00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
46928073
Synergon, a.s.
Partizánska cesta 77, Banská Bystrica, 97401, SVK
Informačné systémy
siete, infraštruktúra, podpora, údržba, SW, VPN, LAN
Tovar, Služba
1. Informačné systémy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie, prevádzka, zabezpečenie priestorov, infraštruktúry na univerzite |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A1. Podpora pre existujúci IBM DynAx SW Subscription & Support Reinstatement na obdobie do 31.08.2023. Požadovaný rozsah podpory v režime 8x5 NBD, oprava on-site certifikovaným technikom. Práce súvisiace s podporou pre existujúci IBM DynAx SW na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácií. | ks | 1 | ||
B.1. Dodávka softvérových nástrojov pre centralizovaný manažment existujúcich perimetrových firewallov: | ks | 1 | ||
- počet zalicencovaných zariadení manažovaných dodaným softvérovým nástrojom pre centralizovaný manažment existujúcich perimetrových firewallov | ks | 10 | ||
- požadovaná podpora pre dodaný softvérový nástroj pre centralizovaný manažment existujúcich perimetrových firewallov v režime nonstop (24x7x365) vrátane služby best practise, podpora od technikov výrobcu pri nasadzovaní na obdobie: | rok | 3 | ||
- základná inštalácia; určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. | osobohodina | 12 | ||
B.2. Dodávka softvérového nástroja formou koncového agenta určeného pre VPN služby: | ks | 1 | ||
- počet zalicencovaných zariadení | ks | 25 | ||
- požadovaná podpora pre dodaný softvérový formou koncového agenta určeného pre VPN služby v režime nonstop (24x7x365), podpora od technikov výrobcu pri nasadzovaní na obdobie: | rok | 3 | ||
- základná inštalácia; určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. | osobohodina | 24 | ||
C.1. Upgrade a rozšírenie existujúceho manažmentového systému Cisco Prime Infra od výrobcu Cisco s nasledujúcimi vlastnosťami: | ks | 1 | ||
- požadovaný počet základnej licencie vo verzii 3.x | ks | 1 | ||
- požadovaný počet aktualizačných licencií zo 100ks monitorovaných zariadení z predošlých verzií na verziu 3.x typu Lifecycle | ks | 2 | ||
- požadovaný počet rozširujúcich tokenov manažmentového softvéru vo verzii 3.x pre monitoring sieťových zariadení | ks | 100 | ||
- požadovaná podpora CON-ECMU oprávňujúca objednávateľa na prístup k TAC v režime 24x7 na obdobie: | rok | 3 | ||
- základná inštalácia; určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. | osobohodina | 24 | ||
D.1. Dodávka setu LAN prepínačov: | ks | 1 | ||
- požadovaná prepínacia kapacita pre jedno zariadenie zo setu (pozostávajúci z 3 prepínačov) | Gbps | 250 | ||
- požadovaný buffer pre pakety pre jedno zariadenie zo setu (pozostávajúci z 3 prepínačov) | MB | 16 | ||
- požadovaná rýchlosť preposielania 64 bytových paketov pre jedno zariadenie zo setu (pozostávajúci z 3 prepínačov) | Mpps | 185 | ||
- požadovaný počet IPv4 záznamov v smerovacej tabuľke | záznam | 30 000 | ||
- požadovaný počet IPv6 záznamov v smerovacej tabuľke | záznam | 15 000 | ||
- požadovaný rozsah VLAN | rozsah | 4 000 | ||
- požadovaný počet SVI | SVI | 950 | ||
- požadované PoE napájanie pre jedno zariadenie zo setu (pozostávajúci z 3 prepínačov) | W | 800 | ||
- požadovaný zdroj napájania s podporou zdieľania nevyužitého výkonu naprieč stackom prepínačov s príkonom | W | 1 050 | ||
- požadovaný počet napájacích zdrojov pre jedno zariadenie | ks | 1 | ||
- podpora pre Jumbo frameo veľkosti | Bytov | 9 195 | ||
- set (pozostávajúci z 3 prepínačov) musí obsahovať dedikovaný manažment GE RJ45 port | ks | 1 | ||
- set (pozostávajúci z 3 prepínačov) musí obsahovať 10-gigabitové optické sloty SFP+ | ks | 14 | ||
- set (pozostávajúci z 3 prepínačov) musí obsahovať samostatné gigabitové metalické RJ45 porty s podporou UPoE | ks | 140 | ||
- musí umožňovať montáž do 19 palcového racku, pričom veľkosť jedného zariadenia musí byť | RU | 1 | ||
- záručná doba poskytovaná výrobcom (priama podpora) na zariadenia s pokrytím v režime 8hx5dni a dodaním náhradného zariadenia v režime Next-business-day po odsúhlasení výmeny.Podpora musí umožňovať upgrade softvérov a on-line prístup k technickému asistenčnému systému výrobcu v režime 24hx7dni pre riešenie problémov. Podpora výrobcu sa musí vzťahovať aj na osadené optické moduly ak sú od identického výrobcu ako dodaný set LAN prepínačov. | rok | 3 | ||
- inštalačné práce: hardvérová inštalácia (osadenie); určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. | osobohodina | 18 | ||
D.2. Dodávka 48-portových optických core LAN prepínačov | ks | 2 | ||
- požadovaná prepínacia kapacita | Tbps | 3,1 | ||
- požadovaný počet uložených MAC addresses | ks | 80 000 | ||
- požadovaná rýchlosť preposielania 64 bytových paketov pre jedno zariadenie zo setu | Mpps | 900 | ||
- požadovaný počet IPv4 záznamov v smerovacej tabuľke | záznam | 100 000 | ||
- požadovaný počet IPv6 záznamov v smerovacej tabuľke | záznam | 100 000 | ||
- požadovaný rozsah VLAN | rozsah | 4 000 | ||
- požadovaný počet SVI | SVI | 950 | ||
- podpora pre Jumbo frameo veľkosti | Bytov | 9 195 | ||
- musí obsahovať dedikovaný manažment GE RJ45 port | ks | 1 | ||
- musí obsahovať 1/10/25G Gigabit Ethernet optické sloty SFP/SFP+/SFP28 | ks | 46 | ||
- musí obsahovať 40/100 Gigabit Ethernet optické sloty (QSFP+, QSFP28) | ks | 4 | ||
- musí obsahovať aktívny optický kábel s prenosovou rýchlosťou 25 Gigabit Ethernet a rozhraním SFP28 s dĺžkou 10m | ks | 1 | ||
- požadovaný zdroj napájania | W | 600 | ||
- musí obsahovať redundantný napájací zdroj | ks | 1 | ||
- musí umožňovať montáž do 19 palcového racku, pričom veľkosť zariadenia je | RU | 1 | ||
- záručná doba poskytovaná výrobcom (priama podpora) na hardvér s pokrytím v režime 8hx5dni a dodaním náhradného zariadenia v režime Next-business-day po odsúhlasení výmeny. Podpora umožňuje upgrade softvér a on-line prístup k technickému asistenčnému systému výrobcu v režime 24hx7dni pre riešenie problémov. Podpora výrobcu sa musí vzťahovať aj na osadené optické moduly ak sú od identického výrobcu ako dodané 48-portové optické core LAN prepínače. | rok | 3 | ||
- inštalačné práce: hardvérová inštalácia (osadenie); určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. | osobohodina | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
B.1. Dodávka softvérových nástrojov pre centralizovaný manažment existujúcich perimetrových firewallov | B.1. Dodávka softvérových nástrojov pre centralizovaný manažment existujúcich perimetrových firewallov |
- zabezpečenie funkcionality centrálnej správy existujúcich perimetrových firewallov FortiGate-601E od výrobcu Fortinet | áno |
- minimálne požadované funkcionality: automatické zálohovanie a revízia konfigurácii - change tracking, auditing, automatizácia, monitorovanie a custom scripty | áno |
- dodaný softvérový nástroj pre centralizovaný manažment existujúcich perimetrových firewallov musí umožňovať nasadenie formou VM appliance | áno |
- podpora nasledujúcich OS: Amazon Web Service AMI, Amazon EC2, Amazon EBS, Citrix XenServer 7.2, Google Cloud Platform, Linux KVM Redhat 7.1, Microsoft Azure, Microsoft Hyper-V Server 2012 a 2016, Nutanix AHV (AOS 5.10.5), OpenSource XenServer 4.2.5, Oracle Private Cloud, VMware ESXi versions 5.0, 5.5, 6.0, 6.5 , 6.7, and 7.0 | áno |
B.2. Dodávka softvérového nástroja formou koncového agenta určeného pre VPN služby: | B.2. Dodávka softvérového nástroja formou koncového agenta určeného pre VPN služby: |
- zabezpečenie funkcionality telemetrie (informácie o koncovej pracovnej stanici vrátane vulnerabilit a ich remediacie), vynucovanie univerzitných politík, centrálne logovanie a reportovanie | áno |
- zabezpečuje funkcionality VPN služby (IPsec a SSL vpn klient), kontrola USB rozhrania, Web filter | áno |
- dodaný softvérový nástroj formou koncového agenta určeného pre VPN služby musí byť nasadzovaný na existujúce koncové zariadenia | áno |
- dodaný softvérový nástroj formou koncového agenta určeného pre VPN služby musí byť centrálne spravovaný cez vyhradený server | áno |
D.1. Dodávka setu LAN prepínačov: | D.1. Dodávka setu LAN prepínačov: |
- Set LAN prepínačov musí byť vytvorený ako dátový a napájací stack viacerých zariadení (pozostávajúci z 3 prepínačov) | áno |
- možnosť stackovania s priepustnosťou min 240Gbps | ánoáno |
- možnosť pripojenia SSD prostredníctvom rozhrania min. USB 3.0 | áno |
- podpora Flexible NetFlow pre min. 60 000 tokov | áno |
- hardvérová podpora smerovania pre protokol min. IPv6 | áno |
- podpora rozhraní NETCONF, RESTCONF, YANG, on-box Python scripting | áno |
- musí podporovať IEEE 802.1x | áno |
- musí obsahovať voliteľnú licenciu pre aplikovanie bezpečnostných a prevádzkových patchov operačného systému bez nutnosti reštartu zariadenia | áno |
- musí obsahovať voliteľnú licenciu pre podporu MACsec AES-128 s rozšírením na min. 256bit | áno |
- musí obsahovať analýzy šifrovanej prevádzky s rozšírením prostredníctvom voliteľnej licencie | |
- musí obsahovať voliteľnú licenciu pre podporu sieťovej segmentácie pomocou technológií min.: VRF, VXLAN, LISP, SGT, MPLS, mVPN | áno |
- musí podporovať overovania identity hardvéru a softvéru zariadenia počas štartovania | áno |
- musí podporovať QoS – DSCP klasifikáciu, SRR časovanie, podporu CIR, min.8 front na port | áno |
- musí podporovať Energy Efficient Ethernet (EEE) | áno |
- musí podporovať synchronizáciu času prostredníctvom NTP | áno |
- musí obsahovať voliteľnú licenciu pre PTP; IEEE 1588v2 s rozšírením prostredníctvom voliteľnej licencie | áno |
- musí podporovať min.: DTP, PAgP, LACP, UDLD, VTP, RSTP, MSTP, PVRST+ | áno |
- musí podporovať min.: RIPv2, RIPng, OSPF, IGMP, PIM | áno |
- musí podporovať stackovanie pre data aj napájanie | áno |
- musí obsahovať voliteľnú licenciu pre podporu zotavenia sa pri výpadku riadiaceho prepínača do 50ms | áno |
- musí podporovať DHCP snooping, Dynamic ARP inspection, IP source guard, BPDU Guard, Spanning Tree Root Guard | áno |
- musí podporovať private VLAN, VLAN ACL, Port-based ACLs pre Layer 2 rozhrania | áno |
- musí podporovať TACACS+ a RADIUS authentifikácia | áno |
- musí byť kompatibilný s existujúcim manažmentovým systémom Cisco Prime Infra od výrobcu Cisco | áno |
D.2. Dodávka 48-portových optických core LAN prepínačov | D.2. Dodávka 48-portových optických core LAN prepínačov |
- musí podporovať Flexible NetFlow pre min. 500 000 tokov | áno |
- hardvérová podpora smerovania pre protokol min.: IPv6 | áno |
- podpora rozhraní min.: NETCONF, RESTCONF, gRPC, YANG, PnP Agent, ZTP/Open PnP, GuestShell (On-Box Python) | áno |
- musí podporovať min.: IEEE 802.1x | áno |
- musí podporovať min.: MACsec AES-256 | áno |
- musí podporovať sieťovú segmentáciu pomocou technológií min.: VRF, VXLAN, LISP, SGT, MPLS, mVPN | áno |
- musí podporovať synchronizácie času prostredníctvom NTP | áno |
- musí podporovať min.: PAgP, LACP, UDLD, VTP, RSTP, MSTP, PVRST+ | áno |
- musí podporovať min.: BGP, EIGRP, HSRP, IS-IS, BSR, MSDP, PIM SM, PIM SSM, PIM-BIDIR, IP SLA, OSPF | áno |
- musí podporovať min.: NSF, ISSU, StackWise Virtual | áno |
- musí podporovať min.: DHCP snooping, Dynamic ARP inspection, IP source guard, BPDU Guard, Spanning Tree Root Guard | áno |
- musí podporovať min.: private VLAN, VLAN ACL | áno |
- musí podporovať min.: TACACS+ a RADIUS authentifikácia | áno |
- musí byť kompatibilný s existujúcim manažmentovým systémom Cisco Prime Infra od výrobcu Cisco | áno |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie - ďalej v skrátenej forme ako OPNP: |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy. |
1.2 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
1.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. |
1.4 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. |
1.5 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 dní zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
1.6 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 dní informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT(BIC), IBAN. |
1.7 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 5 dní doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.8 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť manažérstvo kvality procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory. |
1.9 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Systém manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 je dôkazom, že spoločnosť, ktorá je jeho držiteľom, dosiahla špecifické bezpečnostné ciele organizácie a je zárukou kvality v poskytovaní služby. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky. |
1.10 Dodávateľ je povinný predložiť v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Objednávateľovi životopis experta č. 1 - expert pre bezpečnostnú sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry |
a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Security. Požiadavky na experta č. 1 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky. Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia s poskytovaním prevádzkových prác pre bezpečnostnú infraštruktúru. |
1.11 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 2 - expert pre perimetrový firewall - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall, |
a je držiteľom certifikátu Fortinet NSE 7 Network Security Architekt alebo ekvivalentný. Požiadavky na experta č. 2 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné inštalačné práce, ktoré súvisia s dodávkou perimetrových firewallov a centrálneho riešenia pre logovanie a reportovanie. |
1.12 Dodávateľ je povinný predložiť v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Objednávateľovi životopis experta č. 3 - expert pre sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže minimálne 3-ročnú preukázateľnú odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov Cisco sieťovej infraštruktúry; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych a pasívnych prvkov Cisco sieťovej infraštruktúry a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Routing and Switching |
Požiadavky na experta č. 3 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zakúpením aktívnych prvkov sieťovej infraštruktúry a zabezpečenia nevyhnutných prác. |
1.13 Dodávateľ je povinný predložiť v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Objednávateľovi životopis experta č. 4 – expert na riešenie pre ochranu web služieb SOA - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, implementácie, správy a konfigurácie prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; skúseností v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, implementácie, správy a konfigurácie prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA - minimálne dve (2) praktické skúsenosti |
v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA, a je držiteľom certifikátu IBM Certified Solution Implementer WebSphere DataPower SOA Appliances alebo ekvivalent daného certifikátu. Požiadavky na experta č. 4 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia s poskytovaním prevádzkových prác pre sieťové zariadenia určeného na ochranu web služieb SOA. |
1.14 Dodávateľ je povinný predložiť v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Objednávateľovi životopis experta č. 5 – expert pre úložiskovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti inštalácie a implementácie hierarchického úložiska určeného pre virtualizačnú infraštruktúru - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; skúseností v oblasti inštalácie a implementácie hierarchického úložiska určeného pre virtualizačnú infraštruktúru - minimálne dve (2) praktické skúsenosti, |
získaný a platný certifikát IBM Certified Specialist Virtualized Storage v1, alebo ekvivalent daného certifikátu z oblasti inštalácie a implementácie hierarchického úložiska určeného pre virtualizačnú infraštruktúru, vydaný producentom alebo osobou, ktorá je oprávnená tento certifikát vydávať. |
1.15 Dodávateľ je povinný preukázať splnenie požiadaviek podľa tohto bodu zaslaním dokladov objednávateľovi. |
1.16 V prípade nejasnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.17 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa tohto bodu OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa. |
1.18 Nesplnenie povinností podľa tohto bodu OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa |
2.2 Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s predmetom zákazky vrátane aktivácie podpory, reaktivácie podpory, zaplatenie pokuty, reaktivačného poplatku a nevyhnutných profylaktických činností súvisiacich s obnovou podpory pre vybrané technológie. |
2.3 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu iba na základe objednávky Objednávateľa a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu. |
3. Podmienky dodania predmetu plnenia: |
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.2 Predmet obstarávania bude dodaný v zmysle predloženého harmonogramu a Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe objednávky, ktorá bude potvrdená Objednávateľom telefonicky najneskôr do 24 hod. pred dňom požadovanej doby dodania |
4. Miesto plnenia: |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa, presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od schválenia predložených dokladov. Čas dodania je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h) |
4.2 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
4.3 Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkový súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý Objednávateľom až podpisom príslušného preberacieho protokolu. |
4.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
5. Fakturácia ceny - Platobné podmienky: |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.6 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
5.6 Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.7 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa. |
5.8 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
5.9 Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
6. Sankcie: |
6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet zákazky a splniť povinnosti podľa OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny predmetu zákazky za každé jednotlivé porušenie. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
6.2 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
6.3 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
6.4 Lehota splatnosti zmluvnej pokuty, nároku na náhradu škody a úroku z omeškania je 10 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie druhej zmluvnej strane. |
7. Ďalšie ustanovenia: |
7.1 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
7.2 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
7.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
7.4 V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar, služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, uplatniť si zmluvnú pokutu a vyčísliť výšku škody. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
257 520,00
214 600,00
viď zmluvné podmienky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2022 08:47
28.10.2022 09:00
28.10.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2022 11:52 - Vstupná ponuka | 256 848,00 | € | Cena s DPH |
27.10.2022 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 255 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.