36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
kancelársky papier A4, guľôčkové pero, euroobal, laminovacie fólie, papierový flipchartový blok, poznámkový blok, listové spony, zakladač široký, rýchloviazač, vrece na odpad, hubka na umývanie riadu, popisovač na CD, obálky
Tovar, Služba
1. Dodanie kancelárskych potrieb ako spotrebný materiál pre zamestnancov zabezpečujúcich administratívnu činnosť.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier A4, biely, 80 g, 500 ks/bal. Papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom síričitým alebo peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný). | bal | 120 | ||
Guľôčkové pero s klikacím mechanizmom, modrá náplň, šírka stopy 0,3 mm | ks | 50 | ||
Euroobal A4 lesklý, hladký povrch, priehľadný s eurodierovaním, min. 120 micr., 50 ks/bal | bal | 40 | ||
Laminovacie fólie A4, min. 125 mic., použitie za tepla, povrch lesklý, 100 ks/bal | bal | 1 | ||
Papierový flipchartový blok, čistý, min. 70 g/m2 papier,min. 20 listov/bal, min. rozmery: 65 x 98 cm. Papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom síričitým alebo peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný). | bal | 25 | ||
Poznámkový blok A4, linajkový s krúžkovou väzbou, min. 80 listov, min. 70 g/m2, stránky sú perforované pre ľahšie odtrhávanie jednotlivých listov, dierkovanie na jednoduché vkladanie do zakladača. Papierový flipchartový blok, čistý, min. 70 g/m2 papier,min. 20 listov/bal, min. rozmery: 65 x 98 cm. Papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom síričitým alebo peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný). | ks | 15 | ||
Listové spony 28 mm kancelárske, vyrobené z oceľového drôtu, na jednoduché a rýchle zopnutie dokumentov, 100 ks/bal | bal | 15 | ||
Zakladač široký - šanón pákový široký, zakladač s pákovou mechanikou, formát A4, šírka chrbta min. 8 cm, materiál: z tvrdej lepenky s mramorovým vzorom z vonkajšej strany, na chrbte predtlačený vymeniteľný štítok na označenie obsahu. | ks | 20 | ||
Rýchloviazač tvrdý z PVC, s obojstranným nasúvacím popisným pásikom, kapacita min. 200 strán, formát A4, farby: mix 4 farieb - z každej farby 10 ks, 10 ks/bal | bal | 50 | ||
Vrece na odpad, objem min. 90 l, praktické zaťahovacie vrecia do odpadkového koša, materiál HDPE, rolované - min. 15 vriec v rolke, | bal | 2 | ||
Hubka na umývanie riadu s drôtenkou, rozmery: min. 5x8 cm, mix farieb, 10 ks/bal | bal | 5 | ||
popisovač na CD a fólie permanentný, šírka stopy max. 1 mm, čierna farba | ks | 3 | ||
Obálky B4 samolepiace, rozmery: 250 x 353 mm, vyrobené z bieleho papiera s plošnou hmotnosťou 90g/m2, otváranie chlopne je na kratšej strane obálky, s odtrhávacou páskou, 25 ks/bal. Papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom síričitým alebo peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný). | bal | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu a vyloženie na mieste plnenia. |
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy ako nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Dodávaný tovar musí byť v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa, v 1 dodávke počas platnosti zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením názvu tovaru (príp. obchodnej značky) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy a ich kontaktných údajov do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list/preberací protokol podpísaný kontaktnou osobou objednávateľa bude prílohou faktúry. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a posyktnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
31.10.2022 08:00 — 07.11.2022 14:00
348,00 celok
1 314,37
1 095,32
Dodávateľ predloží názov (typ, prípadne obchodnú značku, kde je to relevantné) dodávaného tovaru v súlade so zadanými technickými parametrami, ktorými deklaruje splnenie podmienok Objednávateľa uvedených vo "Funkčnej a technickej špecifikácii" predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2022 08:22
24.10.2022 13:00
24.10.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2022 11:15 - Vstupná ponuka | 1 314,37 | € | Cena s DPH |
24.10.2022 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 314,36 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: