00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Pranie posteľného prádla pre MŠ
Pranie postelnej bielizne
Služba
1. Pranie detskej posteľnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
pranie prádla posteľnej bielizne farebnej a bielej bavlny, obrusov, závesov, aby bola zabezpečená tepelná a chemická dezinfekcia |
pranie s certifikovanými pracími a pomocnými prostriedkami, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným normám SR a EU |
sušenie a žehlenie vyčistenej bielizne |
dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergujúce detskú pokožku |
triedenie, viazanie a balenie podľa potrieb objednávateľa |
dovoz a odvoz bielizne na 26 miest/MŠ v rámci Mestskej časti Bratislava Petržalka |
manipulácia s bielizňou - fyzické prevzatie použitej bielizne z prevádzok objednávateľa, fyzické odovzdanie vypranej bielizne prevádzkam objednávateľa |
drobné opravy na požiadanie |
zapožičanie a dezinfekcia prepravných kontajnerov bielizne |
zabezpečenie dodržiavania technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. obliečka - najviac používaný rozmer 90cmx135cm/ +- 5 cm | ks/rok | 48332 | ||
2. plachta - najviac používaný rozmer 60 cmx150cm /+- 5 cm | ks/rok | 44282 | ||
3. obliečka na vankúš - rozmer 40cmx 60cm/+- 5 cm | ks/rok | 12160 | ||
4. uterák - rozmer 30x 50 cm / + - 5 cm | ks/rok | 33072 | ||
5. obrus | ks/rok | 30 | ||
6. záves – rozmer: 300x400cm / + - 5 cm | ks/rok | 24 | ||
7. paplón - rozmer: 90x135 cm / + - 5 cm | ks/rok | 2508 | ||
8. návlek na matrac | ks/rok | 638 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
100% bavlna, farebná, pranie pri 60ºC | plachta s gumičkou, obliečka s farebným motívom |
periodicita prania položiek č. 1,2,3 a 4 | 16 x rok |
periodicita prania položiek č. 5,6,7 a 8 | 1 x rok |
Názov |
1. Vrátane dopravy na 26 miest plnenia/MŠ v Mestskej časti Bratislava Petržalka. |
2. Služby podľa ustanovení tejto Zmluvy bude poskytovať Poskytovateľ každej materskej škole zvlášť, na základe konkrétnej objednávky vždy pre konkrétnu materskú školu. Zoznam materských škôl je uvedený v prílohe č. 1. |
3. Objednávateľ, alebo osoba oprávnená uskutočňovať objednávky podľa Prílohy č. 2 , môže zrušiť svoju objednávku do 12:00 hod, pracovného dňa pred dňom zvozu použitej bielizne. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať objednávky realizované v súlade s týmto článkom Zmluvy. Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s objednávkou odoslaním potvrdzujúceho emailu ihneď po jeho doručení, najneskôr v nasledujúci pracovný deň od odoslania objednávky Objednávateľom alebo osobou oprávnenou uskutočňovať objednávky na základe tejto Prílohy č.1. |
5. Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ. |
6. Prevzatím materiálu sa rozumie fyzické prevzatie zodpovednými pracovníkmi zmluvných strán a obojstranné potvrdenie preberacích listov, Príloha č.3. |
7. Dodávateľ musí zabezpečiť dezinfikovateľné prepravné kontajnery. Ďalšie podrobnosti o organizácii zberu a dovozu posteľnej bielizne budú dohodnuté s dodávateľom ihneď po uzavretí zmluvy kontaktnou osobou objednávateľa. |
8. Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vyplnením Prílohy č. 4 Návrh na plnenie. |
9. Lehoty preberania znečistenej posteľnej bielizne a dovozu čistej posteľnej bielizne bude v pracovných dňoch v čase od 8:00-14:00. Periodicita max.16 krát za rok, položky 4 - 8 1 x za rok. Dohodnutým miestom dodania predmetu zákazky sú jednotlivé zariadenia Materských škôl objednávateľa podľa zoznamu v Prílohe č. 1. Objednávateľ za týmto účelom sprístupní pre dodávateľa na čas nevyhnutný na vyloženie tovaru miestnosť slúžiacu ako sklad všeobecného materiálu v konkrétnom zariadení. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby podľa ustanovení tejto Zmluvy tak, aby nedošlo k akejkoľvek zámene lôžkovín prevzatých na pranie medzi jednotlivými materskými školami, resp. tretími osobami. |
11. Reklamácie, ktorých predmetom budú nekvalitne opraté alebo ožehlené lôžkoviny, praním poškodené, zamenené, zafarbené, chýbajúce, dodané mokré, vlhké lôžkoviny a pod. bude vykonávaná reklamačným protokolom. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť (odstrániť reklamované vady) do 5 pracovných dní od doručenia reklamačného protokolu na náklady Dodávateľa. |
12. Pre posudzovanie reklamácie je rozhodujúci stav zistený pracovníkmi Objednávateľa na konkrétnej materskej škole. Reklamačný protokol je oprávnená odovzdať poverená osoba Objednávateľa priamo vodičovi, ktorý realizoval dovoz opratých lôžkovín, ak k zisteniu vád došlo pri ich prevzatí. |
13. Predmetom reklamácie bude zle vypraná posteľná bielizeň, praním poškodená, neožehlená, zamenená, zafarbená a chýbajúca posteľná bielizeň, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne. |
14. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie poskytovaných služieb je Objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu podľa OPET. Za opakované reklamácie Zmluvné strany považujú reklamácie za služby poskytnuté v rôznych dňoch (nie v rámci rôznych kusov bielizne dodanej v rovnaký deň dodania). |
15. Zaplatenie Zmluvnej pokuty nezbavuje Dodávateľa povinnosti poskytovať služby podľa tejto Zmluvy. |
16. V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 3 reklamácie, má oprávnenie okamžite odstúpiť od zmluvy. |
17. Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou 1 krát mesačne, súčasťou faktúr budú dodacie listy a objednávky. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry a nárok na zaplatenie dohodnutej ceny vzniká až po riadnom a včasnom poskytnutí služby, dodaní tovaru, uskutočnení stavebných prác. |
18. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
19. Obidve zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca. |
20. Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie, vrátane dopravy, dezinfekcie prepravných kontajnerov a bezplatného zapožičania prepravných kontajnerov bielizne. |
21. Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. Dodávateľ je povinný upozorniť objednávateľa na nevhodné pokyny ohľadne prania. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
83 330,40
69 442,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2022 11:45
21.10.2022 09:00
21.10.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2022 15:56 - Vstupná ponuka | 81 262,70 | € | Cena s DPH |
21.10.2022 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: