• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2022 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 11:55

Detail zákazky Z202211778

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2022 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 11:55

Základné údaje

Z202211778

OF-262453

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062721

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka kancelárskeho papiera

kancelársky papier

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka kancelárskeho papiera
Funkcia
kancelársky papier do tlačiarenských zariadení a iných rozmnožovacích zariadení. Papier na účely vyhotovenia archivácie písomnej dokumentácie a na písanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier A4 (rozmer výška 297, šírka 210 mm), biely, gramáž 80 g/m2, kvalita B+, počet hárkov v balíku min. 500 ks, počet balíkov v krabici 5 ks. Bal. 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) tovaru.
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, v zmluve dohodnutom množstve, s požadovanými vlastnosťami, v mieste plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod., pričom termín dodania je povinný oznámiť minimálne jeden pracovný deň vopred.
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
4. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie.
5. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované technické špecifikácie, ako aj nepredloženie Objednávateľom požadovaného dokladu v zmysle bodu 1 týchto OPP a porušenie povinnosti podľa bodu 3 OPP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

04.11.2022 09:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 celok

2 714,00

2 261,70

Dodávka kancelárskeho papiera. Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, v zmluve dohodnutom množstve, s požadovanými vlastnosťami, v mieste plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod., pričom termín dodania je povinný oznámiť minimálne jeden pracovný deň vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2022 10:11

31.10.2022 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2022 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 60
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2022 12:03 - Vstupná ponuka 2 640,00 € Cena s DPH
19.10.2022 12:03 - Najvýhodnejšia ponuka 2 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS