37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Služba - migrácia intranetu do nového prostredia MS Sharepoint
intranet
Služba
1. Migrácia zastaralej intranetovej stránky do nového prostredia MS Sharepoint
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Novobudované Intranet prostredie musí spĺňať nižšie uvedené požiadavky, reflektovať na súčasné trendy, zabezpečovať prehľadnosť a priniesť užívateľskú jednoduchosť. Štruktúra intranetu musí obsahovať minimálne dva hlavné ovládacie prvky, a to konkrétne horizontálne a vertikálne menu. | |
Horizontálne menu: | |
- | musí obsahovať štruktúrovaný zoznam položiek obsahujúcich pracovné dokumenty, ktoré budú rozdelené do logických celkov. |
Vertikálne menu: | |
- | musí obsahovať odkazy na dôležité súčasti intranetu. |
- | Taktiež je potrebné vytvoriť priestor na iné webové prvky, ktoré budú zadefinované objednávateľom v rámci analýzy existujúceho stavu a požiadaviek na nové riešenie. |
Súčasťou intranetu musí byť zabezpečenie riadeného prístupu k informáciám a monitorovanie aktivity. Je potrebné definovať bezpečnostné oprávnenia, minimálne v rozsahu práv na čítanie a zápis, a úrovní zoznamu jednej položky, alebo dokumentu. | |
Pridávanie a odoberanie používateľov do skupín musí byť realizovaná prostredníctvom skupín v Active Directory s automatickou synchronizáciou. | |
Úvodná stránka intranetu musí byť koncipovaná ako nástenka a obsahovať rázcestník ku všetkým odkazom a častiam intranetu. | |
Riešenie musí zabezpečovať publikačný proces (workflow) o automatizácia a prehľad v procese zverejňovania dokumentov na intranete. Pri práci s dokumentmi v administrácii je žiadúca práca s vedľajšou verziou, ktorá je považovaná za pracovnú verziu a nezobrazuje sa ostatným užívateľom. | |
Ak je vedľajšia verzia dokumentu pripravená, aby ju videli aj ostatní užívatelia, musí ju byť možné publikovať. | |
Riešenie musí obsahovať sekciu “Otázky a odpovede“ 12 o sekcia bude predstavovať znalostnú databázu, ktorá musí byť logicky štruktúrovaná. | |
Riešenie musí obsahovať sekciu “e - learning“ o sekcia bude predstavovať edukačný priestor s návodmi a pracovnými postupmi. | |
Riešenie musí byť schopné zabezpečiť notifikačný proces o pre vybrané správy je potrebné zabezpečiť notifikovanie užívateľov, s cieľom zvýšenia povedomia o dôležitých udalostiach v organizácii. | |
Riešenie musí obsahovať sekciu “Zoznam zamestnancov“ o sekcia bude slúžiť na jednoduché vyhľadávanie kontaktov na všetky osoby z organizačnej štruktúry. | |
Vyhľadávanie musí byť možné na základe viacerých hodnôt, napr. mena, priezviska, oddelenia, zamestnaneckého čísla, prípadne prostredníctvom fazetového vyhľadávania podľa útvarov alebo funkcií. | |
Riešenie musí obsahovať sekciu “Interné riadiace akty“ o bude predstavovať priestor pre udržiavanie platných dokumentov v čo najaktuálnejšom stave. | |
Riešenie musí poskytovať možnosť využitia grafických prvkov (v zmysle platných štandardov pre štátnu správu) o grafické prvky sa budú využívať pre zvýraznenie dôležitých častí obsahu. | |
Riešenie musí poskytovať možnosť manažmentu oprávnení pre zabezpečenie editačného oprávnenia pre konkrétne organizačné jednotky. | |
Riešenie musí poskytovať možnosť Full-text vyhľadávania. | |
Komplexné ukladanie firemných dokumentov vrátane verzovania alebo riadenia prístupu podľa používateľských oprávnení. | |
Zjednodušenie pracovných postupov (workflow) so sledovaním jednotlivých stavov požiadaviek = digitálna transformácia skôr papierových procesov. | |
Bezproblémové previazanie s aplikáciami Microsoft Office. | |
Otvorenosť platformy umožňujúca ľahké napojenie na ďalšie aplikácie a systémy. | |
Relatívne ľahko možno nasadiť riadenie spracovania úloh, rôzne helpdesky, evidenciu zmlúv, sledovanie dochádzky alebo príjem a odosielanie dátových schránok. |
2. Ďalšie požiadavky na riešenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Ďalšie požiadavky na riešenie |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Platforma musí byť nasadená na hardvérovú infraštruktúru objednávateľa. | |
Overovanie používateľov voči Microsoft Active Directory | |
Nastavenie prístupových práv podľa požiadaviek objednávateľa. | |
Akceptačné testy. |
3. Zabezpečenie zaškolenia vybraným zamestnancom objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie zaškolenia vybraným zamestnancom objednávateľa |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečenie zaškolenia na novú funkcionalitu Intranetu v rozsahu 2 (dvoch) človekodní, pre minimálne 8 (osem) zamestnancov objednávateľa (minimálne 2 (dvaja) administrátori, ostatní školitelia pre interných používateľov). |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platných ISO certifikátov 9001,20000-1 a 27001. |
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkone činnosti, minimálna poistná suma 50 000,00 Eur. |
Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrenej v eurách. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe. |
Názov | Upresnenie |
Prípustnosť variantných riešení | nie |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
28.10.2022 08:26 — 04.11.2022 08:27
1,00 1 zákazka
18 000,00
15 000,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2022 10:16
21.10.2022 10:00
21.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2022 09:02 - Vstupná ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
21.10.2022 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: