• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2022 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2022 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2022 10:35

Detail zákazky Z202211660

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2022 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2022 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2022 10:35

Základné údaje

Z202211660

OF-262557

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7027509

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie posteľného prádla pre MŠ

Pranie postelnej bielizne

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie detskej posteľnej bielizne
Funkcia
pranie prádla posteľnej bielizne farebnej a bielej bavlny, obrusov, závesov, aby bola zabezpečená tepelná a chemická dezinfekcia
pranie s certifikovanými pracími a pomocnými prostriedkami, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným normám SR a EU
sušenie a žehlenie vyčistenej bielizne
dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergujúce detskú pokožku
triedenie, viazanie a balenie podľa potrieb objednávateľa
dovoz a odvoz  bielizne na 26  miest/MŠ v rámci Mestskej časti Bratislava Petržalka
manipulácia s bielizňou - fyzické prevzatie použitej bielizne  z prevádzok objednávateľa, fyzické odovzdanie vypranej bielizne  prevádzkam objednávateľa
drobné opravy na požiadanie
zapožičanie a dezinfekcia prepravných kontajnerov bielizne
zabezpečenie dodržiavania technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. obliečka  - najviac používaný  rozmer  90cmx135cm/ +- 5 cm ks/rok 48332
2. plachta  - najviac používaný rozmer 60 cmx150cm /+- 5 cm ks/rok 44282
3. obliečka na vankúš - rozmer 40cmx 60cm/+- 5 cm ks/rok 12160
4. uterák - rozmer 30x 50 cm / + - 5 cm ks/rok 33072
5. obrus ks/rok 30
6. záves – rozmer: 300x400cm / + - 5 cm ks/rok 24
7. paplón - rozmer: 90x135 cm / + - 5 cm ks/rok 2508
8. návlek na matrac ks/rok 638
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% bavlna, farebná,  pranie pri 60ºC plachta s gumičkou, obliečka s farebným motívom
periodicita prania položiek č. 1,2,3 a 4 16 x rok
periodicita prania položiek č. 5,6,7 a 8 1 x rok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na 26 miest plnenia/MŠ v Mestskej časti Bratislava Petržalka.
2. Služby podľa ustanovení tejto Zmluvy bude poskytovať Poskytovateľ každej materskej škole zvlášť, na základe konkrétnej objednávky vždy pre konkrétnu materskú školu. Zoznam materských škôl je uvedený v prílohe č. 1.
3. Objednávateľ, alebo osoba oprávnená uskutočňovať objednávky podľa Prílohy č. 2 , môže zrušiť svoju objednávku do 12:00 hod, pracovného dňa pred dňom zvozu použitej bielizne.
4. Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať objednávky realizované v súlade s týmto článkom Zmluvy. Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s objednávkou odoslaním potvrdzujúceho emailu ihneď po jeho doručení, najneskôr v nasledujúci pracovný deň od odoslania objednávky Objednávateľom alebo osobou oprávnenou uskutočňovať objednávky na základe tejto Prílohy č.1.
5. Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ.
6. Prevzatím materiálu sa rozumie fyzické prevzatie zodpovednými pracovníkmi zmluvných strán a obojstranné potvrdenie preberacích listov, Príloha č.3.
7. Dodávateľ musí zabezpečiť dezinfikovateľné prepravné kontajnery. Ďalšie podrobnosti o  organizácii  zberu a dovozu posteľnej bielizne budú dohodnuté s dodávateľom ihneď po uzavretí zmluvy kontaktnou osobou objednávateľa.
8. Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vyplnením Prílohy č. 4 Návrh na plnenie.
9. Lehoty preberania znečistenej posteľnej bielizne a dovozu čistej posteľnej bielizne bude v pracovných dňoch v čase od 8:00-14:00. Periodicita max.16 krát za rok, položky 4 - 8 1 x za rok.  Dohodnutým miestom dodania predmetu zákazky sú jednotlivé zariadenia Materských škôl  objednávateľa podľa zoznamu  v Prílohe č. 1. Objednávateľ za týmto účelom sprístupní pre dodávateľa na čas nevyhnutný na vyloženie tovaru miestnosť slúžiacu ako sklad všeobecného materiálu v konkrétnom zariadení.
10. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby podľa ustanovení tejto Zmluvy tak, aby nedošlo k akejkoľvek zámene lôžkovín prevzatých na pranie medzi jednotlivými materskými školami, resp. tretími osobami.
11. Reklamácie, ktorých predmetom budú nekvalitne opraté alebo ožehlené lôžkoviny, praním poškodené, zamenené, zafarbené, chýbajúce, dodané mokré, vlhké lôžkoviny a pod. bude vykonávaná reklamačným protokolom. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť (odstrániť reklamované vady) do 5 pracovných dní od doručenia reklamačného protokolu na náklady Dodávateľa.
12. Pre posudzovanie reklamácie je rozhodujúci stav zistený pracovníkmi Objednávateľa na konkrétnej materskej škole. Reklamačný protokol je oprávnená odovzdať poverená osoba Objednávateľa priamo vodičovi, ktorý realizoval dovoz opratých lôžkovín, ak k zisteniu vád došlo pri ich prevzatí.
13. Predmetom reklamácie bude zle vypraná posteľná bielizeň, praním poškodená, neožehlená, zamenená, zafarbená a chýbajúca posteľná bielizeň, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne.
14. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie poskytovaných služieb je Objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu podľa OPET. Za opakované reklamácie Zmluvné strany považujú reklamácie za služby poskytnuté v rôznych dňoch (nie v rámci rôznych kusov bielizne dodanej v rovnaký deň dodania).
15. Zaplatenie Zmluvnej pokuty nezbavuje Dodávateľa povinnosti poskytovať služby podľa tejto Zmluvy.
16. V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 3 reklamácie, má oprávnenie okamžite odstúpiť od zmluvy.
17. Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou 1 krát mesačne, súčasťou faktúr budú dodacie listy a objednávky. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry a nárok na zaplatenie dohodnutej ceny vzniká až po riadnom a včasnom poskytnutí služby, dodaní tovaru, uskutočnení stavebných prác.
18. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
19. Obidve zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca.
20. Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie, vrátane dopravy, dezinfekcie prepravných kontajnerov a bezplatného zapožičania prepravných kontajnerov bielizne.
21. Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. Dodávateľ je povinný upozorniť objednávateľa na nevhodné pokyny ohľadne prania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

83 330,40

69 442,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2022 11:45

21.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 33
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2022 15:56 - Vstupná ponuka 81 262,70 € Cena s DPH
21.10.2022 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 80 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS