• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 13:40

Detail zákazky Z202211687

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 13:40

Základné údaje

Z202211687

OF-262702

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7068881

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosná výpočtová technika s príslušenstvom, softvér

Notebook a príslušenstvo, softvér/licencie

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. NTB so softvérovým vybavením
Funkcia
Notebook na celodennú kancelársku prácu a konferenčnú prezentáciu, ako aj na zber, spracovanie, úpravu a vyhodnocovanie textov, zvukových a video záznamov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
NTB so softvérovým vybavením ks 70
Záruka u zákazníka s garantovaným vyriešením opravy do 48 hodín v rámci územia celej SR mesiac 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU procesor Benchmark: minimálne 10000 bodov podľa https://www.cpubenchmark.net ; napr. min.  i5-1155G7 alebo ekvivalent
RAM op. pamäť min. 16GB DDR4 SO-DIMM
Disk min. 1TB SSD v prevedení M.2 PCIe NVMe
Optická mechanika Nie, bez CD/DVD mechaniky
Grafický adaptér GPU Graficka karta s výkonom min 2700 bodov podľa https://www.videocardbenchmark.net Average G3D Mark  podpora zobrazovania na dvoch monitoroch súčasne v rozšírenom režime (nie duplikácia obrazovky)
Displej veľkosť 13"-14.0“, široký pozorovací uhol / IPS, antireflexný / matný; rozlíšenie min. FHD (1920 x 1080), dotykový - odolný voči poškriabaniu, podpora pera
Zvukový adaptér Áno, integrovaný; stereo reproduktory
Konektivita Wi-Fi 6E (802.11ax) - dual pásmo 2,4Gz a 5GHz;  Bluetooth min. 5.2; LAN 1 Gb/s (cez dedikovaný RJ-45)
Vstupné zariadenia Podsvietená SK klávesnica; Polohovacie zariadenie: TouchPad; Integrovaná webkamera; dotykové pero; Integrovaný mikrofón; Čítačka odtlačku prsta
Vstupno-výstupné porty HDMI; 3.5mm Combo Audio Jack; webkamera min. rozl. 720p; 3x USB 3.2 z toho minimálne 1x USB-C
Bezpečnosť Slot pre aplikovanie bezpečnostného zámku proti odcudzeniu a čítačka odtlačkov prstov,
Batéria Áno, min. 48Wh
Prevedenie Preklopiteľný / dva v jednom - možnosť použiť ako tablet, otočenie LCD o 360 stupňov  tzv. konvertibilný (flip), Odolné kovové telo (Mg-Al)
Hmotnosť NTB Max: 1,5 kg
Napájanie Napájací adaptér  pre elektrickú zásuvku EÚ/SR ~ 220V s káblom max. príkon 65 W
Operačný systém OS kompatibilný s natívnou podporou správy účtov v Active Directory (s pred-inštalovanou najaktuálnejšou verziou OS a patch pri prebratí), napr. Win 11 Pro.
Iné požiadavky pre tovar Jedná sa o nový tovar v neotvorených originálnych obaloch od výrobcu; napr. Notebook Asus ExpertBook B5402FEA alebo vyšší ekvivalent
Príslušenstvo Stylus pen - dotykové pero rovnakej značky ako je model notebooku
 2. Myš USB k NTB
Funkcia
USB laserová myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
myš k NTB ks 70
Záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia snímania myši Laserová
Pripojenie Káblová
Rozhranie USB
Rozlíšenie myši min 800 dpi
Počet tlačidiel min. 3
Koliesko Klasické
Farba čierna
Iné požiadavky pre tovar Tovar musí byť nový v originálnom balení a bez známok porušenia obalu.
 3. Taška k notebooku 14"
Funkcia
Obal na notebook a príslušenstvo pre ochranu a prenos
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obal na notebook a príslušenstvo ks 70
Záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre pre tašku: praktická brašňa s polstrovaným vnútorným priestorom pre notebook s HDF (pena s vysokou hustotou); Vrecko pre dokumenty; Neoprenová polstrovaná kvalitná rukoväť; Predné vrecko pre mobilné príslušenstvo a drobnosti; Popruh umožňujúci pripevniť brašňu na kufor; Odnímateľný a dĺžkovo nastaviteľný ramenný popruh Taška rozmerovo pre 14“ NTB; Materiál: Polyester
Iné požiadavky pre tovar Taška  musí byť nová v originálnom balení a bez známok porušenia obalu.
 4. Kancelársky balík - softvér
Funkcia
plnohodnotný softvér pre vytváranie dokumentov, tabuliek, prezentácií a prijímanie mailovej pošty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balík kompatibilný s produktami Office365, Exchange 2019 ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
produkt Kancelársky balík napr. Balík Office Home and Business 2021, Slovak FPP
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Typ licencie Licencia prenosná počas doby použitia licencie, nie je viazaná na hardware (nie typu OEM)
Licencie Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne kompatibilitu s MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint
Prioritne vytvára a edituje súbory typu DOCX, XLSX, PPTX, PST
Iné požiadavky na tovar kompatibilné pre dodávaný HW  (70x NTB) predinštalovaný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa.
Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky Odboru IKT a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (mailom) technickú špecifikáciu, vrátane technických listov s obrazovou ukážkou každého ponúkaného tovaru, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky ako aj jasné zadefinovanie doby záruky pre každý dodávaný tovar, ktoré budú podkladom pre fakturáciu.
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 70 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak.
Tovar musí byť odovzdaný funkčný, so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať minimálne návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ako aj udanie doby poskytnutej záruky.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou.
V prípade rozporu či pochybností splnenia požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo vyžiadať si od Dodávateľa vzorový kus tovaru za účelom odsúhlasenia požadovaných parametrov, alebo odkontrolovania nainštalovaných programov.
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní.
Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je odsúhlasená ďalšia možnosť (ak to produkty neobsahujú štandardne) vykonania prác na inštalácii či konfigurácii obstaraných softvérových produktov v zmysle zadania.
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania.
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom.
Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v miestach rozdistribuovania NTB (poslancom) v rámci celého územia SR v lehote vyriešenia opravy do 48 hod a to na základe kontaktovania Objednávateľom alebo priamo užívateľom. Dodávateľ vie poskytovať aj pozáručný servis (po 4 rokoch) pre dodaný tovar s vyriešením poruchy v lehote do 30 dní.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia a odvozu obalov v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

20.12.2022 12:00

1,00 súbor

108 000,00

102 366,33

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH zaokrúhlené max na 2 desatinné miesta do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy; na faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu vrátane DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 08:00

02.11.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 591
 60
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2022 08:57 - Vstupná ponuka 108 000,00 € Cena s DPH
31.10.2022 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka 107 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS