00397610
Technická univerzita v Košiciach
Letná 9, Košice, 04200, SVK
31648410
elfa, s.r.o.
Park Komenského 7, Košice, 04001, SVK
Prenosná pracovná stanica pre CAD
stanica, procesor, notebook, grafická karta
Tovar, Služba
|
1. Prenosná pracovná stanica
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Prenosná pracovná stanica na CAD, v montáži a inštalácii v mieste plnenia, ako aj uvedení do prevádzkya zaškolení zodpovedných pracovníkov kupujúceho, a to podľa špecifikácie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prenosná pracovná stanica na CAD | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| displej | 17", min. QHD+(2560x1600) |
| procesor: | výkon podľa https://www.cpubenchmark.net/ min. 29000 bodov |
| pamäť: | min. 32GB, typ DDR5 |
| pevný disk: | min 2TB, typ NVMe SSD |
| grafická karta: | certifikovaná grafická karta primárne určená pre výpočty v CAD programoch, výkon podľa https://videocardbechmark.net/ min. 23800 bodov, min. 16GB GDDR6 |
| operačný systém: | Windows 11 al. ekvivalent |
| vybavenie: | webkamera, čítačka odtlačkov prstov, WiFi 6E, bluetooth 5.2´. min. 1x Thunderbolt 4, min. 1 x USB 3.2, čítačka SD |
| Názov |
| Zmluvné strany berú na vedomie a podpisom tejto zmluvy potvrdzujú, že sú plne oboznámené so skutočnosťou, že predmet tejto zmluvy je poskytovaný v súvislosti s implementáciou operačného programu Integrovaná infraštruktúra pre programové obdobie 2014‐2020. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a tejto zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
| Predávajúci sa zaväzuje, že umožní vstup na miesto dodania tovaru povereným osobám (zamestnancom) poskytovateľa NFP, príp. iných kontrolných orgánov Slovenskej republiky, s cieľom odsúhlasiť alebo skontrolovať priebeh dodania tovaru. |
| Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby ( auditné útvary ) b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby ( auditné útvary ) c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu e) Úrad pre verejné obstarávanie alebo ním poverené osoby |
| f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
| Termín plnenia predmetu zmluvy: do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
| Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia Objednávateľom v centrálnom registri zmlúv v súlade so zákonom č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov a súčasne splnením odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. dňom doručenia správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku. O splnení odkladacej podmienky je objednávateľ povinný bezodkladne informovať zhotoviteľa. |
| V cene musia byť obsiahnuté všetky oprávnené náklady predávajúceho na dodanie tovaru, taktiež dopravné náklady, a testy a certifikáty od dodaných položiek a materiálov; záručné listy, všetky správy, skúšky, návod na obsluhu v slovenskom ( českom ) jazyku a iné doklady, funkčné odskúšanie a pod.. |
| Kupujúci neposkytne predávajúcemu preddavok ani zálohu na dodanie tovaru. |
| Kupujúci uhradí cenu za tovar, po odovzdaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej ceny musia byť v súlade s cenou získanou prostredníctvom tohto systému. Súčasťou faktúry musí byť dodací list potvrdený povereným zástupcom kupujúceho aj predávajúceho, podpisom a odtlačkom pečiatky a preberací protokol, podpísaný povereným zástupcom kupujúceho aj predávajúceho. |
| Faktúra musí byť zostavená prehľadne a pritom sa musí dodržiavať poradie položiek a označenie, ktoré je v súlade s kalkuláciou ceny podľa zmluvy. Súčasťou faktúry musí byť taktiež názov projektu a kód ITMS. |
| Lehota splatnosti faktúr bude do 90 dní. V prípade, že splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| Platby budú vykonávané bezhotovostným platobným stykom na účet predávajúceho a za zaplatenie faktúry sa považuje odpísanie fakturovanej čiastky z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho. |
| Predávajúci vystaví faktúru za tovar, najneskôr do 5 pracovných dní po odovzdaní tovaru kupujúcemu a zašle ju doporučeným listom na adresu kupujúceho |
Letná 1/9, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
26.10.2022 08:00 — 30.12.2022 16:00
5,00 ks
23 705,52
19 754,60
Požiadam Vás o zaslanie cenovej ponuky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2022 09:32
20.10.2022 10:00
20.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.10.2022 11:28 - Vstupná ponuka | 23 705,52 | € | Cena s DPH |
| 20.10.2022 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 694,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: