• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2022 10:00

Detail zákazky Z202211626

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2022 10:00

Základné údaje

Z202211626

OF-262687

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6988492

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33301191

Mária Chilová

Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj- Galantérny materiál

Galantérny materiál, tkaniny, netkané textílie, podšívky, nite, suché zipsy, gombíky,

  • 19210000-1 - Tkaniny
  • 19435100-5 - Šijacie nite
  • 18453000-9 - Zipsy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výstroj- Galantérny materiál
Funkcia
galantérny materiál pre využitie krajčírskej, šijacej dielne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
lacetka 0,3 mm šedá alebo strieborná (sutaška) m 50
zips umelý čierny 18 cm ks 50
zips kovový zelený 14 cm ks 50
zips kovový modrý 14 cm ks 50
podšívka 100% viskóza čierna m 100
vlizelín tenší biely podlepovací (select TN) 90š alebo 100cm šírka m 100
výstuž tkaná lepiaca KUFNER-SIMEX š 150 biela m 200
vačkovina BIELA - maslová m 50
vačkovina čierna 50% BA, 50% PES m 50
podlepovací pásik 2 cm; farba: biela m 100
podlepovací pásik 3 cm m 100
podlepovací pásik 6,5 cm  (kotúč po 20,50,100m) m 100
plecné vložky sakové-tenšie - ženy par 100
plecné vložky sakové-tenšie - muži par 100
suchý zips 1,6 cm  háčiková strana; farba: čierna m 100
suchý zips 1,6 cm  mäkká strana; farba: čierna m 100
suchý zips 2,5 cm  háčiková strana; farba: čierna m 100
suchý zips 2,5 cm mäkká strana; farba: čierna m 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy odkonzultovať s dodávateľom výber látok a nití podľa farebného vzorkovníka, kvôli výberu konkrétnych odtieňov a zloženia najmä látok.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpočet na každú položku zvlášť s cenami bez DPH, s DPH a spolu.
Objednávateľ požaduje jednorázové plnenie dodania predmetu zmluvy.
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa vrátane dopravy.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu určenú na základe tejto zmluvy do 30 dní po doručení faktúry bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený ako údaj vo faktúre. Platobná povinnosť kupujúceho sa považuje za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma platby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť  od Zmluvy.
Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.10.2022 08:00 — 30.11.2022 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

10 000,80

8 334,00

Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2022 08:44

13.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 213
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2022 09:32 - Vstupná ponuka 9 996,00 € Cena s DPH
12.10.2022 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka 9 912,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS