30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36190381
INTERIÉR INVEST, s.r.o.
Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK
Podlahové krytiny a príslušenstvo
Linoleum, podlahová krytina
Tovar, Služba
1. Vinylová objektová podlahová krytina Force s dreveným dekorom.
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena podlahovej krytiny je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia alebo zdravotnej závadnosti. |
Force Canasta 04 alebo príbuzný ekvivalent. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vinylová heterogénna podlaha | bm | 100 | ||
Hrúbka nášlapnej plochy | mm | 0,5 | 0,8 | |
Celková hrúbka | mm | 2,0 | 2,5 | |
Šírka pásu | m | 4 | ||
Záťažová trieda | trieda | 34 | 43 | |
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 32 | 33 |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkanej podlahovej krytiny a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. |
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Objednávateľ požaduje zaslať ponuku farebného prevedenia požadovanej PVC podlahovej krytiny na e-mail. |
Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Jelenecká (11. brigáda Vzdušných síl Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
03.11.2022 07:00 — 11.11.2022 12:00
1,00 podľa opisného formulára
6 440,00
5 335,28
Požiadam aspoň 2 dni pred doručením ma informovať.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2022 09:28
31.10.2022 12:00
31.10.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2022 09:54 - Vstupná ponuka | 6 432,00 | € | Cena s DPH |
17.10.2022 20:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: