• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202211736

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202211736

OF-262697

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7034284

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery a náplne do tlačiarní

tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a náplne do tlačiarní
Funkcia
a) Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky , v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
b) Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
c) Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných alebo kompatibilných (aleternatívnych) tonerov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner do HP PageWide MFP 780 dn/ HP 982X TOB 27A azúrová ks 1
Toner do HP PageWide MFP 780 dn/ HP 982X TOB 28A purpurová ks 1
Toner do HP PageWide MFP 780 dn/ HP 982X TOB 29A žltá ks 1
Toner do HP PageWide MFP 780 dn/ HP 982X TOB 30A čierna ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplni. Nedodržanie sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Rok výroby tonerov od roku 2021+
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy.
Požaduje sa dodanie originálnych tonerov a náplní v pracovné dni od 7:00 do 13:00.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe aktualizovaný rozpočet na každú položku do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Tonery musia byť dodané v pôvodných, nepoškodených obaloch výrobcov, opatrených nepoškodenými ochrannými prvkami - hologramami a pod.
Originálne tonery musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a faktúry.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, a to čitateľne.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a pri zistených vizuálnych chybách (poškodeniach), prípadne dodávky iného tovaru tento neprevziať.
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požadujeme predložiť certifikát ISO 9001; 14001 od dodávateľa do 5 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy
Tonery musia spĺňať značky kvality: ISO 2000,ISO 2004, ISO 19798, ISO/IEC19752
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných tonerov. Tonery musia byť 100% nové, originálne sú od výrobcu daných zariadení.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery a náplne do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“. Spoločnosť zodpovedá za prípadné vzniknuté škody využívaním renovovaných tonerových kaziet.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

27.10.2022 10:00 — 18.11.2022 10:00

5,00 ks

992,11

826,76

Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy. Adresa dodania: Čapajevova 38, 080 01 Prešov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 10:00

24.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 47
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2022 09:25 - Vstupná ponuka 992,10 € Cena s DPH
24.10.2022 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 984,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS