211781

OF-261577

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6999011

Objednávateľ

00648710

Centrum sociálnych služieb-Bôrik

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, pracie, dezinfekčné prostriedky a predmety osobnej starostlivosti

čistiace prostriedky, pracie prostriedky, dezinfekčné prostriedky, predmety osobnej starostlivosti

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, pracie, dezinfekčné prostriedky a predmety osobnej starostlivosti
Funkcia
Čistiace, pracie, dezinfekčné prostriedky a predmety osobnej starostlivosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aviváž LENOR 1800 ml (60 PD) (Zloženie: 5-15% Katiónové povrchovo aktívne látky, parfumy) ks 24
RENA - čistiaci prostriedok na umývanie podláh s intenzívnou vôňou 5 kg (Dávkovanie: 10g prípravku na 1l vody) ks 24
RENA - čistiaci prostriedok na umývanie podláh s intenzívnou vôňou 1000 g (Dávkovanie: 10g prípravku na 1l vody) ks 20
DOMESTOS WC gél 750 ml (Zloženie: Dezinfekčná látka: chlórnan sodný 4,5 g / 100 g, menej ako 5 % bieliace činidlo na báze chlóru (chlórnan sodný), neiónové povrchovo aktívne látky, katiónové povrchovo aktívne látky, mydlo, parfum ) ks 60
CIF ORIGINÁL CREAM 500 ml (Zloženie: Menej ako 5% anionové povrchovo aktívne látky, neiónové povrchovo aktívne látky, mydlo, parfum, geraniol, limonene, linalool, phenoxyethanol) ks 64
Papierové utierky Z-Z skladané 250 ks v balení, 1 vrstvové,rozmer 25x23 cm (20 bal v kartóne) kartón 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpočet s uvedenými obchodnými názvami tovarov a jednotkovými cenami s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7:00 do 13:00 po predchádzajúcom dohovore
Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak dodávateľ preukáže platným Vyhlásením o zhode výrobku, zhodnosť ekvivalentu s požadovanými výrobkami, ktoré sú predmetom zákazky. Splnením tejto podmienky sa rozumie predloženie doplňujúcich dokladov, certifikátu, vydaného autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na  posudzovanie zhody výrobku.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2 pracovných dní od vyzvania predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent, na odsúhlasenie kvalitatívnych parametrov. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú kvalitatívnym parametrom originálneho výrobku, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa môže považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením predmetu zmluvy, má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% zo zmluvnej ceny za každý začatý deň omeškania. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

07.11.2022 07:00 — 07.11.2022 13:00

1,00 celok

786,88

655,73

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Plnenie zákazky musí spĺňať minimálne požiadavky uvedené v popise technických vlastnoatí jednotlivých produktov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2022 10:58

17.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 620
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2022 21:59 - Vstupná ponuka 768,88 € Cena s DPH
17.10.2022 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 768,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS