00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
36401358
MaS technik, s.r.o.
Rajecka cesta 32, Zilina, 01001, SVK
Minibager
minibager,minirýpadlo
Tovar, Služba
1. MINIBAGER /minirýpadlo/
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompaktné minirýpadlo – bager |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
MINIBAGER /minirýpadlo/ | ks | 1 | ||
Podkopová lyžica v mm | mm | 300 | ||
Podkopová lyžica v mm | mm | 400 | 600 | |
Svahovacia lyžica hydr. náklápateľná v mm | mm | 1000 | ||
Hmotnosť v kg | kg | 1700 | 2000 | |
Výkon motora kW | kW | 11 | 20 | |
Počet válcov | ks | 3 | 4 | |
Zdvihový objem cm | cm | 850 | 3000 | |
Dĺžka mm | mm | 3400 | 4500 | |
Výška mm | mm | 2000 | 2500 | |
Šírka gumových pásov v mm | mm | 230 | 250 | |
Hydr. okruh 1 priet. Rýchlosť l/min | Rýchlosť l/min | 17 | 40 | |
Max. sila kopania ramena kN | kN | 8,2 | 12 | |
Max. sila kopania lyžice Kn | kN | 14 | 25 | |
Kapacita palivovej nádrže v l | l | 20 | 30 | |
Max. rýchlosť | km/hod | 3,5 | 10 | |
Svetlá výška mm | mm | 160 | 500 | |
Max. hĺbka výkopu mm | mm | 2300 | 3000 | |
Max. dosah mm | mm | 3500 | 5000 | |
Šírka pásov roztiahnuté mm | mm | 1000 | 1500 | |
Šírka pásov stiahnuté mm | mm | 750 | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nový stroj, nepoužívaný, nerepasovaný | áno |
Rádio | áno |
Záruka | 3 roky - bez výluky - na celý stroj |
Kabína | áno |
Mechanický rýchloupínač | áno |
Servis v Bratislavskom kraji | áno |
Typ motora | vznetový |
Vykurovaná kabína | áno |
Pracovné svetlo | áno |
Maják | áno |
Názov |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 60 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené, nerepasované zariadenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne: a) objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Košického kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy, b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
g) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
5. Dodávateľ zašle do 5 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: - dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
6. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy . Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
7. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať v zmysle zmluvnej lehoty, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
8. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
9. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
10. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
11. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
12. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. |
13. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za kompletné zariadenie na adresu miesta plnenia v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu s DPH za položku a prípadne ďalšie údaje, ktoré bude Objednávateľ požadovať. |
14. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
15. Lehota splatnosti faktúry je 14 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
21.10.2022 08:00 — 28.10.2022 14:20
1,00 kus
27 576,00
27 576,00
musí splňať minimálne technické vlastnosti uvedené v opise.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2022 13:33
19.10.2022 10:00
19.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.10.2022 09:56 - Vstupná ponuka | 27 576,00 | € | Cena s DPH |
19.10.2022 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 576,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: