• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2022 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 16:10

Detail zákazky Z202211652

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2022 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2022 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 16:10

Základné údaje

Z202211652

OF-262699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062670

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31435076

GASTRO-HAAL, s.r.o.

Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení

Servis oprava a údržba

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení
Funkcia
Kuchynské zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava Ascoblok panvica + náhredné diely v cene opravy ks 1
Oprava Robot RE 22 – výmena oleja a oprava excentru a nastavenie ozubeného súkolia + náhradné diely v cene opravy ks 1
Oprava chladiaceho boxu: práca + materiál: výmena výparníka, ventilu, dýzy, chladiacej trubice, freónová náplň, spotrebný materiál ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všetky náhradné diely hradí dodávateľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia: Levice
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
V cene je zahrnutá cena práce a potrebných náhradných dielcov
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Dodávateľ vystavenú faktúru dodá pri výkone opravy alebo poštou, potvrdenú s originálnym podpisom a aj e - mailom.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V konečnej sume uvedenej na faktúre musia byť zahrnuté už všetky náležitosti ( cena práce, náhradný diel, doprava,..)
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu .
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

29.10.2022 15:20 — 08.11.2022 09:52

1,00 ks

4 980,00

3 984,00

Požadujem zaslať návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2022 15:19

28.10.2022 15:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2022 15:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 571
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2022 12:57 - Vstupná ponuka 4 980,00 € Cena s DPH
18.10.2022 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka 4 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS