30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Opravy a údržba kancelárskych strojov a príslušenstva
oprava, výmena, servis
Služba
1. Opravy a údržba kancelárskych strojov a príslušenstva
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je servis, diagnostika, nastavenie, mazanie, skartovacích strojov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stroj skartovací KOBRA 240 C 2 | ks | 1 | ||
Stroj skartovací KOBRA 240 C 4 | ks | 2 | ||
Stroj skartovací HSM 125.2 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obsah údržby a servisu | diagnostika, čistenie, nastavenie, mazanie, výmena opotrebovaných náhradných dielov a pod. |
Obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie na mieste plnenia |
Servisný zásah | do 2 pracovných dní po nahlásení objednávateľom počas celej doby platnosti zmluvy |
Náhradné diely a spotrebný materiál na zariadenie KOBRA 240 C 2 ; KOBRA 240 C 4 ; HSM 125.2 | maximálny finančný limit 1000,00 € s DPH |
Vlastnícke právo k vymieňaným náhradným dielom sa nadobúda okamihom výmeny a bez náhrady | počas celej doby platnosti zmluvy |
požaduje sa predložiť dokument preukazajúci, že služby poskytuje oprávnený servis | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla,dátum vykonania požadovanej služby. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hod. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri vykonávaní služby na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa na miestach vykonania služby. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za kvalifikáciu a bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú službu. |
Dodávateľ po vykonaní kontroly objednávateľovi odovzdá doklad - Protokol o prehliadke a to pre každé zariadenie samostatne . |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby, vrátane výmeny náhradných dielov |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 3 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. Vyžaduje sa originál s podpisom a pečiatkou nie scan |
Splatnosť každej faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú výšku finančného limitu. |
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
Miesto plnenia: Nemšová |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. |
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 1 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.10.2022 08:00 — 30.11.2022 12:00
1,00 Normohodina
42,00
35,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2022 08:51
14.10.2022 09:00
14.10.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2022 11:42 - Vstupná ponuka | 42,00 | € | Cena s DPH |
13.10.2022 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 42,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: