• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2022 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202211699

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2022 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202211699

OF-262685

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062695

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač

notebook, tablet, grafika, displej

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30213200-7 - Tabletový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač – notebook
Funkcia
Pre spracovávanie informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel Core i7
Počet jadier procesora 4x
Frekvencia procesora 3,3 GHz (3 300 MHz)
Operačný systém Windows 11 Home
Veľkosť operačnej pamäte 16 GB
Kapacita úložiska 1 000 GB
Celkový počet slotov 1x
Typ úložiska SSD
SSD kapacita 1 000 GB
Displej Uhlopriečka 16,1", pomer strán 16:9, rozšírenie 1920x1080 px, obnovovacia frekvencia displeja 60Hz, matný
Výbava Podsvietená klávesnica, Numerická klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, TPM 2.0, Operačný systém
Webkamera 720 p
Batéria Maximálna výdrž batérie 11,5 h , Počet článkov 3 ks, nabíjací príkon  65 W
Rozhranie USB-C 1x, thunderbolt 1 ks, USB 3.2. Gen 1 (USB3.0.) 2x,  grafický výstup HDMI, Combo Audio Jack, bluetooth v 5.0, WiFi 802.11ax
Rozmery Šírka 367,8 mm, maximálna výška 15,9 mm, hĺbka 236,1 mm
Hmotnosť 1,7 kg
Farba sivá
Jazyk klávesnice CZ, SK
Obsah balenia Napájací adaptér
 2. Grafický tablet
Funkcia
Na ručné písanie, kreslenie a ovládanie plochy počítača pomocou elektronického pera
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia EMR (elektromagnetická rezonancia)
Rozhranie USB
Technológia pera pasívne (bez batérie) P05
Úroveň tlaku 8192
Rýchlosť odozvy 200 RPS
Tlačidlá 8 nastaviteľných tlačidiel
Kompatibilita Windows/ MacOS/ Android 6.0
Rozmery 356 × 224 mm
Hmotnosť 630 g
Funkcia aktívna plocha 254×159 mm, 8 nastaviteľných expresných tlačidiel, podpora naklonenia pera, pasívne pero, osvetlené okraje aktívnej oblasti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre spĺňa napr.: prenosný počítač – Acer Swift 3 Steel Gray, Grafický tablet XPPen Deco 01 v2
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ faktúru vráti lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra aplikovanej matematiky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

04.11.2022 08:00 — 05.12.2022 14:00

2,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

909,18

909,18

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.10.2022 12:42

31.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2022 09:54 - Vstupná ponuka 909,18 € Cena bez DPH
31.10.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 909,18 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS