00397610
Technická univerzita v Košiciach
Letná 9, Košice, 04200, SVK
31648410
elfa, s.r.o.
Park Komenského 7, Košice, 04001, SVK
Prenosná pracovná stanica pre CAD
stanica, procesor, notebook, grafická karta
Tovar, Služba
1. Prenosná pracovná stanica
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenosná pracovná stanica na CAD, v montáži a inštalácii v mieste plnenia, ako aj uvedení do prevádzkya zaškolení zodpovedných pracovníkov kupujúceho, a to podľa špecifikácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosná pracovná stanica na CAD | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
displej | 17", min. QHD+(2560x1600) |
procesor: | výkon podľa https://www.cpubenchmark.net/ min. 29000 bodov |
pamäť: | min. 32GB, typ DDR5 |
pevný disk: | min 2TB, typ NVMe SSD |
grafická karta: | certifikovaná grafická karta primárne určená pre výpočty v CAD programoch, výkon podľa https://videocardbechmark.net/ min. 23800 bodov, min. 16GB GDDR6 |
operačný systém: | Windows 11 al. ekvivalent |
vybavenie: | webkamera, čítačka odtlačkov prstov, WiFi 6E, bluetooth 5.2´. min. 1x Thunderbolt 4, min. 1 x USB 3.2, čítačka SD |
Názov |
Zmluvné strany berú na vedomie a podpisom tejto zmluvy potvrdzujú, že sú plne oboznámené so skutočnosťou, že predmet tejto zmluvy je poskytovaný v súvislosti s implementáciou operačného programu Integrovaná infraštruktúra pre programové obdobie 2014‐2020. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a tejto zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Predávajúci sa zaväzuje, že umožní vstup na miesto dodania tovaru povereným osobám (zamestnancom) poskytovateľa NFP, príp. iných kontrolných orgánov Slovenskej republiky, s cieľom odsúhlasiť alebo skontrolovať priebeh dodania tovaru. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby ( auditné útvary ) b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby ( auditné útvary ) c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu e) Úrad pre verejné obstarávanie alebo ním poverené osoby |
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
Termín plnenia predmetu zmluvy: do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia Objednávateľom v centrálnom registri zmlúv v súlade so zákonom č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov a súčasne splnením odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. dňom doručenia správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku. O splnení odkladacej podmienky je objednávateľ povinný bezodkladne informovať zhotoviteľa. |
V cene musia byť obsiahnuté všetky oprávnené náklady predávajúceho na dodanie tovaru, taktiež dopravné náklady, a testy a certifikáty od dodaných položiek a materiálov; záručné listy, všetky správy, skúšky, návod na obsluhu v slovenskom ( českom ) jazyku a iné doklady, funkčné odskúšanie a pod.. |
Kupujúci neposkytne predávajúcemu preddavok ani zálohu na dodanie tovaru. |
Kupujúci uhradí cenu za tovar, po odovzdaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej ceny musia byť v súlade s cenou získanou prostredníctvom tohto systému. Súčasťou faktúry musí byť dodací list potvrdený povereným zástupcom kupujúceho aj predávajúceho, podpisom a odtlačkom pečiatky a preberací protokol, podpísaný povereným zástupcom kupujúceho aj predávajúceho. |
Faktúra musí byť zostavená prehľadne a pritom sa musí dodržiavať poradie položiek a označenie, ktoré je v súlade s kalkuláciou ceny podľa zmluvy. Súčasťou faktúry musí byť taktiež názov projektu a kód ITMS. |
Lehota splatnosti faktúr bude do 90 dní. V prípade, že splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň. |
Platby budú vykonávané bezhotovostným platobným stykom na účet predávajúceho a za zaplatenie faktúry sa považuje odpísanie fakturovanej čiastky z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho. |
Predávajúci vystaví faktúru za tovar, najneskôr do 5 pracovných dní po odovzdaní tovaru kupujúcemu a zašle ju doporučeným listom na adresu kupujúceho |
Letná 1/9, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
26.10.2022 08:00 — 30.12.2022 16:00
5,00 ks
23 705,52
19 754,60
Požiadam Vás o zaslanie cenovej ponuky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2022 09:32
20.10.2022 10:00
20.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2022 11:28 - Vstupná ponuka | 23 705,52 | € | Cena s DPH |
20.10.2022 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 694,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.