• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 11:00

Detail zákazky Z202211645

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 11:00

Základné údaje

Z202211645

OF-262620

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7005939

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36463825

SVK Tech Capital s.r.o.

M.R.Štefánika 216, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ND do ručných pneumatických a motorových prístrojov

náhradný diel do krovinorezov

  • 44514200-8 - Časti náradia
  • 44311000-3 - Lanká
  • 16800000-3 - Časti poľnohospodárskych a lesníckych mechanizmov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely pre krovinorezy STIHL FS 70 C-E
Funkcia
Náhradné diely pre krovinorezy STIHL FS 70 C-E
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
STIHL Ochranný kryt pre kovové žacie listy FS 55, FS 56, FS 70 ks 2
STIHL Ochranný kryt pre žaciu hlavu FS 55, FS 56, FS 70 ks 2
STIHL AutoCut 25-2 ks 4
Cievka hlavy STIHL AutoCut 25-2 ks 1
STIHL Dolný diel AutoCut 25-2 ks 8
STIHL Žací list na trávu 4-zub 230mm x 25,4mm ks 2
STIHL Puzdro AutoCut 25-2, 30-2, 40-2 ks 2
ADVANCE univerzálny popruh STIHL ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred
Náhradné diely musia byť nové, originálne, zabaleného v originálnom obale od výrobcu. alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH
Dodávateľ dodá 3x originál faktúry s pečiatkou dodávateľa a podpisom a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x originál faktúry s pečiatkou dodávateľa a podpisom.
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia.
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
Do ponúknutej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Výrobky musia byť označené v súlade so zákonom (rok výroby, hmotnosť, názov tovaru, názov výrobcu, dátum spotreby, krajina pôvodu...)
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

21.10.2022 09:39 — 04.11.2022 09:39

1,00 zákazka

499,07

415,89

Zaslať mailom špecifikáciu tovaru s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2022 09:40

18.10.2022 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2022 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2022 14:54 - Vstupná ponuka 499,07 € Cena s DPH
18.10.2022 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS