30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Nádoby, obaly a obalový materiál
nádoba, nádoba na separovanie odpadu
Tovar, Služba
1. Nádoba na separovaný odpad 3-dielna objem 180 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Modulárny systém zberu triedeného odpadu, ktorý sa dá rozširovať na hygienické a bez zápachové zneškodňovanie všetkých odpadových látok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo: | súprava | 11 | ||
Počet nádob v súprave: | ks | 3 | ||
Objem nádoby: | l | 60 | ||
Objem súpravy: | l | 180 | ||
Dĺžka vonkajšia: | mm | 1060 | ||
Šírka vonkajšia: | mm | 405 | ||
Výška vonkajšia: | mm | 560 | ||
Hmotnosť: | kg | 8,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Umiestnenie: | vnútorné použitie |
Materiál: | plast |
Vyhotovenie: | vyrobené z komponentov materiálov odolných voči poveternostným vplyvom a úderom |
Farba nádob: | svetlošedá |
Farba vrchnákov: | žltá, modrá, šedá |
Vrátane piktogramov ako pomôcky pri triedení | papier, plast, zmesový odpad |
Rýchle a jednoduché upevnenie vriec na odpad pomocou upevňovacích líšt, ktoré sú súčasťou dodávky | áno |
Názov |
Záručná doba na dodaný tovar min. 24 mesiacov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávka tovaru v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:00 hod. |
Min. 1 deň pred dodávkou tovaru kontaktovať dodávateľa telefonicky alebo emailom. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list( táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená) |
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list, v prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2 x faktúru. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nebude spĺňať kvalitatívne a technické vlastnosti, ktoré sú zadané v špecifikácii. |
Predávajúci ručí za to, že predmet zmluvy bude mať v dobe prevzatia objednávateľom dohodnuté vlastnosti, bude zodpovedať technickým predpisom a normám, a že nebude mať vady, ktoré by bránili jeho riadnemu používaniu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Spolu s dodávkou tovaru požadujeme predložiť záručný list a návod na používanie a obsluhu v slovenskom jazyku |
Náklady súvisiace s odstraňovaním vadného plnenia znáša dodávateľ. |
Tovar požadujeme dodať vrátane všetkých špecifikovaných súčastí |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k danej špecifikácii, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľovi, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie detailnej technickej špecifikácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt v súlade s objednávkovým formulárom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.10.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00
1,00 položky opisného formulára
2 371,25
1 976,04
Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2022 12:55
19.10.2022 09:00
19.10.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2022 18:58 - Vstupná ponuka | 2 371,25 | € | Cena s DPH |
17.10.2022 18:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 371,25 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: